הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ירדן ועידו
החתונה של ירדן ועידו
קיץ 2020
הפוסט של ירדן, חברת הקבוצה הסודית:
פוסט המלצות מקווה שלא שכחתי אף אחד מהספקים, היו לנו באמת ספקים מושלמים ואני ממליצה על כל אחד מהם!! אז עידו ואני באיזה שהיא השגחה מלמעלה הצלחנו להתחתן בתאריך המקורי שלנו 27.08.20, סגרנו את התאריך לפני כמעט שנה. שבועיים לפני החתונה הבנו שלא נוכל לקיים אותו באולם המקורי, דחייה לא הייתה משהו רלוונטי מבחינתנו ולכן חיפשנו חלופות ללא תלות במספר המוזמנים שנוכל להזמין לאירוע- למזלנו הגענו ל אל ים.
מקום לאירוע
וילה קיארה בנתניה סמוך לחוף פולג. באל ים נתנו לנו להזמין יותר מכמות המוזמנים שחלמנו ושאפשרו להזמין, לשם ההגינות אציין כי השולחנות היו מסודרים במרווח (פחות אנשים מהכמות שבד"כ בכל שולחן) ורק הצעירים ישבו שלא במשפחות גרעיניות. החתונה לגמרי עלתה על כל הציפיות שהיו לנו אחרי שהתחילה הקורונה ולגמרי שמחים שלא דחינו את האירוע.
קייטרינג ושירותי בר
קסם הקרמל | קייטרינג
+
קייטרינג והפקת אירועים לקייטרינג הגענו בהמלצת אל ים, ניר בחור מאוד מאוד נחמד וממש בא לקראתנו בכל הדרישות שלנו, לא ממש אכלתי במהלך האירוע אבל ממה ששמעתי אחד ההילייטים המטורפים היו הקינוחים המשוגעים שניר הביא לאירוע, הוא הכניס אותם לרחבת הריקודים בשולחן מהמם ולא מפסיקים לדבר עליהם!
שמלות כלה
מהרגע שהתארסנו חברה הראתה לי את השמלה הספציפית של ילנה זהר, אחרי בדיקה במקום נוסף הגעתי לילנה, מהרגע שמדדתי את השמלה היה ברור שזו השמלה. מעבר לשמלה ילנה הייתה מאוד אדיבה וחייכנית ותיקנה את השמלה לפי כל מה שביקשתי, השמלה הייתה קלילה מאוד ולא מורגשת והיה לי ממש נוח איתה גם בריקודים.
איפור
איפור ושיער - ללילך הגעתי בהמלצת חברה טובה, כבר מהמפגש נסיון היה בינינו קליק מטורף והרגשתי כאילו חברה נמצאת איתי. ביום החתונה לילך הגיעה עם האנרגיות הכיפיות שלה והיה לי פשוט כיף לעבור את היום הזה לצידה, כמובן שהשיער והאיפור יצאו בדיוק כמו שרציתי. יאמר לזכותה של לילך שמאחר והתחתנו ליד הים והיא ניסתה לשכנע אותי לאסוף את השיער כדי שהתסרוקת תחזיק מעמד לאורך כל האירוע (יש לי שיער חלק..). לילך לגמרי אחת הבחירות הטובות שעשיתי! מציינת ש- Reut Turiel האלופה איפרה וסירקה את אחיות שלי יחד עם לילך והן מאוד מאוד נהנו ממנה
צילום סטילס
יהל צילם במשפחה של בעלי כמה חתונות,כבר במפגש הראשון היה לנו חיבור מטורף איתו, יהל הביא איתו את שי קאן צלם וידאו, יהל ושי היו נעימים וכיפים, לא הרגשתי אפילו שהגיעו תוך כדי האיפור. הם נתנו לי להרגיש הכי רגוע שאפשר שנייה לפני שכל הלחץ מתחיל, את הלוקיישנים לצילומים יהל בחר עבורנו וכבר מהטעימה שקיבלנו (שבוע אחרי החתונה) אפשר לראות שהבחירה הייתה מושלמת ומדוייקת!
צילום סטילס
Shai Masinter - אמאלה שי הוא קוסם!! בגלל שבחתונת קורונה יש צלם סטילס הצלם מגנטים תופס מקום לא פחות חשוב, שי הגיע בשיא המרץ ולא הפסיק לצלם! ישר נכנס לזה, שאל אותי מה הצד היפה שלי הנחה אותי איך להצטלם שיראה טוב והוא פשוט כיפי!!! (חלק מהתמונות שהעליתי גם שלו) יומיים אחרי החתונה כבר קיבלנו קישור ל400 תמונות מושלמות!!!! שי הביא איתו רינג שהכניס עוד פן כיפי ממש למגנטים מושלם מושלם!!
רב לחתונה
הרב שמואל הולשטיין- את הרב התאימו לנו דרך ארגון "צהר" אציין שאני מגיעה מבית דתי ועידו לא, היה לי מאוד חשוב לעשות את התהליך דרכם, הרב שמואל היה רגיש ומקסים ופגישה שהייתה לנו איתו לפני החתונה עידו מאוד מאוד התחבר אליו, גם בחופה שהייתה מאוד מאוד קלילה (נתן לאחותי הגדולה להנחות אותה) הייתה חופה מרגשת מאוד.
Dj לחתונה
אסף האלוף כבר נמצא בכמה חתונות של המשפחה ועוד לפני שעידו הציע לי הוא כבר בחר אותו לחתונה שלנו, לאסף יש אנרגיות מטורפות ופשוט כיף איתו, מלבד שיר חופה ושבירת כוס נתנו לו את חופש הבחירה לפלייליסט, יש לו חוש מטורף והוא פשוט יודע איך להרים! ממליצה בחום!!
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב - לרעות הגעתי דרך המלצה בקבוצה (שבוע וחצי לפני החתונה) מעבר לזה שהמחיר של רעות ממש הוגן התוצאה הייתה לא פחות ממושלמת, רעות הביאה איתה גם את המבנה של החופה ועשתה לי את החופה בדיוק כמו שהראיתי לה בתמונה (ואפילו התעלתה על זה), היא קישטה לנו את השולחנות, קניתי אצלה גם את הזר כלה והיא הכינה לי אפילו מסרקיה לשיער במתנה. עוגיות ליום החתונה- Ronni Swerdlow טוב אז את רוני קיבלתי במתנה ביחד עם החבר הכי טוב של בעלי, היא סוג של מלאך, יש לה כשרון מטורף ואפשר לראות את זה אפילו בתמונה מפלאפון מעפן. מעבר לזה שהעוגיות שלה נראות כמו אגדה הן טעימות בטירוף! מהרגע שקיבלתי אותן רק חיכינו לצלם אותן כדי לאכול! מוזמנות לפנות בפרטי ואתן את מספר הפלאפון שלה. טבעות נישואין- תכשיטי בר-דור בהרצליה, הגענו, מדדנו התאהבנו ולקחנו, ממש ככה. עם הטבעת של עידו שמיובאת לארץ הייתה קצת בעיה (הטיסות התבטלו) והם היו מקסימים והביאו לנו טבעת זהה במידה אחרת שהייתה בחנות למקרה והטבעת לא תגיע עד יום החתונה, בסוף הטבעת הגיע שלושה ימים לפני וכמובן שברגע שהיא הגיעה הם עדכנו וביצענו את ההחלפה. אציין כי הבעלים אף אמר לנו שאם היא תגיע ביום החתונה הוא מגיע לאולם ומחליף לנו.
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קסם הקרמל | קייטרינג+
קסם הקרמל | קייטרינג
3 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
צילום סטילס
רב לחתונה
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים