הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ועמית
החתונה של עדי ועמית
קיץ 2020
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

היי כולן! עמית ואנחנו התחתנו ב2.7, בחלון הקצר מאוד שבו עוד היה מותר לקיים אירוע של 250 אנשים, שנייה לפני שביטלו את ההקלות. אני אתחיל ואומר שליבי איתכן. התקופה הזו הייתה כל כך קשה, מלחיצה ומלאה בקבלת החלטות קשות (כמו להתחתן בלי אבא של בעלי שנאלץ להשאר בבואנוס איירס בגלל המצב). אני רק יכולה לאחל שהתקופה הזו תעבור במהרה ושכל מה שחלמתן ונלחמתן בשבילו יתממש! ולקרדיטים – אני כנראה אחפור, בעיקר כי אני חושבת שזה מועיל חח. אני יודעת שאני נעזרתי בפוסטים האלה רבות כשאני תכננתי את החתונה שלי. השתדלתי לבחור תמונות שמציגות לפחות חלק מהנאמר

מקום לאירוע

כשהתחלנו לתכנן את החתונה ידעתי דבר אחד – אני ארצה גן אירועים ולא אולם. זה גם מה שמיקד אותנו בחיפוש. ברגע שהגענו אל גן ורדים בראשל"צ הרושם הראשוני שלי היה שזה הגן הכי יפה, לטעמי, שיש לאזור המרכז להציע. חוץ מזה, המיקום הסופר מרכזי שלו, בנוסף ליחס המהמם של כל מי שדיברנו איתו שם, דיי שכנעו אותנו סופית. פלוס רציני של המקום, בעינינו, הייתה גישת ה"הכול כלול" – אין הוצאות חבויות. מבהירים לך מראש את המחיר של חבילת הבסיס ומה היא כוללת (הרבה מאוד) וככה אין שום הפתעות בדרך. לדוגמא – העיצוב הבסיסי של האולם כל כך יפה וכלל פרחים על השולחנות, אורות בחופה ועוד, כך שממש ממש לא הרגשנו צורך בעיצוב נוסף. · אלכוהול – האולם מאפשר לקחת חבילת אלכוהול מובנית שמרחיבה את החבילה הבסיסית, אבל היא מאפשרת גם כן לשלם פר בקבוק שנפתח. זה מה שאנחנו עשינו. ביקשנו מראש כמה בקבוקי ג'ין (בומביי) וואן גוך בטעמים שלא נכללו בחבילה הבסיסית וחויבנו בסוף רק על פי מספר הבקבוקים שנפתחו. חשוב לציין שהמחירים לחלוטין סבירים ומאוד דומים למחירים שראינו בחנויות האלכוהול המוכרות. · קוקטיילים – האולם מאפשר להוסיף בתוספת תשלום עמדת קוקטיילים חיצונית לבר בקבלת הפנים. אנחנו הוספנו והאורחים מאוד התלהבו. מצרפת תמונה של העמדה. · תקופת הקורונה – היחס של הצוות היה כל כך הוגן! נתנו להם צ'קים לפני האירוע – האחד מקדמה והשני על חלק מהסכום המלא. כשהתחיל כל בלאגן הקורונה ולא הבנו מה יהיה המינימום האפשרי לאורחים, המקום פשוט החזיר לנו את הצ'ק השני ואמר לנו – נתחשבן בסוף כשנדע מה קורה. ובאמת, אחרי האירוע, מאחר ונאלצנו להוריד את המינימום שלנו (350 במקור), הם החזירו לנו את הפער. לאורך כל התהליך הרגשנו שהם באים לקראתנו ומבינים לליבנו והכי חשוב – לא מנסים לדפוק אותנו (כמו שאנחנו הישראלים תמיד נוטים לחשוב). פשוט אנשים הוגנים.

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

אני לא יודעת איך – תקראו לזה קסם, גורל או עבודת פרסום ממש טובה – אבל אני את שמלת הכלה שלי מצאתי דרך פרסומת בפייסבוק. התמונה של השמלה המושלמת שלי קפצה לי בפייסבוק ומאותו רגע אף שמלה לא הצליחה להשתוות אליה מבחינתי. נסעתי מרחובות עד חיפה (!!!), וזו הייתה השמלה הראשונה והאחרונה שמדדתי. כל כך אהבתי שהשמלה פשוט שונה מכל גזרה ודוגמא אחרת שראיתי, שהיא מיוחדת. סגרתי אותה להשכרה במחיר ממש ממש סביר וזכיתי לשירות ולאווירה הכיפית של הסטודיו של ורד.

Dj לחתונה

איל היה אחד הדיג'יים המומלצים ברשימה שגן ורדים נתנו לנו. יובל, מנהל המקום, חשב שהחיבור בינינו יהיה מוצלח. וכמה הוא צדק!! כבר בפגישה הראשונה עם איל הבנו שאנחנו והוא בדיוק באותו ראש. רצינו מוזיקת פופ ורוק מיינסטרים, בעיקר של שנות ה2000 והלאה. על כל שיר שהצענו, הוא הציע עוד 10 בדיוק בכיוון הנכון. מהפגישה הראשונה איתו יצאנו רוקדים לרחוב כי לא רצינו להפסיק. מדובר בבן אדם מקסים ומוכשר שהיה כל כך נעים ונוח לתקשר איתו. רחבת הריקודים הייתה מלאה לגמרי עד 2 בלילה (כשאנחנו ביקשנו להפסיק, כי התעייפנו כבר). קיבלה המווןןן מחמאות על המוזיקה ואף בקשות לפלייליסט של החתונה!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

טוב על ידין יש איזה מיליון המלצות כאן, ולגמרי בצדק. כל כך כיף לתקשר איתו, כל כך נעים, כל כך מקצוען, כל כך יודע את העבודה. היינו בהלם מכמות התמונות הטובות שקיבלנו בסוף. בהלם!! אני לא ארחיב במילים, כי באמת שהעבודה שלו מדברת בפני עצמה. רק אומר שהשילוב שלו עם אביב (מאביב וטלי) – פיפי מצחוק. בכל מקרה, גם אנחנו הצטרפנו למועדון המעריצים של ידין!

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

אל אביב וטלי הגענו דרך ידין, אז עוד חשבנו שאנחנו לא צריכים צילום וידאו. ואז ראינו את העבודה שלהם. הקטע של אביב וטלי הוא יצירת סרטי חתונה בסגנון דוקומנטרי. הם מראיינים אנשים לאורך היום, עושים צחוקים, עורכים את הכול בצורה גאונית לכדי מאסטר פיס רציני. רק אחרי שראינו שיש גם סגנון כזה של סרטי חתונה הבנו שאנחנו בעצם ממש רוצים וידאו. עוד לא קיבלנו את הסרטון שלנו, אבל אין לי ספק שהוא יהיה קורע מצחוק וגאוני.

הופעות חיות

אני מוזיקאית חובבת ובחלומות הרטובים שלי דמיינתי להקה בקבלת הפנים. משהו שייתן גוד וייבס, אווירה קסומה. כשהתחלתי לחקור את השוק הזה התחלתי להאמין שאני כבר לא אזכה להגשים את החלום הזה. הכול היה או יקר מדי או ממש לא לטעמי. עד שראיתי המלצה על ג'אז אנד טוניק, נדמה לי שזה היה כאן בקבוצה. קודם כל, ההתנהלות מול מיכל, המנהלת שלהם, הייתה סופר נוחה ונעימה. ממש כמו לדבר עם חברה. מעבר לזה – ההרכב עצמו הם פשוט וואו! קאברים לשירים אווירת ג'אז קליל, בדיוק הגוד וייבס שחיפשתי. הזמרת שלהם, מיטל, פשוט מדהימה. כל החברים המוזיקאים שלי התלהבו מאוד מהרפטואר ומהביצוע!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

דיפלומט ברמת גן. מחיר שווה, צבעים שווים, יחס נעים. 

עיצוב שיער

אל טל הגעתי דווקא דרך מור. ביקשתי מישהי עדינה שיודעת מה היא עושה – וזה בדיוק מה שקיבלתי. זה בנוסף להיותה קורעת מצחוק, כיפית ואדירה באופן כללי. לי יש שיער בעייתי, מאוד. אני עם תוספות שיער ביומיום שלי (כי השיער שלי דליל, חלש ולא צומח כבר שנים) והשיער היה אחד החששות העיקריים שלי, כי רציתי מישהי שתדע להתמודד עם כל זה. איכשהו, טל הצליחה לגרום לי להרגיש טוב עם עצמי והשיער שלי, שאיכשהו, הוא מושלם לתסרוקות. מה גם שהיא ידעה לעשות בדיוק מה שביקשתי לפי תמונה שמצאתי בפינטרסט. השיער החזיק מהמם עד כמעט סוף האירוע, וזה אחרי השתוללויות מוגזמות לגמרי.

איפור

אל מור הגעתי דרך כאן. אהבתי מאוד את העבודה העדינה שלה – שהאיפור נראה טבעי, אבל לא מדי. מעבר למחיר השווה, לסבלנות ולפרפקציוניזם, כיף עם מור כמו חברה. היא (יחד עם טל, פירוט למטה) השתלבו יחד עם חבורת המלווים שלי כאילו הן היו מלוות שלי מלכתחילה. אה ולמי שחשוב – היא משתמשת במוצרים שלא נוסו על בעלי חיים בלבד. מור עשתה איפור ניסיון וסגרה איתי בדיוק מה שרציתי. היא גם זרמה עם זה ששיניתי את דעתי לחלוטין ביום האירוע עצמו ונתנה תוצאה מדהימה שקיבלה המון מחמאות.

אטרקציות

אל יוסי ממגנטינה הגענו דרך חברים שנעזרו בשירותיו לחתונה שלהם. ראינו שהמגנטים שלו החזיקו מעמד באופן מושלם לאורך השנים ורצינו איכות כזו גם אצלנו. התמונות שהוא צילם היו נפלאות! ממש כמו עוד צלם בחתונה. קיבלנו בסוף הערב חבילה של מלא מגנטים, כמה מגנטים מוגדלים ואינסטה בלוק אחד עם תמונה שלנו. את כל תמונות המגנטים קיבלנו יום אחר כך בערך, בקישור למייל.

רב לחתונה

מהחלק של בחירת הרב מאוד חששתי. אמנם המשפחה שלי יחסית מסורתית, אבל אני פחות מתחברת לכל עניין הדת. את תהליך פתיחת תיק הנישואים עשינו בצהר ולא אהבתי את הרעיון שיקצו לי רב רנדומלי. חיפשנו מישהו שיקצר את הטקס, יקליל אותו ולא ידרוש כסף מראש (נתקלנו גם בכאלה). המלצה על דותן קורתי מצאנו גם כן כאן בקבוצה. אחרי שנפגשנו איתו במשרדו במכללה למנהל בראשל"צ (שם הוא מלמד), הבנו שמצאנו לנו רב. הבחור מצחיק, לבבי, לא כופה וכמובן לא דרש תשלום. בחופה הוא סיפר את סיפור ההיכרות שלנו בקצרה, נתן לנו לומר דברים ואפשר לי לתת לעמית טבעת בעצמי. גם אחרי טקס החופה קיבלנו מחמאות עליו וכולם אמרו שהוא רב חמוד וקליל.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

לפני תכנון החתונה, שמענו שניהול אירוע זה לא מאסט. זה נייס טו האב. שאפשר להאציל סמכויות על משפחה וחברים שיעשו בשבילכם דברים ביום האירוע וזה טוב באותה מידה. אז אולי זה נכון, אבל אנחנו לא רצינו לסנג'ר חברים ומשפחה ביום האירוע ולא רצינו לפספס שום דבר ולכן נורא שמחנו על הבחירה במתחתנים בראש שקט. עד מספר שבועות לפני האירוע התנהלנו מול עמית, ליווי שהיה אישי, אכפתי ומקיף. נעזרנו בכל הטיפים שלה ובקבוצת הווטסאפ הייעודית וידענו שיש לנו גב לכל שאלה. כמה שבועות לפני האירוע נפגשנו עם שני, מי שניהלה לנו את האירוע ביום עצמו. שני המהממת הייתה כל כך מתוקה ויעילה, ידעה להכווין אותנו ולמקד אותנו והכי חשוב – היא ידעה לבצע הכול כפי שביקשנו ביום האירוע עצמו! למשל, אני דאגתי שכל הפיצ'פקעס שהכנתי מראש (פירוט בהמשך) לא יעמוד יפה ואסתטי ושהצלם לא ידע שצריך לצלם אותם.. שני דאגה להכול. פרפרה ממקום למקום כדי לוודא שהכול הולך לפי התכנית.

התארגנות וליל כלולות
פלינה | מקום להתארגנות
+

חיפשתי מקום יפה ונעים שיהיה קרוב מספיק לגן ורדים. אמנם המקום לא זול, אבל הוא בהחלט מפנק. כל המתחם ממש יפה– יש בו סוסים, כלבים, דשא, בריכה ואנחנו גם הצטלמנו בו בצילומי הזוגיות ביום האירוע. מה שכן – עדיף לשריין אם איןהרבה מלווים. לי היו 6 מלווים + הצוות + עמית והמלווים שלו וזה כבר היה יותר מדי.

הסעות – אבנר הסעות. אנחנו רצינו הסעה מבסיס גלילות (בעלי קצין לשעבר), עם עצירה בתל אביב והגעה לגן האירועים בראשל"צ. אחלה מחיר, ללא מגבלת זמן – היה זמין להקפצה כשרצינו לסיים. טלפון – 0508936227.

 

ולסיום – פירוט של כל ה-DIY שעשיתי זה היה החלק שהכי נהניתי ממנו בתהליך החתונה חח. עשיתי לבד את: · ההזמנות – עיצוב ב- canva. · מיני קופסאות טיקטק - עם כיתוב של "mint to be" ומיתוג החתונה שלנו. את קופסאות הטיקטק קניתי בנתב"ג שניה לפני הקורונה. את המדבקה עיצבתי ב-canva. · דפי "הידעת" - עם עובדות עלינו כזוג שפרשתי על מעמדים על שולחנות האוכל. את מעמדי הדפים הזמנתי מאלי אקספרס ואת הדפים עצמם עיצבתי כמובן ב-canva. · קופסאות טישו קטנות - עם הכיתוב "for your happy tears" ששמתי בקופסאות עץ ליד החופה. את קופסאות הטישו עשיתי על פי תבנית שמצאתי בפינטרסט, הדפסתי על בריסטול וקיפלתי ידנית 120 קופסאות (משוגעת? אולי). עליהן הדבקתי מדבקה שעיצבתי, איך לא, ב-canva. · עמדת ברכות – שלט מאיר מלונדון, ספר ברכות מאלי אקספרס, מדבקות ממקס סטוק, 2 מצלמות פולארויד (שהיו לי) עם שלטי גיר ממקס סטוק להסבר על איך להשתמש, טושים, ופיצ'פקעס להצטלם איתם שקניתי מאלי אקספרס גם כן. · פתקים על הכפכפים לרחבה - עם הכיתוב "מאיתנו באהבה ויאללה לרחבה". הפתקים נקנו במקס סטוק. את כל העיצובים והמיתוגים עשיתי בcanva ואחר כך הדפסתי בבית הדפוס קופי סנטר שבאוניברסיטת תל אביב, אצל ינון שהיה מהמם וסבלני. זהו, אכן חפרתי. אבל מקווה שלפחות הצלחתי לעזור. מוזמנות לשאול אותי כל דבר בהצלחה ומזל טוב לכולן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
פלינה | מקום להתארגנות+
פלינה | מקום להתארגנות
13 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
הופעות חיות
לחתן
עיצוב שיער
איפור
אטרקציות
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
התארגנות וליל כלולות