הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דיה ועומר
החתונה של דיה ועומר
סתיו 2020
הפוסט של דיה, חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז גם זמני הגיע(:

לתרום את חלקי ולצאת מכאן לדרכי!

תודה לקבוצה שגרמה לי לא להרגיש המשוגעת היחידה ושגרמה לי להאמין כי חלומות כן מתגשמים

תקופה לא קלה וצריך מלא אופטימיות. מציעה לכל הכלות פה שחשוב להן ודחוף להן להתחתן להגיע למצב שיש להן כל מה שצריך בכדי להתחתן- שמלה, חליפת חתן, טבעות וכו. ולנסות להיות ספונטניות.... זה כל מה שנותר!

התארסנו בפברואר 2020 ותכננו להתחתן ב׳לאגו׳ ב3.9.

שמעתי על המון דיסים בנוגע להתנהלות מולם בימי קורונה, אבל חייבת לציין שלנו היה אחלה (כנראה מהסיבה שחתמנו על החוזה בימי קורונה ולקחנו בחשבון את האופציה שיש סיכוי שהחתונה לא תוכל להתקיים במקום ובקונסטלציה שתוכננה. מי שמתכננת לחתום חוזה עם מקום בימים אלו- מוזמנת להתייעץ! יש לי אחלה טיפים:)

החתונה כמובן לא התקיימה בלאגו בסופו של דבר, אלא בבית הורי בהוד-השרון. שבועיים לפני החתונה עדיין לא היינו סגורים אם תתקיים או לא ואיך בידיוק, חיכינו להנחיות, אבל התחלנו לנסות להערך לזה. התגייסו לטובתינו כל אנשי המקצוע המדהימים שזרמו איתנו על שינויים מרגע לרגע והעמידו אירוע ברמה סופר-גבוהה!

זה כן דרש מאיתנו להיות גמישים ולסמוך על ספקים! אבל בסופו של דבר, תוך 10 ימים הכל קרה! ונשבעת שלא היה לי מושג איך זה יצליח....

הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת- זה לסגור מפיק/מנהל אירוע למי שיודעת שיש מצב ש׳תסיט׳ את האירוע מאולם לבית.

הפקת אירועים

המפיק-על, השם והאגדה! זה שניצח על הכל אפילו ששבוע לפני היה בכלל בקצה השני של העולם! נשבעת שנרגעתי מהשניה שעשינו את הבחירה הכי נכונה שעשינו בחתונה והכנסנו אותו לתמונה. תיקתק לנו הכל!

כל-כך ממליצה לכן לקחת מפיק/מנהל אירוע שאתן סומכות עליו, אבל כזה שאתן מרגישות שאיתו אתן יכולות להיות אורחות באירוע של עצמכן!!! זה חוסך המון כאבי ראש. גם מלחץ וגם מתיאומים.

על אף שהחתונה הייתה בבית הורי ושם גם התארגנתי- לשניה לא יצאתי החוצה במהלך היום לבדוק מה קורה. ידעתי שהכל יהיה בשליטה ושהכל יהיה מושלם! וכל מי שפה ומכירה אותי תוכל להעיד שאני חולת שליטה!!!

Dj לחתונה
ניר גולדמן | TETA
+

התותח. גרם לכולנו לשכוח לכמה שעות שמדובר בימי קורה ולהתפרע לא רצינו שאנשים ירגישו מחוייבים לרקוד... אבל אף אחד פשוט לא ממש יכל להשאר אדיש!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

קסם של בן-אדם! עובדת שנים עם מייקל המפיק (שילוב מנצח!). הביאה את כל השולחנות, כסאות, במות, חופה, פינות זולה וכל דבר שעליו חלמתי (ואפילו כאלו שלא ידעתי שאפשר לחלום עליהם). שלחתי לה תמונות השראה וכמובן שהיא לקחה אותן כמה צעדים קדימה ולא ידעתי עד כמה הכל יהיה מושלם עד שלא נכנסתי לחתונה של עצמי בתור אורחת!

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

עזבו שטויות! מדובר בחליפה חד פעמית שחשוב שתשב יפה ותהיה נוחה! קנינו ב- Salina בעלי היה סופר מרוצה! היינו אצלם, עשו לו פיט מדוייק, נתנו שירות מהיר ושווה לכל כיס. מדובר בעסקה סופר משתלמת וחליפות קלאסיות מהממות! וכל מי שקראה את הכל, יכולה להבין שאני מעצבת אופנה ולא הקלתי ראש בנראות שלנו(:

צילום סטילס

כישרון מהלך. סגר לנו גם את המגנטים וגם את הוידיאו. הוציא מאיתנו את המקסימום בתור זוג שפחות חובב פוזות ומצלמות. תיעד את הרגעים כפי שהיו וזרם איתנו. לא נח לדקה ולא התעייף לשניה (למרות שזה היה בערך היום החם בשנה). אדיר סגר לנו גם את הוידיאו וגם את המגנטים- סמכתי עליו וגם עם זה לא הייתי צריכה להתעסק!

איפור

אור בראון אור בראון הנסיכה המושלמת!!! מהשיחת טלפון הראשונה לא כל כך היה לי ספק, אבל כשהגעתי לאיפור ניסיון- עוד לפני שנגעה בי- החלטתי! אנרגיות מדהימות ויד של אומנית. האיפור לא זז מילימטר על אף החום הפסיכי ששרר באותו היום! הקשיבה לי, תרגמה את מה שאני מתחברת אליו יותר ומה שפחות למראה טבעי אך מוקפד ומושלם!!

אור איפרה גם את שלושת אחיותי ואמא שלי- אחת יותר מושלמת מהשניה.

עיצוב שיער

עוד אחת עם ידי זהב! כמובן עשתה לי פגישת ניסיון. התלבטנו ביחד והגענו למסקנות הכי נכונות לי, לשמלה ולאיפור! נתנה את נשמתה והרימה עם אופייה! קסם של בחורה! ליאור עשתה שיער לאחותי והביאה איתה מישהי בשם שיר (מוכשרת ברמות גם) שעשתה עוד 2 מהאחיות שלי

קייטרינג ושירותי בר

כמובן שסגרנו ברגע האחרון, אז טעימות לא עשינו... מהסיור שטח שהם עשו ומהשיח עימם, היה ניתן להבין שמדובר במקצוענים בתחומם ואל-לנו לחשוש. בוויז׳ן שלי היו דוכני אוכל משולבים מטבח פתוח. מנות קטנות, אוכל לא כבד, לאורך כל הערב! האוכל היה מושלם וכך גם ה׳הצגה׳!

קייטרינג ושירותי בר

כמובן שאותם ביחד עם הרכב קוקטיילים המשוגע שברשותם. בקבלת פנים חנה לו הרכב עם ברמן שהגיש קוקטיילים לאורך רוב הערב. היה טעים ומקסים!

רב לחתונה

ישראל מאיר לאו. הכל היה סופר מרגש. החל מהכתובה שנערכה באוויר הפתוח ומי שרצה והתעניין יכל להעמד מסביב לשולחן ולשמוע ועד לחופה שהייתה מדוייקת ומרגשת. נראה לי ששמו הולך לפניו.. (לא לכולם/ן זה מתאים..). הוא כן דרש אישור מקווה אם מישהי תוהה אם במקווה עסקינן- הייתי בהוד השרון נווה-נאמן. הייתה לי חוויה מדהימה וזו הפעם הראשונה שביקרתי במקווה, לא ממש ידעתי למה לצפות אבל הופתעתי לטובה!

מסיבת אוזניות- z-Muzik, יש פה כמה אופציות לתיוג אז לא רוצה לעשות טעויות! אבל זה הטלפון- 077-4105135, אנחנו דיברנו עם שלומי. המעבר למסיבת אוזניות גרם לאירוע להמשך ואנשים עפו על זה! איכות השמע הייתה פגז, אוזניות קלות ונוחות (וגם יפות) היה כיף חיים!

הרכב מוזיקלי- לא סגורה על שמו של ההרכב- אבל סגרנו עם
Baruch Harlap התותח. ההרכב ליווה את ההליכה של בעלי מהכתובה לחופה, כלל זמר ועוד 4-5 נגנים (לא זוכרת) הנעים את זמנינו בעת קטעי המעבר בחופה ובתחילת הריקודים שיתף פעולה עם הדיג׳יי שהיה מגניב וכייפי!

שמלות- עיצבתי לעצמי והלכתי לתופרת כדי שתהפוך את הסקיצות שלי למציאות (אני מעצבת אופנה- זה מה שאני עושה ביום יום שלי חח). ממליצה אך ורק למי שיש את הידע והניסיון הנדרש או לכאלו שיודעות בידיוק מה הן רוצות! התופרת נמצאת בתל אביב- אם מישהי מעוניינת בשם וטלפון, אשמח לתת בפרטי! היא מושלמת על חלל ובכלל והוציאה לפועל את השמלות שחלמתי עליהן.

נעליים- את הנעליים לשמלה הראשונה קניתי בריפאבליק. בגדול נשברו לי הרגליים אבל ביחס לעקב, נראה לי שזה הכי נוח שאפשר לקבל. הנעליים בשמלה השניה היו Buffalo והזמנתי מאסוס!

הזמנה- Noam Segev התותח שבתוך שעה תקתק לי הזמנה מהממת שאוכל לשלוח בוואטאפ! אין לי מילים נוספות- רק ים של מחמאות. כישרון, זמינות, דיוק!

טבעות נישואין- עשינו אצל זה שעשה לי את הטבעת אירוסין. קוראים לו שלמה והוא נמצא בבורסה. אחלה שירות מי שרוצה טלפון- בפרטי!
 

תאורה, מאווררים, סוכריות גומי, שטויות לרחבה, כפכפים, מסיכות, אלכוג׳ל, מסכים להקרנת סרטונים של חברים, מנקים, שירותים ניידים, מאבטחים, סדרני חניה, דיילות לקבלת פנים, קולרים/מאווררים, גנן, תלת פאזי, רדיאטורים, הדברה וכל הכאבי ראש שבא לכם לחסוך לעצמכם: זה בידיוק תפקידו של המפיק!!! אין לי מושג מי היו הספקים, אבל הם היו אחלה!

מקווה שלא השארתי אף אחד מחוץ לתחום!

מעבר לזה, מקווה ומחזיקה אצבעות שהתקופה הזו תהיה כבר מאחורינו, שנחזור כבר לשגרה ושכל כלה תוכל להתחתן בידיוק איך שחלמה!

שוב מציעה- תהיו מוכנות לחתונה (כלומר שלא תחסר לכן שמלה/יחסרו טבעות) כי כפי שניתן לראות- הדברים משתנים פה מרגע לרגע. במקרה התכווננו לספטמבר, אבל זו ממש הייתה הזדמנות פז בין כל הסגרים לערוך בה חתונה! אני בטוחה שיהיו עוד פרצות כאלו. שווה להתכונן ולקפוץ על המציאה (גם אם זו לא התראה ארוכה).

חפרתי אבל מקווה שעזרתי

בהצלחה לכולן ומזל טוב!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ניר גולדמן | TETA+
ניר גולדמן | TETA
164 ממליצים
Dj לחתונה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
לחתן
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה