הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
זוהר ודודו
החתונה של זוהר ודודו
קיץ 2020
הפוסט של זוהר, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות, בתוך כל הסערה של התקופה האחרונה הספקנו להתחתן על התפר של ההנחיות החדשות לאחר שהחתונה שלנו נדחתה ממרץ. מחזקת את כל הבנות פה וכל הזוגות שנמצאים בחוסר וודאות הזאת תקופה כל כך ארוכה ומורטת עצבים❤ חשוב לנו לפרגן לכל מי שליווה אותנו בחתונה ולאורך כל התהליך הארוך והמבולבל הזה, אני אתחיל עם המקום שבו התחתנו.

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

מקום שהוא חלום! אני לא יודעת מאיפה להתחיל אז פשוט אכתוב כל מה שעולה לי לראש... האחוזה - וואו, לא יכולה לתאר כמה אנחנו מרוצים ומברכים על הבחירה שלנו להתחתן באחוזה. זה המקום הראשון שראינו בחיפוש אחר מקום להתחתן בו ומהרגע הראשון פשוט התאהבו. התאהבנו במקום, באנשים , בצוות המדהים ובכל האווירה מסביב. היינו אמורים להתחתן בסוף מרץ ובשל הקרונה נאלצנו לדחות את החתונה לסוף יוני. לאורך כל הדרך ובתוך כל הטירוף שהמדינה נכנסה אליו, הצוות פשוט שמר על אנושיות, הבנה והכלה של כל הסיטואציה הזאת, באו לקראתנו בכל דבר, מבלי להעביר אותנו תלאות פשוט היו שם בשבילנו, היו זמינים לכל שאלה או בקשה שצצה בדרך, פשוט תודה. זה לא מובן מאליו שבימים כאלה, שכל העסקים נכנסו למשבר כלכלי שלא היה כמוהו פשוט הייתם אנושיים והוגנים. ואחרי כל זה, הגיע היום! נכנסנו כחתן וכלה לאולם ופשוט הסתכלנו אחד על השני ולא האמנו. המקום היה פשוט מדהים ביופיו , יותר משזכרנו, הצוות היה פשוט מושלם, ניר ומאי שהיו פשוט מקסימים, תקתקו הכל בצורה הטובה ביותר. צוות הבר שהיו מדהימים, אדיבים ואנרגטים , הכניסו אנרגיות לאירוע , מצטערת שאני לא זוכרת שמות אבל מנהל הבר , בחור בלונדיני, קיבל מחמאות מכל כך הרבה אנשים שציינו אותו ואת האדיבות שלו. צוות האחוזה, רווית , רותם ועוד הרבה אנשים שלקחו חלק בארגון החתונה שלנו תודה לכם על טיפול מסור וסבלנות אין קץ. ואיך אפשר שלא לציין את הקייטרינג , פרל וג'וזף שלא הפסקנו לשמוע פידבקים על האוכל.

צילום סטילס
לוז | Luz
+

שמענו רבות עליהם לפני שנפגשנו איתם, בהתחלה קצת חששנו בגלל המחיר, שהוא לא מהנמוכים בשוק. בפגישה הראשונית איתם, הבנו שמדובר באנשי מקצוע רציניים, שחיים את התחום הזה ונמצאים בטופ של השירות. החלטנו שאיתם אנחנו רוצים לסגור. ככל שהתקרב האירוע וכמובן שביום החתונה הבנו שלא טעינו בהחלטה שלנו. הצוות שהיה איתנו שי ושראל היה הכי מקצועי שיש, שמו לב לכל פרט ופרט, לקחו אותנו ללוקיישנים מושלמים ובעיקר היו סבלנים ונעימים. עדיין לא קיבלנו את כל התמונות אבל מצרפת כמה תמונות שקיבלנו כטיזר כדי שתבינו על מה מדובר! ממליצה בחום!

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

אלוף האלופים!!! קודם לפני הכל היה בנינו חיבור מהשנייה הראשונה שנפגשנו איתו, הרגשנו שממש הכרנו אותו וזה גרם לנו לסמוך עליו. מעבר לזה שהוא פשוט משדר קלילות , כיפיות, הבנה ורואים שפשוט הוא אוהב לעשות את זה והכי טוב שאפשר. החתונה הייתה ללא עצירות ביניים לאוכל, מהשעה 22:00 עד סביבות 2 בלילה אנשים לא זזו מהרחבה וזה פשוט בזכותו! העיף אותנו הכי גבוה שאפשר, אז מי שמתלבטת זה הבנאדם שיעשה לכם את החתונה למשהו אחר!

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

בעלי קנה את חליפת החתן אצל דורון אשכנזי, הוא חיפש חליפה פחות קלאסית עם רעיונות יותר מגניבים ומצא אותם בדיוק שם. מעבר לחליפות עצמן מדובר באנשים אדיבים ומקסימים שנותנים תחושה של בית בכל ביקור.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

גלית הייתה מי שגרמה להכל להיראות יפה יותר! פשוט אישה מקסימה ונעימה לפני הכל, פגשנו את גלית ממש זמן קצר לפני החתונה שידענו שכנראה הפעם החתונה לא תידחה שוב. אחרי פגישה קצרה איתה בסטודיו הרגשנו שהיא הבינה את הראש שלנו ופשוט נתנו לה יד חופשית וטוב שכך. העיצוב היה פשוט מדהים והרבה מעבר לצפייה שלנו, מחיר הוגן ושפוי לעומת הצעות מחיר אחרות שקיבלנו והיא פשוט הוציאה את הכי טוב שיש.

איפור

עיצוב שיער - את שרון אני מכירה הרבה שנים עוד מהחתונה של אחי הבכור ולאחר מכן של אח שלי השני, ולא היה לי ספק שהוא גם יעשה לי את השיער בחתונה שלי. פשוט בחור מדהים וקשוב, שיודע לעבוד עם השיער ולעשות פלאים. אז מי שמחפשת מעצב שיער שיוציא אותה עם חיוך בסוף התהליך וגם עם חיוך בסוף החתונה הוא הבנאדם. התסרוקת לא זזה מימלטר לאורך כל הערב!!

איפור

מאפרת מספר 1 , נאמנה אליה כמה שנים טובות, איפרה אותי ואת משפחתי בכמה וכמה אירועים ואני לא מוותרת עליה. מי שמחפשת מאפרת מקצועית, נעימה, אמינה ופשוט בנאדם היא האחת. אורלי מאפרת בסגנון טבעי ועדין. בגלל ההיכרות הארוכה שלנו לא הייתי צריכה לבקש משהו מיוחד פשוט סמכתי עליה בעיניים עצומות ונתתי לה לעשות מה שהיא יודעת הכי טוב. אני יכולה להגיד שאורלי פשוט הפכה אותי לנסיכה ליום אחד, לפחות ככה הרגשתי. לא היה אדם אחד שלא החמיא לי על האיפור, על כמה שהוא טבעי ועדין. והכי חשוב- התחתנתי בסוף יוני, חום, לחות , האיפור לא זז עד הרגע ששטפתי אותו ב4 לפנות בוקר. בלי טאצ אפ ובלי ליווי צמוד האיפור נשאר בדיוק כמו שהיה כשיצאתי מהבית. מי שרוצה ביום החתונה שלה להיות בידיים טובות, באנרגיות חיוביות ורגועות אורלי היא האחת!

אטרקציות

אלופים! מגנטים איכותיים בטירוף, תמונות מדהימות וכמות מטורפת של מגנטים! בסוף האירוע חיכתה לנו מעטפה על עשרות של תמונות שלנו עם האורחים, ועוד תמונות מוגדלות שקיבלנו במתנה. כעבור יומיים קיבלנו כבר מייל עם כל התמונות מהאירוע. וכל זה במחיר שפוי והוגן!

מקווה שעזרתי לכן❤

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של זוהר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של זוהר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של זוהר
צילום: לוז | Luz
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
האחוזה - בית חנן - גן ארועים+
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
1180 ממליצים
מקום לאירוע
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
לוז | Luz+
לוז | Luz
508 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
לחתן
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
איפור
אטרקציות