הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אור ודור
החתונה של אור ודור
סתיו 2020
הפוסט של אור, חברת הקבוצה הסודית:
אחרי תלאות רבים, שינוי של 3 לוקיישנים והרבה צורות של החתונה, התחתנו לפני שבוע וחצי והייתה חתונה מדהימה! התחתנו ב3.9.20, חמישי בערב בבריכת קיבוץ געתון (הבן זוג שלי משם), ובחתונה היו בערך 110 אורחים. אני לא יכולה להסביר כמה אנחנו אסירי תודה לכל אחד ואחת מהרשימה הבאה, לא רק על המקצועיות הבלתי מתפשרת, אלא על התמיכה בתקופה הכל כך מורכבת הזו! כל אחד מהספקים כאן עשה הכל כדי שנרגיש בנוח, שנרגיש שיש על מי לסמוך ושכל ההתאמות שיהיה צריך לעשות יקרו בשביל שתהיה לנו את החתונה הכי טובה שיכולה להיות! ואכן החתונה שלנו עלתה על כל הציפיות... אז אתחיל:
הפקת אירועים
המנצחת על הכל: מיה רותם שמהר מאוד הפכה לחברה! הייתה מדהימה! עבדה בשיא המקצועיות עם שאר הספקים ופשוט הייתי בראש שקט. היא יסודית, מנוסה והבינה מהר מאוד את הראש שלנו. גם באירוע עצמו הכל תקתק וקרה
קייטרינג ושירותי בר
הסועד הנודד
+
אין לי מילים. לא היה אורח בחתונה שלא עף על האוכל! התפריט היה מגוון ועשיר, וכל דבר בו נעשה ברמה גבוהה מאוד, ביחס לחתונות ובכלל. בגלל שזה היה אירוע שטח (ולא בגן או אולם), ידענו שאנחנו צריכים קייטרינג שמנוסה באירועי שטח, והם פשוט לא איכזבו! מעבר לזה, תומר המהמם פשוט יודע את העבודה הרבה מעבר לאוכל! הוא כל כך מנוסה בחתונות, והוא ומיה עבדו בשיתוף פעולה כדי שהכל יסתנכרן. לאורך כל הדרך הוא דאג להזכיר לי ולדור שהוא איתנו במה שנחליט ונתן לנו מספר הצעות מחיר וקונספט שהתאימו לכל השינויים שהיינו צריכים לעשות בעקבות הקורונה! בן אדם זהב.
קייטרינג ושירותי בר
אחד הטובים בצפון, וזה ניכר באירוע שלנו. הכי value for money. הבר היה מלא כל הזמן והם ממש עמדו בקצב!! המחיר נגיש והאלכוהול בתפריט ממש איכותי! הוספנו רק 3 בקבוקי ואן גוך.
שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+
את השמלה המהממת שלי קניתי בסטודיו המדהים של עינת (שהיא מעצבת אופנה בעצמה). מבחר רחב של שמלות מעצבים במחירים נגישים. התיקון היחידי שעשיתי היה לקצר את השמלה (עינת עשתה לי את זה), וגם קיבלתי הינומה בהלוואה ללא תשלום. עינת מדהימה, ואחרי שמדדתי 8 שמלות בוהו שיק ונראיתי כמו מפת שולחן, היא זו שהציעה לי את השמלה הנבחרת (שממש לא אהבתי כשראיתי על הקולב). בקיצור, היא יודעת מה היא עושה!
צילום סטילס
H&A Photography
+
אדירים!!! התמונות מדברות בעד עצמן, ואנחנו ממש מרוצים! יצאו לנו תמונות מדהימות והכל צולם בקיבוץ. יום למחרת כבר שלחו לנו כמה תמונות שהם הספיקו לערוך והם היו הכי מתוקים ביום עצמו ולפני! לאורך כל התהליך היו מדהימים, וממש הוגנים מבחינת המחיר (אפילו לא הסכימו לקחת מקדמה).
צילום ועריכת וידאו
הוא פשוט מקסים!!! אחכה לוידאו אבל בלי קשר לזה, המחיר ממש טוב והוא הוסיף לנו רחפן. חוזה מותאם קורונה ללא דמי ביטול.
מקום לאירוע
חוות הדעת שלך:
Dj לחתונה
מושלם מושלם מושלםםםםם!!! אנשים לא הפסיקו לרקוד!!!!!! הרחבה הייתה מלאה עד סוף האירוע. הבין את הראש שלנו, שם שירים שביקשנו שיהיו, עשה מעברים מדהימים בין השירים ופשוט הרים את האווירה! עוד בפגישה לפני החתונה הייתה אווירה מעולה, והרגשנו חופשי לדבר איתו על כל דבר שעלה לנו!
איפור
הספקית הראשונה שסגרתי לחתונה! אחרי שראיתי איך היא איפרה חברה שלי לחתונה, החלטתי שאין מצב שהיא לא הולכת לאפר אותי! בול כמו שרציתי – עדין אבל מפלטר. השיער והאיפור החזיקו לי לאורך כל האירוע, גם כשכבר נרטב לי השיער מהבריכה, האיפור עדיין החזיק מעולה! מעבר לזה, היה איתה כל כך כיף ומרגיע ביום הזה, וזה היה לי ממש חשוב. היא פשוט השרתה אווירה נעימה וחיובית, וזה בדיוק מה שצריך ביום כזה עמוס
שמלות כלה
סט ריקודים: את הסט עשיתי אצל המעצבת האקולוגית הכי שווה שאני מכירה! הגופיה שלבשתי הייתה בעבר שמלה שיצאה משימוש, ואת החצאית שהבאתי לה היא שיפצרה והתאימה לי. גלית כל כך מוכשרת! נפגשנו בערך 5 פעמים למדידות, לפעמים סתם כי היה כיף שיש סיבה לראות אותה שוב! היא כל כך משקיעה במה שהיא עושה ויורדת לפרטים הכי קטנים. בסוף גם ארזה לי את הסט כל כך יפה והביאה לי זר פרחים! כל כך ממליצה!!!
רב לחתונה
יו"ר התנועה הרפורמית חיתן אותנו, הרב גלעד קריב. איש מקסים, שעשה לנו חופה כמו שאנחנו רצינו שהיא תראה, היה קצר, ענייני ומרגש! ממליצה לכל מי שמחפשת אלטרנטיבה לחופה דתית. עיצוב - את העיצוב עשתה לנו חמתי המהממת, שהכינה הכל מדברים קיימים. מצאה בקבוקי זכוכית בקיבוץ שעליהם הדביקה חוט בעזרת דבק חם, וזה מה שקישט את השולחנות. אופניים שהיא צבעה בצבע צהוב (הצבע הנבחר לאירוע) עמדו בכניסה, סולם עם בולי עץ (הכל השיגה) הפכו יחד למדפים מהממים שקישטו את הכניסה עם תמונות שלנו ועציצים שהיא בעצמה הכינה.
סיום רק אגיד שבחרנו בפינצטה את מי שעבדנו איתו, ולקחנו רק את האנשים הטובים עם האנרגיות הכי חיוביות! זה נראה לנו חשוב בהתחלה, והתברר שזה כל כך חשוב גם בסוף! במיוחד בתקופה כזו. זה הטיפ שלי למתכננות, ושתבוא עלינו שנה טובה יותר אמן
גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אור
צילום: H&A Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הסועד הנודד+
הסועד הנודד
157 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
H&A Photography+
H&A Photography
43 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
רב לחתונה