הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בר
החתונה של בר
אביב 2020
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים מיוחד ואופטימי בהתאם למצב התחתנו ב12.3.20 כן, ערב לפני החתונה שלנו ביבי יצא בהצהרה של איסור התקהלויות מעל 100 איש. לחתונה המקורית שלנו היו מוזמנים 700 איש ואישרו הגעה 580 איש. בערב ההצהרה, מעבר לשוק שהייתי שרויה בו קיבלתי אינספור טלפונים ממוזמנים ששואלים מה קורה ורוצים להגיע בכל מקרה. לקח לי ולבעלי בדיוק שעה להתאפס על עצמנו ולהחליט מה אנחנו עושים. ההחלטה הייתה חד משמעית - החתונה תתקיים עם 100 איש שהכי הכי קרובים אלינו (ותאמינו לנו כמה קשה היה לצמצם מ580 ל100 איש). בהתאם להחלטה שלנו ולמצב הנוכחי היינו צריכים לשנות את כל האירוע ככה שיתאים ל100 איש ולא ל700 כמו שתכננו מלכתחילה. המקום הוחלף בהתאם למצב, ספקים בוטלו בהתאם לסיטואציה אורחים רבים בוטלו והיינו צריכים לשנות את המצב רוח שלנו משוק והלם לפרצופים מחייכים, בכל זאת זה היום המאושר בחיים שלנו ודווקא מהמקום הקשה שנקלענו אליו, גיליתי כמה אנשים טובים וספקים מדהימים יש במדינה שלנו ולהם אני הכי רוצה לפרגן בעולם, כי למרות שהסיטואציה הייתה קשה הם עבדו ותיפקדו כאלו הם עושים אירוע לאלף איש!

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

על עידן אני שומעת עוד לפני שקיבלתי הצעת נישואים והספיק לי פגישה אחת איתו כדי להבין איזה אדם מקצועי הוא ושאין ספק שאני רוצה שהוא יתעד את החתונה שלי. שלא נדבר על האנרגיות שהוא הביא איתו ביום עצמו גם כשהכל מסביב היה קשה (אמא שלא מפסיקה לבכות לאורך כל היום בגלל המצב) הוא הוציא אותנו מהממות בדיוק כמו שחלמתי

מקום לאירוע
גלריה דובנוב
+

לא המקום שהיינו אמורים להתחתן בו מלכתחילה, אבל המקום שהגורל הפגיש בינינו! איזה מקום קסום, איזה צוות, ועל האוכל המטורף שעד היום האורחים שלנו לא מפסיקים לדבר.

Dj לחתונה
נעם צלנר | DJ Noam Zellner
+

אל נועם הגענו במקרה אחרי שנפגשנו עם כמה דיג׳יים ומשהו בו כבש אותנו. המקצועיות ההבנה והכנות היו שם מהרגע הראשון. נועם תיקלט באירוע כאלו הוא מתקלט ל1000 איש ולא ל100 איש, אנשים שמעולם לא רקדו התחילו לרקוד בחתונה הזאת (סיפור אמיתי אני לא צוחקת) והאנרגיות היו בשמיים. הכי הכי ריגש אותי שנועם זכר שהתלבטתי בין שני שירים לחופה ואת השיר שלא בחרתי בסוף הוא שם לי כשיר סיום.

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

שמלה ראשונה- המקום הראשון שהלכתי אליו והמקום האחרון שגם סגרתי בו. תמיד חלמתי להתחתן בשמלה בעיצובו של אלון ליבנה ואת הקסם הרגשתי כבר מהמדידה הראשונה. קרן המדהימה ליוותה אותי כל הדרך בסבלנות ואהבה.

איפור

המדהימה - שמה הולך לפניה ותמיד ידעתי שביום שאני אתחתן היא תהיה זו שתאפר אותי.

עיצוב שיער

האלוף! אין מוכשר וכייפי כזה! אדיר היה צריך ללוות אותי לאולם ולהלחליף לי תסרוקת שהכל קרה הבנתי שזה כבר לא יקרה, הוא צייד אות במסרק והסביר למלוות שלי בדיוק מה לעשות כדי שהשיער לא יזוז וככה היה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

ההזמנות - עיצבה לי שחר דהן המדהימה שהיא גם חברה וגם מעצבת גרפית בחסד! מוכשרת כלכך.

שמלות כלה

שמלה שנייה- לצערי את השמלה השנייה שלי שנתפרה במיוחד בשבילי לא זכיתי ללבוש בגלל המצב, אבל אני בכל זאת רוצה לפרגן לדניאלי המדהימה והמוכשרת שלי! על הליווי לכל אורך הדרך, ההקשבה לשיגעונות שלי והתפירה המדויקת. אני בטוחה ומצפה כבר לאירועים המשמחים הבאים בחיים שלי שאני אזכה ללבוש את היצירות מופת שלך.

צילום ועריכת וידאו

אל דימה הגעתי דרך עידן, ראיתי כמה עבודות שלו שממש אהבתי ואחרי התייעצות עם עידן החלטנו לסגור איתו. עוד לא קיבלתי תוצרים, אבל איזה כייף היה איתו!! בכל רגע נתון שפתחתי את העיניים במהלך הערב הפלאש של המצלמה שלו היה עליי וליווה אותי!!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

את כריס קיבלנו כהמלצה מהאולם הקודם שלנו ואיתו בניתי גם את כל החלומות שלי על העיצוב. בנינו יחד קונספט של נשף מסיכות וניציאני בהתאם לרוח חג הפורים וכריס המוכשר בנה לי סקיצה מושלמת! שהכל התבטל כריס הגיע לאולם החדש ובנה לי מה שהוא היה יכול באולם החדש, הכי קרוב שהוא היה יכול למה שחלמתי!

אני לא יכולה לתאר לכם כמה הספקים האלו באו לקראתנו! מעבר לאנשים המקצועיים והמוכשרים שהם, הם גם באו לקראתנו מבחינת המחירים בהתאם לסיטואציה שנקלענו אליה וזה בכלל בכלל לא מובן מאליו! אחרי החפירה הזאת חשוב לי להסביר לכן את מה שאני למדתי על בשרי. כל הזוהר והגלאם נעלם אחרי כמה שעות ומה שנשאר זה הזכרונות מהרגע המיוחד שלכם עם האנשים שהכי קרובים ואוהבים אותכם. זכינו לרגע מיוחד ומרגש פי כמה מהחתונה שתיכננו מלכתחילה, מי שהגיע הגיע באנרגיות שיא כדי לשמח אותנו במצב שנקלענו אליו. 100,200 או אלף איש מה שחשוב זה את והוא והרגע המיוחד שלכם

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
גלריה דובנוב+
גלריה דובנוב
140 ממליצים
מקום לאירוע
נעם צלנר |  DJ Noam Zellner+
נעם צלנר | DJ Noam Zellner
158 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
הזמנות לחתונה ומיתוג
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים