הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שי ודוראל
החתונה של שי ודוראל
קיץ 2020
הפוסט של שי, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי המון חוסר וודאות ודחייה (רק) של שבוע התחתנו ביום חמישי 18.6.20!! אז הגיע הזמן שאחרי חצי שנה של התאוששות אני אכתוב פוסט קרדיטים!!

חייבים לפרגן לספקים המדהימים שלנו!! שמעבר לספקים מדהימים פשוט אנשים מדהימים אחד אחד!

מקום לאירוע

התחתנו בRocco בתל אביב. מהרגע הראשון הרגשנו שנכנסנו למשפחה! צוות מדהים המון אהבה וחום דואגים לאווירה צעירה ומשפחתית מאוד במקום כבר מהפגישה הראשונה! גם בתקופת הקורונה היתה המון הבנה והכלה תקשרנו באופן קבוע וכל הזמן היינו עם יד על הדופק. כשחשבנו שהכל אבוד איתי המשיך לבדוק כיוונים ושבועיים לפני התאריך המקורי 11.6 שהיה תחת ההגבלות עדיין התקשר להודיע שהתפנה מקום ב18.6 ומיד התחלנו לרוץ על האירוע! הצוות היה קשוב לכל הבקשות שלנו והיו המון! חלק מהאולם ישב בהפרדה ועם כלים ואוכל מיוחד כי בעלי מגיע מבית דתי והם דאגו שזה יקרה, רציתי להתחתן רק ביום חמישי והם דאגו שזה יקרה ועוד ועוד ועוד. המקום מעולה בצורה שונה מכל מקום שהיינו בו ממש כמו להיכנס לסלון ענק של חברים אוירה חמימה ונעימה לא הפסקתי לקבל מחמאות על כמה שהמקום מיוחד ושונה ממקומו אחרים וכמה שהוא יפה ואיזה כיף החידוש הזה של תל אביב. ממליצים בטירוףףף גם על המקום עצמו שהוא מהמם! גם על המיקום בתל אביב! וכמובן על הצוות המדהייים שהיה לנו!

עיצוב שיער

על השיער המושלם שליייי שעלה על כל הציפיות שלי אחראי פדור וישניאקוב האגדי! ואוווו התחלנו בלעשות גוונים שבועיים לפני החתונה שהיו פשוט מושלמים ועד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות!! ואז ביום החתונה עצמו הייתי הכי לחוצה בעולם ומעולה על תסרוקת אסופה מרושלת וכל רגע הערתי והוא פשוט הרגיע אותי ואמר לי שלא יזוז עד שאני אהיה מאושרת! קודם כל עשינו הכי שמח בעולם שרנו רקדנו והיה פשוט כיף! ועכשיו בקשר לשיער ואו איזה השקעה כמה עבודה וכמה פרפקציוניסטית! פדור התעלה על כל הצפיות שלי וגרם לי להרגיש פשוט נסיכה! אין מקצועיות כזו!

אחר כך עבר לעשות איפור ושיער לאמא שלי ופה אין מילים באמת אמא שלי שונאת תסרוקות שונאת איפור ונתקלנו כבר כמה פעמים באירועי עבר שמיד אחרי עשייה היא הולכת ושוטפת הכל! פדור הבין את אמא ופשוט קלט איך להוציא אותה מאושרת תסרוקת הכי עדינה בעולם שעבד על כל תלתל בנפרד בלי לרחם על עצמו ולא פחד מעבודה קשה! והאיפור ואו באמת עבד במשך המון זמן כדי מצד אחד לתת לה להרגיש מאופרת ומצד שני לעשות את זה בצורה הכי עדינה שרק אפשר! אמא שלי בחיים לא היתה מרוצה ככה! באמת מקצועיות שאין לתאר תשומת לב שאין לתאר וכמה אהבה ושמחה!

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

הדיג׳יי האחד והיחיד אביאל ברנט!!!!! קודם כל יחס מדהייייים של החברה גם במהלך הקורונה המון התחשבות שיחות התייעצות היו אוזן קשבת לכל דבר!! ולדבר החשוב באמת אנשים לא ירדו מהרחבה מהרגע שנגמרה החופה!!!! כל הערב אמרו לי ״ואוווו איזה מוזיקה איזה אלוף״ מבוגרים צעירים זקנים באמת פנה לכלללל הקבלים גרם לכולם לשמוח ולרקוד מסבתא שלי ועד אחיינים שלי הקטנטנים באמת זו לא חוויה שאפשר להעביר בכלל בהודעה! אביאל העביר לנו תחושה שכמו שלנו חשוב שיהיה שמח ושתהיה מסיבה ככה לו חשוב! הוא הרגיש את הקהל והצליח להחזיק אותם על הרחבה לאורך כל הערב, ברמה כזו שלא ניגשו אליו לרגע לבקש שיר או שיחליף ודברים כאלה שלי יצא לחוות בחתונות בעבר. אביאל היה חלק מאיתנו בחתונה! ולא הלך עד שאני באתי ואמרתי לו שיתחיל לקפל חחחח הבחירה הכי טוב שיכולנו לעשות

שמלות כלה

השמלות המושלמות שלי הן של הודיה חייק ששמה לא עולה פה מספיק בקבוצה! אל הודיה הגעתי דרך מיט4מיט ומהשנייה שנכנסתי לסטודיו התאהבתי, בה ובשמלות! הודיה היתה זמינה אלי לכל דבר סבלני כל הזמן דאגה שהשמלות יהיו בדיוק לטעמי גם אם זה כלל לפרק את החלק העליון ולהרכיב מחדש, גם תוספות שהיא הוסיפה כדי לשדרג את השמלה ועוד ועוד. הודיה דאגה שאגיע למדידות עד הרגע האחרון כדי שהמידה תהיה מדוייקת וכדי שאני ארגיש הכי טוב שאפשר בשמלות! היא הגיעה ביום החתונה להלביש אותי ולהראות למלוות שלי איך להלביש לי את השמלה השנייה! באמת כל ההתנהלות שלה הכי לא מובנת מאליה! וכל זה במחיר פשוט מדהים והגיוני!

מעבר לכל זה אמא שלי הגיעה אליה עם שמלה שהיתה לא בטוחה בה והודיה עשתה לה תיקונים וסדרה לה את השמלה עד שאימא שלי יצאה הכי מרוצה בעולם!!!

שתינו קיבלנו אין סוף מחמאות ובאמת אין כיף כזה ממליצה עליה בחום!

איפור

על האיפור המדויק והמושלם שלי שלא זז כל הערב לא משנה כמה בכיתי וכמה נישקו אותי ואפילו התיזו עלי מים ואלכוהול פשוט לא זז! אחראית מורן המהממת! ואו כל כך פחדתי מהאיפור שיהיה מוגזם ואני לא יאהב ומורן פשוט הוציאה אותי נסיכה! כל כך אהבתי איך שנראיתי וזה היה הכי חשוב והמחמאות כמובן תאמו לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור שהוא עדין ונסיכותי ומושלם ובדיוק מתאים לי! נראצי כמו עצמי רק משופרת וזה היה הכי חשוב לי בעולם לשמור על מי שאני גם ביום כזה מיוחד! מורן דאגה לכל הפרטים מהכי קטן ועד הכי גדול דאגה לי לערכת טאץ אפ לכל היום ולא עזבה אותי עד שהרגשתי הכי שלמה בעולם! באמת לא הייתי יכולה לבחור יותר טוב!!

צילום סטילס

וכמובן הצוות המושלם של הצלמים שלי!!! איתמר כהן האחראי על הסטילס ועידן צרור האחראי על הווידאו! ואו כמה כיף עשינו כמה הם עזרו לי להשתחררר! לפני החתונה יצאנו לצילומים באזור של האולם והייתי הכי לחוצה בעולם לא הבנתי מה קורה סביבי והם פשוט הצחיקו אותנו ללא הפסקה כמה כיף עשינו באמת אין מילים! איתמר ועידן הגיעו כבר להתארגנות וכבר משם הרימו הצחיקו ושמחו באמת הרגשתי שהם חלק מהאורחים שלי! כאילו לקחתי איתי חברים הכי טובים לצלם אותי! עריכה מדהימה של הווידיאו וכשהיו דברים שפחות התחברנו עידן שינה בלי לחשוב פעמיים בכלל זרם איתי על כל השטויות שלי! והסטילס ואווו פשוט ואוו איתמר אומן אין דברים כאלה! תמונות למוזיאון! לא האמנתי שאפשר להוציא מאיתנו כאלה תמונות באמת!! עם איתמר עשינו גם צילומי זוגיות והתמונות היו פשוט מושלמות ושוב הכיף היה חלק בלתי נפרד מהצילומים!! באמת איתמר פשוט מביא איתו אוירה מטורפת!! חשוב גם לציין שבתקופת הקורונה הם באו לקראתנו במה שאפשר והיו פשוט מקסימים!

צילום סטילס

כמובן הצלם מגנטים האגדי שלי שתפקד כמו צלם שני בחתונה!! דור האזה!! ואו אין לי מילים כבר בשיחת טלפון הראשונה הפכנו לחברים חחחח החלטנו לסגור עם דור גם לחינה שלנו והיה פשוט מדהים! הוא צילם מלא תמונות וכל אחת יותר מושלמת מהשנייה היה גם צלם מגנטים וגם צלם סטילס בו זמנית בחינה שלי ועשה את זה בהמון אהבה התרוצץ כל הערב לא ישב לרגע! אין אחד שלא שאל אותי עליו וחיכה לו בחתונה!!!! כבר מהחינה התחברנו הוא הפך לחלק מהאורחים לגמרי צחקנו יחד שתינו פשוט בנאדם מיוחד!

המגנטים מושלמים תמונות טבעיות תפס רגעים פשוט בצורה שאין איך לתאר! בכי צחוק אהבה חיבוקים הכל הוא הצליח לתעד! אנשים ביקשו ממני לשלוח להם את התמונות של המגנטים מרוב שהתלהבו! דור לא מתפשר לא על האיכות של העבודה ולא על האווירה בינו לבין האנשים באירוע וכמובן אלינו החתן והכלה, כוחם ידעו מי זה ולא היו צריכים לחפש אותו בכלל כי הוא חיפש אותם הוא ראה כל הזמן הכל איפה לצלם למי להגיע ואיפה אני ובעלי בכל רגע נתון!

בסוף האירועים דור השאיר לנו מתנות מדהימות שכללו מגנטים מוגדלים בלוקים תמונת זכוכית תמונות ממוסגרת וכמובן דיסק און קי עם כלל התמונות כבר בערב החתונה!!! אין כיף כזה!!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב שיער
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
צילום סטילס