הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עינב
החתונה של עינב
חורף 2020
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות, אחרי שנעזרתי בקבוצה מאוד (!) הגיע הזמן שלי להמלצות עמדת קיוסק- חיפשת משהו מגניב לעשות ברחבה, משהו שלי שאני אכין מי שרוצה המלצה מוזמנת לכתוב לי בפרטי חייבת לציין שזו הייתה הצלחה מסחררת!!!

מקום לאירוע

וואו , הבחירה הכי נכונה שלנו, התהליך מולם היה פשוט כיף, מקום שעם הזמן הפך להיות פשוט משפחה. אחד הדברים שהיו לי הכי חשובים ביום הזה הוא ה-אוכל! לא היה בן אדם אחד שלא דיבר על האוכל, היה פשוט ברמה גבוה!

שמלות כלה
אברהם מרדכי | שמלות כלה
+

האיש והאגדה, לאברהם הגעתי בהתחלה של חיפושי השמלה, קיבל אותי בן אדם פשוט מדהים, אחד שרואה את הבן אדם שעומד מולו ופשוט יודע פשוט מה להוציא מהארון המטורף שלו, השמלה הראשונה שהוא הראה לי זו גם השמלה שלקחתי. מי שמחפשת שמלה שיש רק אחת כמוה זה המקום.

Dj לחתונה
עומר כחלון
+

האיש והאגדה, החתונה שלנו הייתה מורכבת מהרבה צעירים, היה חשוב לנו שהחתונה תהיה חתונה עם מוסיקה איכותית, עומר פשוט קרא את הקהל שלנו וגרם להם לא לזוז מהרחבה עד השעה 3:00 בבוקר! (מודה בשעה 3 ביקשתי לסגור את הערב כי הייתי כבר גמורה)

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

המחירים הכי אטרקטיבים וממשק מושלם

איפור

וואו איזה חיפוש מטורף היה לי אחרי מאפרת, לי היה חשוב מאוד שהאיפור יהיה ממש עדין, אני לא אחת שמתאפרת ביום יום יותר מידי, היה לי חשוב להיראות טבעית אבל גם קצת מאופרת, ענבל פשוט עשתה עבודה מטורפת, היא פינקה אותי מסכה מרגיעה לפני האיפור ופשוט היה נעים להיות איתה ביום התארגנות !! ממליצה בחום!!

עיצוב שיער

מעבר לכך שאני מכירה את שגיא כבר 10 שנים , מהרגע שהתחלתי לארגן את היום שלנו היה לי ברור שהוא זה שיהיה איתי ויעשה לי את השיער, יש לו פשוט ידי זהב ביום התארגנות היה לי חשוב שהצוות שלי יהיה מורכב מאנשים נעימים שיודעים להשרות רוגע והוא פשוט כזה!!! ממליצה בחום!!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אין לי מילים לתאר אותה. אני בן אדם מאוד פרפקציוניסט , היה חשוב לי שהכל יהיה בדיוק כמו שאני חולמת ויחד עם זאת שלא נצטרך להתעסק בשום דבר ביום שלנו, לא אנחנו ולא המשפחות \ חברים שלנו. בזכות גל כל התהליך של החתונה שנורא מלחיץ ומבלבל והיום עצמו עברו בצורה מאוד קלה ופשוטה. כל מי שמתלבטת או חוששת אני ממליצה עליה בחום!!! (כבר 4 זוגות חברים שלנו סגרו גם איתה)

צילום ועריכת וידאו

אחד הדברים שהיו חשובים לי זה מישהו עם כישרון שיודע לעשות משהו שהוא שונה מכולם, הצילום שלו פשוט היה אחר, ובאיחוד הסרט והייליטס – כמו סיפור\סרט שלא נתקלים בו עם הרבה צלמים.

צילום סטילס

מגנטים- אין מילים לתאר את יוני, גם את יוני אני מכירה כבר 10 שנים , מקצועי , איכותי ופשוט בן אדם מדהים, כל כך כיף היה לעבוד מולו ואיתו! ממליצה בחום!!

לחתן

אין דברים כמו המשפחה הזו. מחיר זול , שירות מדהים!

מעצבי טבעות

מושלם קליל זול!

התארגנות וליל כלולות

התמונות מדברות בעד עצמן!

בהצלחה לכולן, מוזמנות לפנות אלי בכל שאלה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אברהם מרדכי | שמלות כלה+
אברהם מרדכי | שמלות כלה
17 ממליצים
שמלות כלה
עומר כחלון+
עומר כחלון
62 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
עיצוב שיער
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
לחתן
מעצבי טבעות
התארגנות וליל כלולות