הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יונית ודור
החתונה של יונית ודור
סתיו 2020
הפוסט של יונית, חברת הקבוצה הסודית:

כלות יקרות שלי!!
מדובר *בפוסט פרגון לספקים שמגיע להם בחתונת קורונה*, לא משנה מה הכי חשוב שתדעו שאתן לא לבד, כולנו עברנו או נעבור את זה ביחד! כל הפירגונים שאני הולכת לתת פה הם באמת מעומק ליבי לאנשים שבאמת באמת מגיע ובלעדיהם לא היה לי את היום המדהים הזה! כמו כולכן החתונה שלי נדחתה כמה פעמים ואין מילים לתאר כמה הערכתי כל רגע בחתונה הזאת. כן לא היה לנו קל בכלל וכלום לא הלך חלק ממש עד השניה האחרונה לא האמנו שזה באמת יקרה! החתונה נערכה ב-10.9.2020 במתכונת של גן האולם.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מנהל האירוע שלנו היה אריק שמש הבחור הזה פשוט מקצועי ברמות מטורפות, אירגן לנו את הכל ביום וחצי ונתן לנו תחושה הכי מדהימה שיש שפשוט על מי לסמוך וגם הוכיח את עצמו, הוא לא נח שניה עד שאנחנו והארוחים שלנו היו הכי מרוצים, דאג לנו וליום הזה שיהיה הכי קרוב למה שרצינו וחלמנו והכי חשוב- יש לו לב זהב ואנשויות שלפעמים בתקופה כזאת אנשים שוכחים- וכן היו כאלה בדרך ששחכו והוא היה האור שלנו ביום הזה.

Dj לחתונה
צחי משיח | Dj Zahi Mashiach
+

ואוו איך מתחילים בכלל!! את צחי פגשנו בתקופת הקורונה שפשוט היה שם בשבילנו בכל דבר! עד השניה האחרונה גם שספקים אחרים עשו לנו חיים קשים הוא נלחם בשבילנו ועשה לנו אירוע מדהים מכל הלב והנשמה הרים לנו את הרחבה והיה הכי מקצועי שזה לא פחות חשוב!! אל תתפשרו על הטוב ביותר וזה לגמרי צחי משיח המלך!! והכי חשוב הבן אדם שהוא, כמה אכפת לו, כמה הוא דואג לזוגות כאילו שזה החתונה שלו ויותר! פשוט תודה אתה הבחירה הכי טובה שלנו

איפור

מדהימה מדהימה מדהימה! קודם כל אלוהים נגע בה חד משמעית היא מוכשרת בטירוף, לא הייתי צריכה להראות לה תמונה היא פשוט קלטה בדיוק איך לעשות אותי הכי יפה שיש! הגיעה באנרגיות טובות, הפגיה את כל הלחצים, היא פשוט לב גדול! שלא נדבר על זה שהאיפור פשוט לא זז כל הירב משעה 11 וכל האירוע היה בחוץ , כולל צילומים, ריקודים והזעות של החיים.

צילום ועריכת וידאו

אמלה! איזה בן אדם- אין אנרגיות כאלה , כבר מהשיחת טלפון איתי הבנתי שאני רוצה אותו איתי ביום הזה! הוא מלא אנרגיות טובות, מקצועי ומשקיע בטירוף בכל פרט, היה הכי קשוב ומבין לאורך התקופה וכל הדחיות, תמיד ניסה לעזור וכשהגיע הרגע נתן את כל כולו ופשוט הרגשנו את זה!

עיצוב שיער

עשה גם לי וגם לאמא שלי, והוציא אותנו פשוט וואו , בדיוק כמו שחלמנו ורצינו, הוא היה הספק הראשון שבחרתי לשיער עוד שם ביוני ולאורך כל הדרך ליווה אותי בדחיות בהגינות ואנושיות מדהימה, שלאנדבר על כמה כייף איתו בהתארגנות- בנות זה סופר חשוב!!! חבילת סלואו וזיקוקים לחופה- לבבות של בלונים מדהימים , יום לפני החתונה הודעתי להם על זה שכל האירוע היה בחוץ, הם זרמו איתנו ועשו לנו הכי יפה שאפשר במחיר הוגן לתקופה ובשירות מדהים בקיצור ממליצה לא תצטערו!

שמלות כלה

השמלות שלי - ואו איזה בחירה מוצלחת, כמה מחמאות קיבלתי וכמה הרגשתי נסיכה, פשוט מגשימי חלומות. יחס מדהים כל הדרך, מענה אישי בכל שעה עי מיכאל וסאם היקרים, המקצועיות והנכונות לעזור לכל כלה בתקופה הזאת רגישה אותי כל פעם מחדש, ואפילו שהתאריך היה פחות משבוע התרעה- הם עשו הכל להספיק- בחירה מושלמת!

הזר שלי -ויקטוריה מדואל, מדהימה ומוכשרת קיבלה תמונה של השראה והפכה אותו למציאות.

ההזמנות שלנו- Katerina Kurapin - Wedding Invitations in Israel לא הספקנו לעשות הזמנות, והיא נתנה לנו שירות מדהים של הזמנות דיגטליות מרגשות בטירוף במחיר הוגן ובלי לבזבז נייר.

רב לחתונה

יאיר אריאלי שעשה לנו חופה כלכך מרגשת, שעד עכשיו לא מפסיקים לקבל על כך הודעות!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יונית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יונית
צילום: ניצן גור | צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
צחי משיח | Dj Zahi Mashiach+
צחי משיח | Dj Zahi Mashiach
141 ממליצים
Dj לחתונה
ניצן גור |  צילום+
ניצן גור | צילום
16 ממליצים
צילום סטילס
באסיקו | Basico+
באסיקו | Basico
34 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
איפור
צילום ועריכת וידאו
עיצוב שיער
שמלות כלה
רב לחתונה