הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אלין ודורון
החתונה של אלין ודורון
סתיו 2020
הפוסט של אלין, חברת הקבוצה הסודית:

המלצות מתומצתות ברמות של כלה

איפור
צליל פלקס
+

מאפרת מסרקת - צליל פלקס! כשרון, רוגע, לב ענק וסבלנות אינסופית! מעבר לכך, מאפרת בסגנון טבעי ועדין, כך שמי שלא רגילה להתאפר- מומלץ!

צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+

צילום - תומר מונטיליה! מרגיע ברמות, מצחיק,ליטרלי הזיע את נשמתו ביום הכי חם ולח בשנה ועדיין הוציא לנו תמונות מושלמות ולא ויתר על שום דבר. איש לבבי ומאוד מומלץ למי שמתביישת/לא רגילה להצטלם.

תכשיטים ואקססוריז

טבעות - מלצר בירושלים. שירות מהיר,מחיר מעולה, טבעות יפות.

Dj לחתונה

אולם - ה-המלצה ה-כ-י חשובה שלי. מסעדת מטעים ברמת הנדיב. מעבר לזה שהם מעסיקים נוער קצה ומעניקים להם אפשרות לרכוש הכשרה ולהתפרנס, הם אנשים מדהימים, מקצועיים וכיף להתחתן במקום הזה. הנוף מהמם, והאוכל(שעשינו צמחוני-טבעוני) היה מושלם,לרמה שהמשפחה אוכלת הבשר עפו

רב לחתונה

טקס חתונה - נכתב עם ארגון הוויה והונחה על ידי חבר. הטקס היה טקס יהודי מסורתי, פשוט בחרנו להכניס כמה אמירות שיוויוניות ונשים שיברכו בשבע ברכות. היה מרגש, וכולם היו מרותקים לטקס שהיה מקורי ואמיתי ועדיין הכיל את עיקריי המסורת היהודית.

*שמלה - asos bridal ותיקונים אצל תופרת. הרגשתי הכי נסיכה,אבל אין ספק שאפקט הלחץ מוגבר אם לא מזמינים או מתקנים מספיק זמן מראש. מעבר לזה - עשינו חתונת קורונה. חמישים איש (כן, למרות שהיה מותר מאה), מסכות בחופה, אלכוג'ל בכניסה ולכל אורח, קפסולות בהגשת האוכל, הושבה בקפסולות, באוויר הפתוח למרות החום והלחות. תהיו טובות ואל תסכנו את היקרים שבאו לשמוח בשמחתכן. בהצלחה לכולן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלין
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
279 ממליצים
צילום סטילס
צליל פלקס+
צליל פלקס
29 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
צילום סטילס
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
רב לחתונה