הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שלי ויאן
החתונה של שלי ויאן
סתיו 2020
הפוסט של שלי, חברת הקבוצה הסודית:
אני ויאן התחתנו ב17.9 אחרי דחייה מ18.6 בחתונה של 80 איש. כמה המלצות למי שבאמת מגיע:
מקום לאירוע
במילה אחת וואו. אחותי התחתנה שם לפני 13 שנה וזכרתי שהמקום מקסים כך שמההתחלה ידענו שנתחתן שם. ההתנהלות שלהם לאורך כל התקופה המורכבת הזאת הייתה מדהימה, המחירים הוגנים מאוד, ניהול האירוע מטעמם היה מעולה והמקום פשוט מהמם. מגנטילי אטרקציות לאירועים החופה שודרה ביוטיוב בלייב כי המון חברים שגרים בחו״ל לא יכלו להגיע לאור המצב. זה היה מוצלח מאוד והם התרגשו איתנו מרחוק.
איפור
אנה שוחט | איפור
+
עשתה לי איפור ושיער בדיוק כמו שרציתי. היא מקצועית ונעימה ממש, היה מאוד כיף להתארגן איתה. היא הביאה איתה את ניר אלקבץ שאיפר את המלוות ושניהם היו מעולים.
צילום סטילס
לוידאו לקחנו את אביחי וקסלר ולסטילס את גמבא צלמים. הם היו מקצועיים ונעימים מאוד. טרם קיבלנו את התמונות והווידאו אבל אין לי ספק שיצאו מהממים. יאיר שילוח היה אמור לצלם אצלנו אך בעקבות הזזת האירוע זה לא התאפשר. ההתנהלות מולו הייתה הוגנת וישר החזיר את המקדמה. מגנטים - הגיע צלם מטעם אולג בל שלא הפסיק לצלם כל הערב תמונות מהממות וקיבלנו בסוף הערב כמות נכבדת של תמונות והגדלות + דיסק און קי עם 400 ומשהו תמונות.
שמלות כלה
את השמלה קניתי אצל אירנה היא הייתה יפה ונוחה מאוד וגרפה הרבה מחמאות.
רב לחתונה
עמיהוד סלומון עשה לנו את החופה הכי מושלמת שיכולנו לבקש. החופה הייתה מרגשת מאוד אבל עדיין קלילה. ממליצה עליו בחום! כל הערב אורחים דיברו עליו ועל כמה שהוא מקסים.
Dj לחתונה
התאים את עצמו לאווירה כל הערב ותמיד היו אנשים ברחבה.
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
שמלות כלה
רב לחתונה
Dj לחתונה