הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ארבל ואופיר
החתונה של ארבל ואופיר
קיץ 2020
הפוסט של ארבל, חברת הקבוצה הסודית:

אז באמת שלא תכננתי לכתוב כלום, אבל מגיע להם הפרגון ולכן אכתוב בקצרה על הספקים שעשו לנו את החתונה הכי מדהימה שיכולנו לדמיין לא רק בתקופה הזו, אבל בכלל. התאריך המקורי שלנו היה 5.4.20, כבר חולקו הזמנות, כבר התרגשנו, וכמובן נדחה שבועיים וחצי לפני האירוע. זה היה 3 ימים לפני ליל הסדר – שיא הסגר עם מגבלות תנועה ל100 מטר. התחתנו ב17.8.20 בחתונה קטנה של 2 סבבים – סבב משפחה וסבב חברים מיד לאחר החופה (שהייתה באמצע ביניהם). היה לנו יותר מזל משכל, וכל הספקים שלנו המשיכו איתנו לתאריך החדש בלי שום בעיה בלי שנצטרך להחליף אף אחד. אמנם האירוע דרש התאמות והיו הרבה בלת"מים כדי לעמוד בכל ההנחיות והשינויים (והיו הרבה רגעים מורטי עצבים) אבל הצלחנו להתחתן והיה לנו שמח . בגלל חוסר הודאות חילקנו הזמנות וסגרנו הכל סופית רק שבוע וחצי לפני האירוע!

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

היו איתנו מדהימים. זרמו על ה2 סבבים וביצעו את זה בצורה נפלאה – היו צריכים בעצם לפנות ולערוך מחדש תוך שעה (בזמן החופה). מקום מהמם עם אוכל משוגע! אנשים אומרים לנו שזה האוכל הכי טעים שאכלו בחתונה ושהוא ממש ברמה של מסעדת שף. היו מאוד הוגנים איתנו סביב הדחיה של החתונה וגם עם הארגון שלה שבוע וחצי לפני.

צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+

הספק הכי שווה שהיה לנו באירוע. ראינו אותו בחתונה של חברים ואיך שראינו את התמונות נדלקנו. עם תומר ישר היה קליק – היה ממש בראש שלנו, זרם על הכל, השקיע את הנשמה. אירוע ב2 סבבים הוא ארוך יותר והוא הגיע מוקדם יותר וגם נשאר איתנו עד הסוף בלי לשאול שאלות ובלי להתבלבל. איכשהו יצאנו סופר פוטוגניים למרות שאנחנו באמת לא, בלי שהוא מביים כמעט (רק קצת ורק אם ביקשנו) – אפילו תמונות איפור נעשות ממש בתהליך בלי לעשות "כאילו", תמונות טבעיות ומהממות! יום אחרי קיבלנו מעל 100 תמונות היילייטס, בול שבועיים אחרי כבר קיבלנו את כל התמונות (ויש מלא!). ממש ממליצים עליו!

שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
+

לחתונה שתוכננה לאפריל קניתי שמלה יד שניה ותיקנתי אצל תופרת. לאורך תקופה ארוכה היו לי יחסי אהבה-שנאה איתה, עד שחודש לפני החתונה (שלא הייתי בטוחה אפילו שתתקיים) החלטתי שאני מחליפה אותה. הגעתי לנטלה וישר ידעתי שהגעתי למקום הנכון. בגלל המצב היה לי תקציב מוגבל, נטלה הציעה לי עשרות שמלות בתקציב הזה, ותיקנה לי כל דבר שרציתי בלי להתקטנן על המחיר, ובלי לדחוף שמלות שמעל התקציב שלי. אני שמחה כלכך שהחלפתי! השמלה הייתה מהממת, נוחה, ואיכותית. שמלה שניה: ASOS. הדגם המנצנץ שעלה פה מלא. הייתה ממש נוחה למרות שבסוף יצא שלבשתי אותה רק לשעה בערך בגלל שכלכך אהבתי את השמלה של נטלה.

איפור

טוב אז חיפשתי מישהי שתהיה נעימה, עם סגנון טבעי אבל כן זוהר ושעדיין ארגיש כמו עצמי בגרסא יפה יותר. אלכס ענתה על כל זה מעל ומעבר – בסגנון האיפור, בהתאמת צבעים, בגימור ובהכל. יש לה עין מדהימה והיא באה עם וייבים כאלו טובים – היא פשוט זו שתרצי לידך בהתארגנות. אני עם שיער ממש דליל ודק ואלכס הצליחה ליצור ממנו תסרוקת מדהימה. גם האיפור וגם השיער שרדו מדהים יחסית ללחות ולחום של אוגוסט גם בלי ליווי. ביום החתונה פשוט אמרתי לה שאני רוצה את הסיכה שהבאתי ושתעשה אותי יפה – וכך זה היה. כן סיכמנו על סגנון אבל היא קיבלה יד חופשית ולדעתי התוצאה הייתה מופלאה.

תכשיטים ואקססוריז

על הסיכה ההורסת – לימיס. ידעתי שאני רוצה סיכה פרחונית שתשתלב עם סיכה לדש בחליפה שלו, לימור יחד איתי עזרה לי לבחור צבעים ולתת את הטאצ'ים היפים שלה (בהתייעצות שלי מול אלכס שתיתן גם חוות דעת). שניהם למכירה למעוניינות.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אחת ה-המלצות שלי! היה לי חשוב להוריד מאיתנו ומהמשפחה שלנו כל משימה ואחריות ביום החתונה ולהשאיר רק את ההתרגשות. בר עשתה את זה בצורה מושלמת, וזה בלי קשר להתנהלות של האולם. ממש ממליצה בכללי לקחת מנהלת אירוע חיצונית, וממליצה בחום על בר! בגלל הדחיה יצא שהיינו בקשר שנה שלמה והיא המליצה, תמכה וייעצה מרחוק כמו חברה אמיתית, רק כזו שנותנת עצות מתוך ניסיון. חסכה לנו המון כאב ראש וכסף. מדהימה ממש!

צילום ועריכת וידאו

אל אמיר הגענו דרך תומר, הם עובדים המון יחד. אהבנו את הסגנון הקליל שלו, אל השוטים האומנותיים שהוא מכניס, ואת זה שהוא קליל ונוח להתנהלות. אמיר ותומר עובדים מעולה יחד ורואים שהם באותו הראש – זה ממש כייף ומשדרג את היום! כמו כן, לאור הקורונה אמיר סידר לנו שידור של החופה בזום שעבד מצוין (בלי לדבר על תוספות למחיר בכלל), משפחה מחו"ל ראתה ונהנתה, וגם חברים שהגיעו לסבב השני ראו לפני שהגיעו לסבב שלהם J עוד אין לנו את הסרט המוכן (עברו רק שבועיים), אוסיף לינק כשיהיה.

Dj לחתונה

אודי ליבנה. הגיע עם דיל מהאולם. חיפשנו דיג'יי שיזרום איתנו על הרבה רוק ופחות מיינסטרים ומזרחית. אודי היה מקסים ומקצועי, נתנו לו יד חופשית והוא קלע בהכל! הביא לנו קבלת פנים מטורפת עם מלא קלאסיקות רוק ישראלי ולועזי, ובריקודים הרים ככה שלא האמנו שזו חתונת קורונה בכלל. הקשיב לבקשות שלנו אבל קרא את הקהל בצורה מעולה במקביל כדי שזה ישתל

*DIY* מראש סגרנו את כל הספקים עוד בקיץ הקודם כי אני סטודנטית ולא רציתי להתעסק בכלום תוך כדי הלימודים, אז היה לי כן זמן להרבה הכנות DIY עד לתאריך הראשון – והכל שכב מוכן עד לאוגוסט.. רצינו להכניס דברים שירגישו שלנו, אז היו כמה פינות ודברים שהכנו: 1. "ציר זמן" של תמונות של חתונות משפחתיות של ההורים, סבים, סבים רבים – המון נורא התרגשו ממנו, זה הכניס משמעות לחתונה שלנו וחיבר אנשים למהות של הערב. ממש ממש ממליצה, זה היה מדהים לראות את ההתרגשות של המשפחה, וגם נותן כבוד לאלו שלא זכו להיות איתנו. 2. עמדת ברכות עם דפים, מדבקות וכו' וכו' – שירגיש שאנשים באים לא רק בשביל הצ'קים 3. עמדת קישוטים – קשתות, סיכות לשיער וסיכות דש – כשהחתונה תוכננה לאפריל (חג האביב), גם היה יפה ותוספת נחמדה. הכנו הכל בעצמנו עם הזמנות של חומרים מעלי אקספרס. 4. עמדות התרעננות לשירותים 5. קעקועים שלנו לרחבה – אחותי הפתיעה אותנו עם זה, היה אדיר! חברים עפו על זהJ 6. מתנות לאורחים – עציצי תבלין מכפר עידוד (כפר נוער שיקומי), הבאנו להם את הפתקים עם המיתוג והם חיברו לשיפודים ופיזרו. 7. בכללי השתמשנו במיתוג בציור שלנו (עם הכלבלב שלנו) שהזמנתי מfiverr, והכנתי עם זה גם מתנה לבעלי – שלט חדש לכניסה לבית

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ארבל
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
נטלה שמלות כלה - Natella+
נטלה שמלות כלה - Natella
53 ממליצים
שמלות כלה
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
279 ממליצים
צילום סטילס
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
תכשיטים ואקססוריז
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה