הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל ואמיר
החתונה של יובל ואמיר
קיץ 2020
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

בתקופה המטורפת הזאת אני חייבת לפרגן לספקים שהתחשבו בנו והיו מדהימים לפני, במהלך ואחרי האירוע. הם גרמו לחתונה להיות הרבה מעל הציפיות שלנו. אני יודעת שזו תקופה מבאסת. מקווה ומאחלת לכולם שתצליחו להוציא לפועל מה שתכננתם והעיקר שתהיו מוקפים באנשים שאוהבים אתכם 

בגלל הקורונה עשינו חתונה מצומצמת עם שני סבבים- משפחה ואז חברים קרובים. את החופה שידרנו בלייב ביוטיוב.

מקום לאירוע
צל החורש
+

בבית ברל- וואוווו! ממש אהבנו עוד מהשיטוט באינטרנט. דבר ראשון- ממליצה בחום על בריכה בחתונה! זה היה מדהים!
אנחנו גם שינינו והזזנו את התאריכים והיה שלב שגם ביקשנו לבטל (והם הסכימו להחזיר את המקדמה). שבועיים לפני החלטנו שגדול עלינו לארגן לבד בבית של ההורים והחלטנו להחזיר את החתונה לשם (וגם ממש רצינו שתהיה בריכה בחתונה).
הם ממש היו גמישים איתנו מהרגע הראשון, נתנו הרגשה טובה, התנהגו בשקיפות, לא ניסו למכור דברים בכוח ותמיד היו זמינים לכל בעיה ובקשה. זיו ,אחד הבעלים שהיה איתנו בקשר, היה מדהים לאורך כל הדרך ובא תמיד לקראתנו.

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

הסטודיו ממוקם במושב, אווירה נעימה ושקטה. הסגנון שלהן כפרי, בדיוק מה שחיפשתי. כל הבנות שם נעימות, קשובות, ידעו להתאים לי את הגזרה והסגנון שהכי החמיאו לי. לקחתי אותה לתיקונים אצל אחת התופרות שעובדות איתן, לילי, אישה מקסימה ומקצועית. יצאתי עם שמלה בול כמו שרציתי! היא הייתה קלילה וממש נוחה! המחירים לגמרי הוגנים ביחס לשוק.

צילום סטילס

עוד וואווו! יוסף צלם מוכשר ומקצועי בטירוף! אני ובן הזוג שלי לא מהמצטלמים ורצינו תמונות טבעיות. יוסף היה קשוב וסבלני. הבין בדיוק מה אנחנו רוצים וזרם איתנו. הרים את האווירה, דאג להביא איתו רמקול ומוזיקה לאורך כל היום, נתן לכל אחד מהחברים והמשפחה יחס. הביא לנו את התמונות עם יין וברכה ובאמת השקיע עד הפרטים הקטנים. התמונות מדהימות! אנחנו מאוד מרוצים, שווה כל שקל!

קייטרינג ושירותי בר
קסם הקרמל | קייטרינג
+

הם עובדים עם הקייטרינג
קסם הקרמל, קייטרינג והפקת אירועים
שהיה מדהים באירוע! האוכל היה טעים ממש. ניר צוק השף היה איתנו בקשר ישיר וסגר לנו תפריט מהרגע להרגע. עם כל הבלאגן נזכרנו בבוקר של החתונה שלא הזמנו עמדת אפטר פרטי והוא ארגן לנו המבורגרים באותו היום.

צילום ועריכת וידאו

התלבטנו אם להביא צלם ווידאו, בסוף החלטנו שכן וסגרנו עם אביתר כמה ימים לפני החתונה. בחור צעיר במחיר מאוד מאוד מתחשב! שלח כבר באותו השבוע סרטון היי לייט. לאורך כל האירוע הוא בכלל לא היה מורגש אבל הצליח לתפוס כל רגע. הוא גם סידר ודאג ללייב של החופה ביוטיוב.

איפור

מאפרת ומסרקת-  אל דפנה הגעתי דרך חברה שהמליצה לי עליה. אני לא מתאפרת ביומיום וזה מה שהכי הלחיץ אותי. דפנה עשתה לי איפור עדין ועדיין הרגשתי אני. היא צנועה, מקסימה ומקצועית. האיפור לא זז ולא נמרח למרות שהיה רותח והזענו וגם אחרי כמה טבילות בבריכה! הייתה גמישה עם השינויים, הקלה עם כל העניין של החוזה והתשלום לאור הקורונה (לא לקחה לי בכלל תשלום מקדמה). החלטתי בסוף לא לעשות איפור נסיון כדי לא לקחת סיכון להכנס לבידוד, ועשינו את זה טלפונית (לגמרי עשה את העבודה). ביום עצמו היא הגיעה בדיוק בזמן, עשתה אווירה טובה, לא וויתרה עד שהייתי מרוצה ב100% ועשתה לי איפור ושיער בדיוק כמו שרציתי ואפילו מעבר. השאירה לי ערכת טאצ'-אפ חמודה שבכלל לא הייתי צריכה להשתמש בה. איפרה וסירקה גם את האמהות.

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצוב הזמנה- אליה ים היא הבחורה הכי מוכשרת שיצא לי להכיר! עשתה לנו איור בהזמנה אישית ואת השאר נתנו לה לעשות איך שנראה לה. אליה השקיעה המון בהזמנה, שמה לב לפרטים הכי קטנים ולא שחררה עד שזה היה מושלם. הייתה זמינה לכל השינויים בתאריכים ובלוקיישנים, ממליצה בחום היא באמת יכולה לעשות הכל!

Dj לחתונה

הוא יוצר מוסיקה ודיג'יי. הרקיד את כולם עד 3 בלילה! וסיים כי כבר היינו עייפים וביקשנו שיר סיום השקיע שעות להכין לנו פלייליסט שנאהב והגיע כבר בצהריים לגן כדי לראות שהכל עובד כמו שצריך. נתן גם לאחים של החתן להיות קצת על העמדה והצטרף לריקודים.

טבעות- עשינו סדנא עצמית להכנת טבעות. הבאנו זהב שהיה שייך לאבא שלי ז"ל וזה נתן לטבעות משמעות אחרת ומיוחדת. ממליצה בחום!

בגדול רצינו לחסוך על הוצאות כמה שיכולנו (שנינו סטודנטים שהוצאו לחל"ת):

* לא היה צלם מגנטים, הצלם שלנו הביא לנו קישור לאתר מהמם עם כל התמונות ושלחנו לאורחים שיוכלו להוריד איזה תמונות שהם רוצים.
* בגדים לחתן קנינו ב CELIO, מכופתרת ומכנס, הוא לא רצה חליפה.
נעליים קניתי ברנואר והיו ממש נוחות! (כן כן..), הייתי איתן עד שזרקו אותי לבריכה.
* לא קניתי שמלה שנייה, השאלתי מגיסתי שמלה לבנה שהתאימה לבריכה ועשתה את העבודה.
* לא עשינו עיצוב לגן, המקום היה ממש יפה איך שהוא, שמנו על השולחנות עציצי תבלין שהיו גם מתנה לאורחים וכמה בקבוקים עם פרי-לייטס שחברים העבירו לנו אחרי החתונה שלהם.
* לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני והכל תקתק ועבד טוב.
* זר כלה הכנתי בעצמי, קטפנו פמפס מהטבע ופרחים מהגינה.
* תכשיטים וקישוט לשיער הזמנתי מהאינטרנט וזה הסתכם ב30 שקלים.

מומלץ בחום- תכננו לעשות מסיבת 'רווקים רווקות' משותפת עם החברים הקרובים, בגלל הקורונה דחינו אותה לסופ"ש שאחרי החתונה (מחשש לבידוד) וזה היה מושלם! לא הרגשנו את הדאון הזה של אחרי האירוע כי היה עוד למה לצפות. מומלץ בלי קשר לקורונה.

טיפ אחרון- היום הזה מלווה בהרבה הכנות לפני, לחץ, התרגשות וכל הרגשות שקיימים, והוא ילווה אתכן גם הרבה אחרי, ממליצה שתקיפו את עצמכן בספקים שיש לכם חיבור טוב איתם ושאתם סומכים עליהם! זה חלק גדול ממה שהופך את האירוע לקליל, זורם וכיף.

קצת הגזמתי  מוזמנות לפנות לשאלות בפרטי..

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צל החורש+
צל החורש
245 ממליצים
מקום לאירוע
קסם הקרמל | קייטרינג+
קסם הקרמל | קייטרינג
3 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
איפור
הזמנות לחתונה ומיתוג
Dj לחתונה