הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מימי וכפיר
החתונה של מימי וכפיר
קיץ 2020
הפוסט של מימי, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי שדחינו את החתונה יומיים לפני קיומה במרץ, התווספו להם חודשים ארוכים של דריכות, ציפייה, אכזבה ובסופו של דבר גם קבלה של המצב הנוכחי. ליבי עם כל הכלות שדחו או שעדיין בשלב של האי וודאות!! אחרי המון התלבטויות, החלטנו שאנחנו לא דוחים פעמיים וננסה להפוך את הלימונים ללימונדה :) והתחתנו ב20.7 במלון ממילא בירושלים. התחתנו דרך צוהר שהפך את כל התהליך לקל, נעים ומהיר במיוחד עם שינויים של הרגע האחרון (שינוי מיקום, הרב שנכנס לבידוד יום לפני החתונה והיינו צריכים למצוא מחליף וכו')

מקום לאירוע

וואו וואו וואו!!!!! החתונה המקורית הייתה אמורה להתקיים באזור השרון (אולם אלכסנדר) וברגע שסגרו שוב את האולמות התחלנו לחפש פלאן בי. בגלל שמהות האירוע הוא החופה (אין ריקודים וכו') רצינו מקום מרגש שיעצים (לפחות מבחינתנו) את האירוע. בגג של מלון ממילא יש את מסעדת השף 'רופטופ' שצופה על חומות ירושלים וקיבלה תוקף של חדר אוכל של מלון- זאת אומרת שיכלנו להזמין 35% מהתפוסה של המסעדה וכך הגענו ל54 אורחים. עשינו קבלת פנים במסעדה ולחופה עלינו חצי קומה לאזור הסאן דק של המלון ולאחר מכן שוב ירדנו לארוחת ערב. הנוף, האוכל המושלםםםם ומנהל האירועים של המלון – אריאל- פשוט הגשים לנו חלום בפחות משבוע של ארגונים. אין לי מספיק מילים כדי להגיד כמה המלון בא לקראתנו והיה זמין לכל שאלה ובקשה! המלון פינק אותנו בסוויטה החל מהבוקר לארגונים ועד צ'ק אאוט מאוחר יום למחרת, שלחו פינוקים ומתנות לחדר ונתן לנו להרגיש שאנחנו האורחים היחידים במלון!

לוז | Luz

לוז האגדייםםם!!!! עוד כשדיברנו איתם באוקטובר ידענו שהם הספק שאין סיכוי שנתפשר עליו. המקצועיות, ההכוונה והקו הייחודי הם רק הצצה קטנה מהנשמות שעומדים מאחורי המצלמה. בעלי שלא אוהב להצטלם בכלל היה משוחרר לאורך כל הצילומים והתמונות מדברות בעד עצמם!

נעלי ארו | נעלי כלה וערב

נעליים: ארו בדיזנגוף. נעלי עקב נוחות שלא ירדו ממני עד 12 בלילה.

איפור

ביילי ימפל האלופה!! באתי אליה לפגישת ייעוץ לפני המועד הראשון של החתונה עם המון תמונות של השראה וזיקקנו את מה הכי יתאים לי ולשמלה. אישה שכל כך קל להתחבר אליה ולסמוך עליה בעיניים עצומות!

שמלות כלה

CHANA MARELUS ביפו. אני עוקבת אחרי חנה מאז שאני מכירה את עצמי ותמיד ידעתי שהשמלה לחתונה שלי תהיה משם! גם כשדחיתי את החתונה ממרץ אמרו שישמרו לי את השמלה עד מתי שצריך. צירפו לי 2 הינומות שאוכל להחליט ברגע האחרון באיזה אשתמש. היתה חצאית הפתעה שנתפסה בקרסים על השמלה ונתנה נפח ולוק של נסיכה לחופה (בפועל נשארתי איתה רוב הצילומים והחתונה)

צילום ועריכת וידאו

וידאו: גילי גלדן המושלם. עדיין לא קיבלנו את הוידאו אבל ההתנהלות מולו לכל אורך הדרך הייתה לא פחות ממושלמת! גילי מצחיק והרים לנו בצילומים ממש!

לייב סטרים: דני וקסלר- לקחנו צלם וידאו מקצועי שמציע עכשיו שירותי לייב בגלל שיש לי המון משפחה בחו"ל ולא רצינו שתהיה איזו תקלה. שלחנו את הלינק יום לפני לכל החברים והמשפחה.. חשבנו לתומנו ש100 איש יצפו בלייב אבל בפועל היו איתנו 700 אנשים מרחוק :) מבחינתנו היה שווה כל שקל. הלייב נשמר בלינק לחודש אחרי האירוע ואפשר גם להוריד למחשב.

חוות הדעת שלך:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב: בורדו עיצובים- מעצב הבית של האלכסנדר שמעצב עכשיו גם חתונות ביתיות ואירועים קטנים. מתאים את העיצוב לכל תקציב!!

גלריה - לחצי להגדלה
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.