הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נופר ומשה
החתונה של נופר ומשה
קיץ 2020
הפוסט של נופר, חברת הקבוצה הסודית:
פוסט קרדיטים - חתונה תל אביבית, 170 אורחים כבר לפני שנה שהתחלנו לתכנן את החתונה, הכיוון היה בר תל אביבי, רק האנשים הכי קרובים אלינו. היה לנו מזל, התחתנו בדיוק בתפר שהיה מותר והכל הלך לפי התוכניות משהו היה חייב להשתבש והבן זוג שלי התרסק על הפנים חמישה ימים לפני החתונה בתאונת קורקינט אז Shit happens אני כותבת את הפוסט בעיקר בשביל להמליץ על המקום ההיסטרי שהתחתנו בו כי הוא סופר רלוונטי לתקופה הזאת
מקום לאירוע
התחתנו בחתונה הפוכה, לא עשינו הושבה מסודרת. רצינו אווירת מיניגלינג וזה בדיוק מה שקיבלנו. האוכל מחולק ע"י המלצרים למשך כל קבלת פנים והארוחה וככה האורחים לא מחויבים לשמור על מקומם אלא להסתובב בחופשיות והמלצר פשוט מגיע אליהם. התגובות מהקוסנפט היו מדהימות! שנינו אכלנו במהלך כל החתונה ונהנינו מזה בטירוף! האוכל היה מושלם, ברמה סופר גבוהה! יש חניון צמוד שעובד עם הטי האוס ועוד פלוס, זה אישורי הגעה שהם עושים בעצמם. את הטקס בן הזוג שלי הנחה בעצמו (!!!). היה שונה, מצחיק, מרגש ובעיקר ממש אנחנו. ישר אחרי שבירת הכוס, נכנסנו פנימה למסעדה שמחולקת לשני אזורים, שאחד החלקים הוסבה לרחבת ריקודים. הייתה מסיבת מיינסטרים מהממת ולקראת 00:00 ירדנו למועדון שמתחת לטי האוס וקינחנו באפטר טכנו עד 4:30. זה היה לגמרי מה שחלמנו! התייחסנו לזה מלכתחילה בקלילות וזה הורגש לאורך כל החתונה. כל הספקים שליווי אותנו במהלך היום היו מושלמים ולא הייתי משנה כלום:
צילום סטילס
בר כהן, הצלמת שלנו, שהיא הרבה יותר מצלמת! היא הייתה פסיכולוגית, חברה, סטייליסטית, מנהלת אירוע, חובשת רגליים מדממות ומה לא! בצילומים בהבימה כבר שרפו לי הרגליים מהעקבים והיא החליפה איתי נעליים! אחת התמונות האהובות שלי היא עם המגפיים שלה! חח היא ההמלצה הכי ענקית שלי!
Dj לחתונה
דן אורבך ואורון קיי. שני דיג'יים אלופים ממועדון האלפאבית (לא חברת אלפא), המועדון האהוב עלינו בתל אביב. אין לי הרבה מילים להגיד חוץ מזה שהבן זוג שלי חיכה לחתונה רק בשביל להיות במסיבה שלהם. למרות שהם באים מעולם הטכנו, הם שלטו בצורה מדהימה בעומר אדמים ואייל גולנים. המסיבת מיינסטרים לא מביישת חמישי בשלוותא וברור שהדובדבן שבקצפת היה האפטר במועדון ששילב טכנו, דיסקו וכל טוב. גם הציניים הכי גדולים שאמרו שהם לא בעניין של טכנו, נהנו מכל רגע!
עיצוב שיער
דנה צמות. שמה הולך לפניה ולגמרי מובן למה. היא אנרגטית ברמות, כיפית ומקצועית! היא הגיעה ראשונה על הבוקר ופשוט הרגשתי כאילו אחת החברות שלי איתי. הבינה בדיוק מה אני רוצה והייתה מושלמת.
איפור
סופר מקצועית, בדיוק מה שביקשתי. הייתה בוחרת בה עוד מיליון פעם.
שמלות כלה
עידן לרוס. המעצב הראשון והיחיד שהלכתי אליו. קניתי את השמלה במכירה, לא הייתי צריכה הרבה תיקונים. היה ממש אחלה מולו. מכנס ומחוך ללוק שני- HILI ARI הילי ארי. מגשימת החלומות שלי, אלופת העולם. כל התהליך היה משותף והיה מרגש וכיפי. באתי אליה עם וויז'ן והיא הטיסה את זה לח
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב חופה - שיר ירדן. לא השקעתי בעיצוב של הטי האוס, כי הוא בעייני מושלם כמו שהוא וגם לא רציתי שיהיה וויב חתונה אלא יותר בילוי אז ויתרתי על זה. הדבר היחיד שהיה זה עיצוב חופה. מנהלת האירוע הביאה לי את הטלפון שלה, התקשרתי אליה בערך שבוע וחצי לפני החתונה, העברתי לה כסף ואמרתי לה תעשי מה שאת רוצה. וואלה יצא יותר יפה ממה שהייתי בוחרת וחסך לי המון זמן של מחשבה איך תראה החופה. לפעמים צריך להרפות ולקחת סיכון ופה הוא ממש הצליח לי. קשים מתכלים- Blue Huna פשוט קש מקש היה לי ממש חשוב, הם היו מעולים ומומלצים. אני משתמשת בהם גם בבית. וויתרנו על וידיאו ואני אהיה כנה ואגיד שאני טיפה מצטערת על זה. לא רציתי שיהיה עוד ספק סביבי אלא רק המשפחה והחברים אבל זה כן קצת חסר לי לראות תיעוד חי של החתונה ולא עם פילטרים של סטורי.
אטרקציות
טרנד 54. התלבטנו המון אם לקחת או לא, החלטנו שכן והופתענו עד כמה זה היה שווה. התמונות היו מקצועיות ומהממות, כולם יצאו עם ערימות של מגנטים וזו השקעה די קטנה לעומת חתונה שלמה אז לא הייתי מוותרת על זה.
מוזמנות להתייעץ בכיף, שיהיה לכולן מזל טוב ורק בשורות טובות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
עיצוב שיער
איפור
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות