הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דורין ועידו
החתונה של דורין ועידו
אביב 2020
הפוסט של דורין, חברת הקבוצה הסודית:

בגדול, הייתה לנו חתונת קורונה מושלמת עם 50 אורחים! כל הספקים שלנו היו מדהימים אבל בטופ נמצאים: יוסי שטיינר הצלם שלנו, ענבר פריימן ואור קופליס. ועכשיו נרד לפרטים, אני ועידו היינו אמורים להתחתן ב- 26.5 עם יותר מ- 300 אורחים, בערך בפסח הבנו שזה לא יקרה ודחינו את החתונה הגדולה באולם ל- 2.10.20. החלטנו שאת החופה לא נדחה ונעשה אירוע מצומצם לפי ההנחיות שיהיו באותו זמן, אפילו הקדמנו בכמה ימים ל- 22.5 (תמיד רצינו חתונת שישי צהריים

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

מהרגע הראשון שראיתי את השמלות שלה ידעתי שזה הסגנון שאני רוצה. היחס של ענבר מדהים וסובלני, היא זו שהציעה את השמלה הראשונה שמדדתי וכמובן שקלעה בול (למרות שהגעתי במחשבה על שמלות אחרות). השמלות שלה קלילות ונוחות מאוד וכמובן מהממות. כשהתחילה הקורונה היא ישר התקשרה להרגיע ואמרה שהיא עם הכלות שלה בכל דבר שיצטרכו. אפילו הקדמנו מדידות כדיי להימנע מהסגר ולהספיק לתפור את השמלה. לבשתי את השמלה לאירוע בחצר ואני אלבש אותה שוב בחתונה באוקטובר, ענבר לא לוקחת ממני שום עלות נוספת על זה (אפילו שטיפה קרעתי את השמלה ויצטרכו לתקן אותה לאוקטובר).

איפור

חיפשתי איפור ושיער עדין וטבעי ואור עונה על זה בול. היא בחורה מקסימה, היה כיף להעביר איתה את הבוקר (שהתחיל בחמש וחצי), היא פשוט משרה רוגע וזה בדיוק מה שצריך לפני כל הטירוף. גם היא באה לקראתי במחיר בגלל המצב והייתה מאוד מבינה. האיפור והשיער יצאו מושלם, הרגשתי הכי יפה בעולם וזה לחלוטין בזכותה! האיפור שלה החזיק מעולה עד סוף האירוע למרות שהייתי בשמש והיה חם מאוד, כלום לא נמרח. בנוסף, יערה מהצוות של אור איפרה את אמא שלי. אור והצוות שלה משתמשות בשיטת הייר בראש וזה יוצא מעולה על עור מבוגר, אמא שלי לא הפסיקה לקבל מחמאות והייתה ממש מרוצה מהתוצאה.

צילום סטילס
יוסי שטיינר | צלם
+

ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכן! נתחיל מזה שהוא הגיע שעה וחצי לפני השעה שקבענו איתו וישר התחיל לצלם, הוא לא נח לרגע והוא היה איתנו משבע וחצי בבוקר עד חמש וחצי. יוסי בן אדם מדהים ונשמה ענקית, רואים עליו שהוא אוהב את מה שהוא עושה והיה לנו כיף איתו בטירוף! הדבר שלדעתי הכי מייחד אותו ביחס לצלמים אחרים זה התמונות שהוא עשה למשפחות ולאורחים שלנו, הוא עשה לכל אורח כמעט תמונות פרופיל חדשה (והוא ממש לא הזניח אותנו בגלל זה). גם פה חשוב לציין שהוא בא לקראתנו מאוד במחיר בגלל הקורונה. דקה לפני שהוא נסע הביתה, אחרי שכל הציוד כבר בתוך האוטו, הוא שמע את אח של בעלי ואשתו שבהיריון מדברים על זה שאין להם תמונות מההיריון הזה, הוא ישר הוציא את המצלמה לקח אותם הצידה ופשוט עשה להם בוק! אני שמה פה כמה תמונות של האורחים כדי שתוכלו להתרשם. אה וכמעט שכחתי, תוך 5 ימים קיבלנו "טיזר" של 420 תמונות!

Dj לחתונה

עם אמיר סגרנו שבוע וחצי לפני החתונה, קראנו עליו תגובות טובות אבל האמת שלא בדיוק ידענו למה לצפות והסתבר שזאת הייתה בחירה מעולה! הוא עזר לנו לבחור שיר חופה, הצליח לשלב סגנונות שאנחנו אוהבים לאורך האירוע והיה מאוד קשוב לקהל. האורחים שלנו עפו באוויר והרבה שאלו עליו אחרי. אני לא חושבת שהזכירו אותו פה אי פעם וחבל כי הוא אלוף! גם אמיר לקח לנו מחיר מאוד נמוך, תכלס אנחנו חושבים שהוא בא בעיקר בשביל הכיף.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג בשרי כולל מנות פתיחה, סלטים, עיקריות וקינוחים. הם עושים נתחים גדולים שמתבשלים הרבה זמן על האש וחותכים לאורחים ישר לצלחת. קיבלנו תגובות מעולות עליהם מכולם, נשאר לנו גם מלא אוכל (הם לא לקחו איתם כלום) אז יכולנו לטעום אחרי האירוע והוא באמת היה מצוין! הם גם היו הכי זולים שמצאנו בפער ביחס לאחרים באותו סגנון.

הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לכן זה שתיקחו את התקופה הזאת כמה שיותר בקלות ואל תתבאסו על המצב. בזכות הקורונה התאפשר לנו לעשות חתונה מיוחדת ואינטימית עם האנשים שאנחנו הכי הכי אוהבים ולגמרי הרגישו את זה באווירה! מאחלת לכולן מזל טוב ושנחזור לחגוג עם כל האנשים שאנחנו אוהבים כמה שיותר מהר!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דורין
צילום: יוסי שטיינר | צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
יוסי שטיינר | צלם+
יוסי שטיינר | צלם
19 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר