הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעמה ויאיר
החתונה של נעמה ויאיר
סתיו 2020
הפוסט של נעמה, חברת הקבוצה הסודית:
היי חברות:) אז קצת מוזר, אבל הגיע תורי לתת לכן פוסט המלצות, מעיניה של קונטרול פריק ומפיקה בנשמה שחתונה בזמן קורונה העמידה אותי במבחן של לחיות עם חוסר שליטה וחוסר וודאות ולסמוך על האינסטיקנטים שלי בבחירת ספקים ולקוות לטוב- ואכן כך היה:) התארסנו בסוף מאי 2020, והתחתנו ב9.9 ב HIGH& בתל אביב, בחתונה שמראש תוכננה ל250 איש ובסוף עקב ההגבלות היתה עם 100 איש ( אולם קטן יותר שמאוחר יותר הסתבר שלמזלינו גם יש לו רשיון של מסעדה)
מקום לאירוע
& HIGH
+
המקום מדהים ביופיו, מיוחד ומגניב בטירוף (לאוהבי הוייב האורבני כמובן) ואוכל שאנשים לא מפסיקים לדבר עליו (וזה עוד האוכל הכשר שלהם עקב חצי משפחה כיפה סרוגה ובלי טעימות בגלל הקורונה!) והצוות- לא יכולתי לדמיין יותר מזה. נתנו לנו מידע, אוויר, לא רדפנו אחריהם גם לא לחצי שניה, התגמשו על הכל ולרגע לא נתנו להרגיש ש״נדפקנו״ כי זו חתונת קורונה. רצינו לעשות חתונת דיסני בוויב אורבני (נגיעות של קסם כזה על הנוף התל אביבי) ואחרי לא מעט תלאות עם מעצבות פחות מוצלחות התמזל מזלינו והתגלגלנו ל גולי עיצוב אירועים שקלטה אותנו מהרגע הראשון, היתה יצירתית, הבינה את משמעות מגבלות התקציב של חתונה קטנה ופשוט היתה קוסמת שתרגמה כאילו ישירות את מה שהיה לנו בראש למציאות.
התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+
מקום מהמם שסגרתי די בשניה האחרונה (כי סגרנו בנורמן אבל הם גם לא פתחו וגם יצאו לא משהו- פרטים בפרטי) שנתן שירות מדקה לדקה (פניות ושאלות מה חסר ומה עוד אפשר לעזור), סיפק מראש כל מה שהיה צריך להתארגנות (וללינה אחכ) ולניקיון בזמן שיצאנו לחתונה והכי חשוב- נתן במה פוטגנית בטירוף לתמונות:
איפור
מיכל הפנר שמשום מה לא מופיעה פה הרבה אבל היא אייקון בתחום וקוסמת במקצועיות שלה, אבל בעיקר- אדם מיוחד, רגוע וחייכן שידע לקרוא אותי ולקלוט מה אני רוצה ולתת לי לסמוך וזאת ללא איפור ניסיון עם תוצאה מושלמת שגם לא הורגשה -איפור עדין וגם לא זזה בחום עד ל2 בלילה (גם לי וגם לאימא שלי). מיכל המליצה לי על karinlagziel לשיער וגם כאן, מרחוק בחיוך ועם המון סבלנות (כששיגעתי אותה בלילות על איזה סיכה לשיער להזמין... התשובה- סיכה שלמות על מנקסט:)) עשתה עבודה מדהימה- יצירת אומנות יפיפייה ונוחה שלא זזה מילמטר.
צילום ועריכת וידאו
שגם עליו משום מה פחות שמעתי כאן אבל הוא סלב בעולם הוידאו חתונות ובלי קשר לכישוריו המקצועיים (והוא אלוף ברמות- תפס דברים ועשה סרטון שהמם אותנו) פשוט אדם כיפי בטירוף שהצחיק אותנו ככ הרבה- (הוא צילם חברה טובה שלי לפני 6 שנים שהתארגנתי איתה וממש ברגע שסגרנו תאריך הוא היה הטלפון הראשון שלי).
צילום סטילס
הגאון ששוב, מעבר לזה שהוציא לנו תמונות מדהימות (וזריזות!) היה גם אלמנט ממש מרגיע ובעיקר לא היה מהסוג המביים והמעיק, נתן לנו לעשות את שלנו עם טיפה כיוונונים ועדיין יצא שלמות.
אטרקציות
ברגע האחרון החלטנו לעשות גם מגנטים ואחרי חפירה בחרנו ב שוקו מגנטים שמהרגע להרגע היו זמינים, שלחו חוזה תיאמו הכל ובעיקר הביאו לנו את שחר הצלמת שתפסה רגעים מדהימים עם כמות מגנטים אינסופית (והגדלות לנו וכו).
רב לחתונה
הרב שלנו היה הרב גרינוולד, שהומלץ ע״י האולם והתברר כרב הכי חמוד שיש, קלט אותנו מהתחלה (וזה לא קל- שני תל אביבים ותיקים שאחד מהם דתלש עם משפחה כיפה סרוגה וכן יש חשיבות לטקס) טיפל בכל הרישום מרחוק (הכל בשאלון גוגל דרך הרבנות אור יהודה) ועשה טקס לא ארוך וחופר ובידיוק מה שביקשנו יחד עם כיבוד הדת והמשפחה של בעלי.
Dj לחתונה
הדיג׳י שלנו היה אלעד רון מזברה מוסיקה שהיה חמוד מאד.
לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+
את החליפה של בעלי (איזו מילה חדשה!:)) קנינו ב אופנת סגל ברחוב העלייה וקיבלנו שירות מדהים מא׳-ת׳ ומחיר הוגן.
שמלות כלה
והאחרונות ובאמת- שהכי חביבות: שמלת הכלה שלי. מדובר על 2 נשים (אסיה וגליה) שפתחו עסק יצירתי של שת״פ עם מעצבות מאוקראינה שבו הן מביאות המון דגמים ובוחרים, מודדים הכל משנים מה שרוצים ובאוקראינה הכל נתפר מחדש באופן אישי ועל פי הדרישות ובארץ יש עוד תופרת צמודה מהרגע שהשמלה מגיעה לכאן לשינויים נוספים- וכל זה במחיר בדיחה (וזה עוד לקנייה...). למה הכי חביבות? כי שיגעתי אותן, שיניתי את השמלה המקורית עם עוד שרוולים כפפות עם רקמה והינומה ספציפית, הן לא נרתעו לרגע, עשו הכל בדיוק מדהים והוציאו משהו שחלמתי עליו וזה תוך חודשיים וחצי מרגע ההזמנה ועד הרגע שהשמלה היתה אצלי בבית כשהיא מושלמת לחלוטין . היה כיף לעבוד איתן, בשום שלב לא רדפתי אחריהן ובאמת זה שהן פתחו עסק כזה ובמחירים כאלה בעולם העיצוב שמלות כלה ועובדות ככ קשה להצליח- מגיע להן כל פרגון אפשרי.
עניני קורונה- הכנסתי סעיפי קורונה לכל החוזים עם כל הספקים (אני עו״ד אז הם היו נוקשים אבל הוגנים לכולם) ואף אחד לא התווכח (פעם אחת היה וויכוח ובאותו רגע הספק נפסל), בפועל הסעיף היחידי שהופעל היה זה של האולם (כי מספר האנשים קטן) אבל גם כל שאר הספקים כשפנינו אליהם ואמרנו שהחתונה קטנה יותר מהצפוי הם התחשבו כל אחד לפי יכולתו וזה היה באמת מחמם את הלב ונתן לנו תחושה טובה. טיפ אחד שלי לארגון חתונה בתקופה הזו- צריך לקבל את זה שאי אפשר לדעת כלום, להתכונן לגרוע ביותר (בכל אספקט אפשרי- נפשי, משפטי וכו) ולעשות כל מה שאפשר להגיע לטוב ביותר גם בתרחישים שלא היו החלום הרטוב שלנו מגיל 15 נגיד:) ובעיקר- להעזר בקבוצה המהממת הזו ובאינספור המלצות שיש פה- הן אמיתיות מועילות ומקלות ממש על החיים! אז תודה לכן:)
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
& HIGH+
& HIGH
170 ממליצים
מקום לאירוע
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
התארגנות וליל כלולות
איפור
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה
Dj לחתונה
לחתן
שמלות כלה