הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ודניאל
החתונה של גל ודניאל
קיץ 2020
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:
התחתנו ב1.7.20, התמזל מזלנו וממש על התפר הצלחנו לקיים חתונה של 250 אנשים (התכנון המקורי היה 500).
מקום לאירוע
הגבעה
+
התחתנו ב״הגבעה״ שבגבעת ברנר. מעבר לכך שהמקום מדהים ביופיו, הם היו מדהימים איתנו לאורך כל התהליך, שמרו איתנו על קשר רציף ואפילו הציעו לנו לקיים את החתונה בחינם בגן כאשר המגבלות היו ל-50 אנשים. חייבת לציין שגם קיבלנו המון מחמאות על האוכל והשירות האדיב והנדיב ביותר של המלצרים. בהתחלה חשבתי לקחת מפיקה/מנהלת אירוע חיצונית, ובסופו של דבר לא לקחנו ואני ממש שמחה על כך! רעות המפיקה שם הייתה יותר ממדהימה וכל ההתנהלות הייתה הרבה מעבר לציפיות! הם לגמרי על הפרטים הקטנים.
שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+
הייתה לי שמלה אחת, מראש לא רציתי להחליף ורציתי שמלה שיהיה לי נוח ונעים איתה כל הערב ואני מרגישה שהיא הייתה שווה כל שקל שהשקעתי בה.
לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+
names בדיזינגוף, עברנו בכמה חנויות וניתן היה לראות את ההבדל באיך שהחליפה ישבה עליו וגם בנוחות שלו בתוכה! ממליצים בחום.
איפור
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
+
המדהימה! אז בתור מישהי שלא מתאפרת בכלל, גם לא באירועים מיוחדים, הדבר שהיה לי הכי חשוב באירוע הזה זה שאני אראה כמוני, והייתי כל כך מרוצה מהעבודה שלה. היא איפרה אותי הכי הכי עדין וטבעי, גרמה לי להרגיש הכי בנוח והכי אני וכל האווירה במהלך ההתארגנות הייתה אדירה איתה.
עיצוב שיער
שיער - ליאור זאמן שהייתה כייפית ומהממת מהרגע הראשון, למרות שהכינה אותי לכך שהשיער שלי לא יחזיק (כי לא רציתי תוספות וכו׳) הוא עמד פרפקט ונשאר שלם עד הרגע האחרון!!!
Dj לחתונה
דיג׳יית - נתי ניב!! אדירה עם התופים שלה, קיבלתי עליה המון המלצות מחברים שהתארחו באירועים שהיא נגנה בהם, וקיבלתי עליה המון מחמאות בסוף האירוע מהחברים שלנו. היא פשוט ידעה באופן מדהים לקרוא את הקהל, ותקשרה איתנו כל האירוע דרך העיניים.
צילום סטילס
צלם סטילס (שהביאו איתו גם צלמת נוספת וצלמת וידאו) - תומר פיינבורג הידוע בכינויו תומאס. היה איתו ועם הצוות פשוט הכי זורם בעולם! נתן לנו הרגשה שאפשר לסמוך עליו בהכל, פשוט הקשבנו לו והלכנו איתו בעיניים עצומות וכל היום עבר בכיף ובקלילות! התמונות יצאו מדהימות ומיוחדות, הוא מאוד מאוד מוכשר ותפס רגעים מאוד מיוחדים, וניתן לראות את זה כבר כשמסתכלים על העבודות שלו.
אטרקציות
לירן קרפ - מקצועי וחמוד מאוד! הוציא תמונות מהממות, אנשים לא היו צריכים לרדוף אחריו או לחפש אותו ומצד שני הוא גם לא היה נודניק בקיצור היינו מאוד מרוצים ממנו.
תודה לכולכן על ההמלצות, מקווה שגם אני עזרתי! מזל טוב
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
94 ממליצים
שמלות כלה
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist+
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
235 ממליצים
איפור
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
הגבעה+
הגבעה
372 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
איפור
עיצוב שיער
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות