הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדן ויהונתן
החתונה של עדן ויהונתן
קיץ 2020
הפוסט של עדן, חברת הקבוצה הסודית:

אז... אחרי שהקבוצה הזו באמת עזרה לי המון פעמים הגיע תורי

אני ויהונתן כבר 14 שנים ביחד, התארסנו בחודש ספטמבר האחרון והיינו אמורים להתחתן בגן בשפיים ביום האהבה, יום רביעי, 5.8.20. אבל...הגיעה הקורונה ואיתה השתנו קצת התוכניות... ואחרי אלפי התלבטויות ועצבים, אחרי שרצינו כבר לדחות, שבועיים לפני התאריך החלטנו כן לקיים את החתונה כמתוכנן פשוט תחת המגבלות בבית והרמנו חתונה די מהר ובקלות.

התחתנו בבית בחתונה קטנה ואינטימית בגינה ! ההורים של בן הזוג שלי גרים במושב גבעת נילי, גינה לא מאוד גדולה אבל הספיקה ל50 איש (יש שם שטח גדול ועליו 2 בתי אב אז שיחקנו עם זה מבחינת האנשים..כי לכל בית מותר 20....)

אני חייבת להגיד שזו הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלנו! הייתה חתונה מדהימה וקסומה!! ולא רק אנחנו הרגשנו את זה אלא כל האורחים שלנו! לבסוף הזמנו רק את המשפחה הגרעינית שלנו, כמה דודים ואת החברים הכי קרובים אלינו! מה שיצר אווירה מהממת וחופשייה. לא הרגשתי שאני צריכה "לעבוד" בחתונה בלהגיד שלום ולהצטלם אלא הכל פשוט זרם! ולכולם היה פשוט אכפת כי זה באמת היו האנשים הכי חשובים וקרובים אלינו. בחופה היה שקט מוחלט והתרגשות שיא בסרט שהכינו לנו כולם הקשיבו והיו סופר מרוכזים ובריקודים עפנו ורקדנו עם כולם כי פשוט היה אפשר! לא היה צפוף והיה זמן לתת יחס אמיתי לכל אורח...

גם בצילומים זה בא לידי ביטוי והיה סופר כיף שבאמת לכל אחד מהאורחים יש מלא מזכרות וגם לנו

** שכחתי לכתוב שעשינו בחופה זום לכל האורחים שלא הגיעו! היה באמת מדהים ועבד טוב, הצלם פשוט שם טלפון טוב עם חשבון הזום מחצובה ושידר את החופה, קניתי לחודש אחד את הזום ללא הגבלה כדי שלא יהיו פדיחות ופתאום תתנתק השיחה.. האורחים ראו יחסית טוב ונהנו מאוד גם מרחוק ** ניתן בזום לשדר ל100 אנשים בו זמנית.

ועכשיו לקרדיטים...של האנשים המדהימים שבלעדיהם החתונה הזו לא הייתה מצליחה לקרות!!!!

קודם כל את רוב הספקים שלי לא הצלחתי להשאיר בגלל המחירים הגבוהים אבל כולם היו סופר מדהימים ומתחשבים ואף אחד לא לקח לי מקדמה או משהו על זה שהאירוע לא מתקיים בסוף.

הפקת אירועים
קיסר | ציוד לאירועים
+

השכרת ציוד – אחלה של ציוד ואחלה של מחיר קיבלנו, היה מעולה. הבאנו בנוסף לעמדות השולחנות, הכלים והכיסאות שהקייטרינג מביא גם ישיבה נמוכה ומאווררים שהיו הכרחיים

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

השמלה המדהימה והחליפה לריקודים היו בערך הדבר היחיד הבטוח באירוע הזה שידעתי מראש שישארו לא משנה מה. מי שאחראית על היופי הזה היא ורד גלעדי. המעצבת המהממת שהיתה הכי סבלנית ואכפתית שיש! רגישה ומתחשבת בכל התקופה ההזויה הזו. ממליצה ממש בחום!!! יש לה גם דברים מעלפים והיא כל הזמן מחדשת..הסטודיו שלה נמצא בחיפה.

 

נעליים – קניתי בחנות נעליים ברחובות בקניון של ריפבליק, מנצנצות
זהב עדין ועלו לי רק 199 שח.

Dj לחתונה

בהתחלה תכננו לא להביא דיג'י כי חשבנו שזה מיותר לכמות כזו קטנה של אנשים..אבל בכל זאת ברגע האחרון פנינו לעומר באור מ"קסטה" שהוא דיג'י מדהים וחבר טוב שאנחנו מכירים כבר מלפני כן ממסיבות ואירועים שהיינו. עומר היה מדהים ומתחשב, בא לקראתנו ועשה לנו מסיבה של החיים!!! העיף אותנו באוויר ועשה הכי שמח שיש למרות שלא היו המון אנשים! הרחבה הייתה פשוט מטורפת בדיוק כמו בחתונה רגילה!!! את ההגברה והתאורה המינימלית לרחבה הדיג'י הביא איתו. לחופה אנחנו דאגנו ל2 רמקולים נוספים מחבר. אנחנו הכי שמחים בעולם שבסוף הבאנו דיג'י ועשינו מסיבה, זו היתה החלטה טובה ושווה!

תאורה – לקחנו מישהו מכפר גליקסון שהמליצו לנו עליו לעשות לנו את כל החשמל לחתונה. גנרטור שקט, גרילנדות ופריסות חשמל איפה שצריך. פרטים בפרטי למי שתרצה.

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

חייבת לכתוב ולפרגן בכל זאת - במקור הדיג'י שלנו היה אמור להיות פיני דקל המהמם והתותח!! שאגב, לאורך כל הדרך ליווה אותנו והיה הכי מדהים ומתחשב שיש! אם הייתי יכולה הייתי לוקחת אותו\ אבל לצערי הרב, לא יכולנו להרשות לעצמנו עקב התקציב להביא אותנו לחתונה הקטנה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנות - את ההזמנה העדינה והיפה שלנו עיצבה לנו אביב אייזנברג המהממת, מעצבת גרפית ממש מקסימה ומקצועית. היתה פה בשבילנו כל הזמן למרות אלפי השינויים במקום בתאריך בנוסח...וגם קלעה בול לטעם שלי...ממליצה בחום - aviv smart design. אביב עשתה איתנו הכל מרחוק ואנחנו רק שלחנו את זה אחר כך לבית דפוס, היא הכינה הכל ממש מהר ועזרה לי גם לבחור ולהבין מה הסגנון.

קייטרינג ושירותי בר

האוכל באירוע היה פשוט מושלם! האורחים סיפרו לנו שלקחו עוד ועוד. אחרי שהבנו שאנחנו עושים חתונה קטנה בבית ישר ידענו שניקח את "אסאדו באבוקדו", קייטרינג דרום אמריקאי מעולה של בשרים על האש, שמתמחה באירועי שטח וחתונות בבתים, שלמוני בעל הקייטרינג היה מהמם! ועזר לנו מלאאא הרבה מעבר לקייטרינג. האוכל היה פשוט טעים והשירות והתקתוק של הצוות היה יוצא דופן לפני בזמן האירוע ואחריו. הם השאירו אחריהם את הגינה נקייה כאילו לא היה!

איפור
דורית כהן
+

איפור ושיער – אחרי שהבנתי שלא אוכל להביא את הספקים המהממים שלי לאירוע שוב, בגלל גודל ההוצאות והתקציב, הגעתי לדורית כהן המדהימה שקיבלתי עליה המלצה מחברה. דורית היא הבחורה הכי כייפית וקלילה שאת רוצה שתהיה לצידך ביום שלך! הגיעה מוקדם יותר כדי להתארגן, הייתה סבלנית, מקצועית ואדיבה. עזרה לי והכילה את כל ההתלבטויות והשיגעונות שלי למרות לחץ הזמן של ההתארגנות. כמו כן היא גם התחשבה בי מאוד לאור הקורונה ובאה לקראתי במחיר לי ולמלוות שלי גם לאיפור וגם לשיער. ממליצה עליה בחום! איפרה אותי עדין ומהמם בדיוק כמו שאני אוהבת בהמון רגישות והתרגשה איתי כאילו היא אחת מהמלוות! החיבור איתה הייתה מיידי.

רב לחתונה

ויצמן, רב מקסים וקליל! הוא הרב של המועצה אזורית אלונה ומכיר את המשפחה, עשה חופה מצחיקה ומהירה..החיבור איתו גם היה ממש טוב וגם לא הצריך מאיתנו יותר מדי..גם ההדרכת כלה שאשתו עושה קלילה וקצרה..בנוסף, הוא בגישה ממש ליברלית ולא מבקש להתכסות וכו'. בכתובה ישבנו ביחד ולא רק החתן והכל היה ממש זורם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אז על העיצוב המדהים של החתונה, החופה וכל הגימיקים המהממים שהיו אחראית אישה מדהימה בשם ענת חורש. לענת יש בית מלאכה מהמם ברגבה שבו היא יוצרת ומכינה דברים מעלפים. ענת היא חברה של המשפחה ועשתה את כל העיצוב לבד מאפס! היא הכי מוכשרת בעולם ומלאה בסטייל! מי שזקוקה לעיצוב או עזרה מכל סוג שהוא אני ממליצה בחום!!! לא רק לחתונה...היא מעצבת גם חללים בתים ומעבירה סדנאות.. את השלט כניסה אני הכנתי באמצעות מדבקה פשוטה שהזמנתי עוד לפני הקורונה באלי אקספרס והגיעה תוך רגע. בנוסף לחלוקים הורודים והבלונים שהזמנתי מבעוד מועד ממליצה למי שרוצה שטויות כאלה לחתונה להזמין באמת מהאינטרט מראש זה חוסך ומגיע מעולה.

צמחייה – בנוסף לעיצוב של ענת...לשמחתנו הרבה זכינו בחבר תותח ששמו טל תמיר (משתלות תמיר /tamir nursery) והוא משכיר צמחייה לאירועים ועובד בדרך כלל עם כל הגנים וכל המעצבים הכי נחשבים. טל דאג לנו למלאאא עציצים מהממים וצבעוניים שעשו לנו את האירוע למושלם!! גם בשביל חופה, גם עציצי תבלין על השולחנות וגם מסביב לכל הגינה. אין לי ספק שהצמחייה שלו היא ששידרגה לנו את האירוע והפכה את המקום לגן אירועים!! טל משכיר צמחייה מכל הסוגים ובמגוון אופציות ומחירים - ממש שווה לכל אירוע לא רק חתונה! Tal Tamir

בר אלכוהול – קנינו לבד את האלכוהול ואספנו גם מכל האירועים למיניהם שהיו לפני החתונה, חינה רווקים רווקות וכו'. היה מעולה. בשביל שלא יהיה באלגן באירוע הבאנו ברמנית דרך הקייטרינג שהייתה תותחית ועשתה לנו אחלה אווירה בבר.

טבעות – לא היה לנו כוח לנסוע על לבורסה, אנחנו גרים בבנימינה אז קפצנו לחדרה לחנות "הבורסה לזהב ויהלומים" וקנינו שתי טבעות. היו ממש נחמדים ועשו מחיר סבבה שלדעתי אין הרבה הבדל מהמחיר של הג'קסון.

וילה לחברים- אחרי החתונה שכרנו לחברים הקרובים את "וילה אלכסיס" בגבעת נילי, וילה מעץ מהממת מול הנוף, המטרה הייתה שאף אחד לא ינהג הביתה כי המושב קצת רחוק ורוב החברים שלנו לא גרים באזור..אז היה מעולה ! וסיפק את הסחורה המחיר לא זול אבל היה שווה לנו להוציא על זה כדי שיוכלו לישון טוב ולחזור בבוקר בבטחה...

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
309 ממליצים
Dj לחתונה
קיסר | ציוד לאירועים+
קיסר | ציוד לאירועים
1 ממליצים
הפקת אירועים
דורית כהן+
דורית כהן
0 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
שמלות כלה
Dj לחתונה
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
קייטרינג ושירותי בר
איפור
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים