הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבר ואמיר
החתונה של ענבר ואמיר
סתיו 2020
הפוסט של ענבר, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות, מנצלת את ימי הסגר כדי לכתוב פוסט המלצות לימי הקורונה. התחתנו בתאריך המקורי שלנו, 10.9, באירוע מפוצל: התחלנו בארוחת ערב וחופה במשק המשפחתי ומשם עברנו לאירוע חברים במטע המשפחתי שכלל גם לינה בשטח. היה יום ארוך אבל מרגש ומשמעותי.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

הפקת אירועים

המלצה רותחת על Shir Benjano Zeira המהממת מחתונה שונה. סגרנו עם שיר איפשהו בדצמבר, כשהקורונה עוד היתה עסק סיני בלבד. מאז שיר עזרה לנו להעביר את התכנון מהפקה של 300 אנשים במטע לשני אירועים קטנים נפרדים תוך בערך חודש, תמיד עם חיוך ובשלווה (שהיו מאוד הכרחיים בתקופת הפאניקה וחוסר הוודאות של הקורונה).

צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+

הספק הקסום ביותר שיכולנו לבקש. גם עם תומר סגרנו לפני הבלגן, והוא לגמרי זרם איתנו על כל השינויים והאילוצים שהקורונה הכניסה לנו. תומר היה קשוב וסבלני לאורך כל היום, ומעל הכל מקצוען ברמות שהוציא תמונות היסטריות למרות שהיה לבד באירוע. גם אני וגם בן זוגי לא הטיפוסים המצטלמים ותומר עזר לנו להרגיש בנוח בסיטואציה מהרגע הראשון.

שמלות כלה
כלה קלה
+

השמלה נרכשה איפשהו בתחילת הקורונה. בדיעבד, ממש שמחה שקניתי שמלה במחיר שפוי. קבלתי ימבה מחמאות, הרגשתי נסיכה ברמות וכל העסק יצא פחות מ4000 ש"ח. הסטודיו יפיפה והשירות מצויין. צריך לתאם הגעה מראש

איפור

צליל עשתה איפור ושיער לי ולאמא שלי. איזו אישיות קסומה וכמה מקצועיות! אני לא מתאפרת בכלל ביום יום, אבל צליל ידעה להתאים לי בדיוק את האיפור הנכון כדי שארגיש בנוח.

איפור

איפור מלוות: איריס גוטמן המוכשרת. סגרנו חודש לפני ואיזה מזל שמצאתי אותה. המלוות היו ממש מרוצות, איריס היתה נהדרת ומקצועית. השם שלה פחות מוכר פה וחבל, לגמרי מגיע לה שיפנו אליה (היא מהצפון, לכל כלות חיפה והסביבה).

קייטרינג ושירותי בר

גל המקסים ליווה אותנו לאורך כל הדרך, עשה שמיניות באוויר כדי לעזור לנו להתאים את התפריט לאירוע המפוצל ושמר על ראש פתוח כל הזמן. לא צריך להרחיב, הקבוצה מלאה מחמאות לאוכל והשירות הנפלאים של אתי ונעמה. במיוחד בתקופת הקורונה, תסמכו על גל שייתן לכם ראש שקט.

לסיכום כלות קורונה אהובות, זו תקופה מטורללת להתתחתן בה, שום דבר לא ידוע ועדיין - נצלו את הסיטואציה לשאוב כוח מהזוגיות שלכן, שחררו את מה שלא בשליטתכן ותנו צ'אנס לאירועים הקטנים והאינטימיים יותר

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ענבר
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
283 ממליצים
צילום סטילס
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הפקת אירועים
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
איפור
קייטרינג ושירותי בר