הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גילי וג'רמי
החתונה של גילי וג'רמי
קיץ 2020
הפוסט של גילי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים עם מלא הוקרת תודה לספקים המדהימים שלנו ג'רמי ואני התחתנו ב-17.6, התאריך המקורי שלנו עם מגבלות קורונה של 250 אנשים והרבה חששות.

מקום לאירוע
ביער גן ארועים
+

מקום סופר מהממם ומקצועי שכמובן עזרו להתמודד לאורך כל התקופה עם החששות, אי הודאות. עומר הבעלים ולירון האחראית מקייטרינג אבשה ליוו כל הדרך (יש לציין שהיה לנו תאריך נוסף שנשמר לנו עד שהבנו שהחתונה יוצאת לדרך בתאריך המקורי). כמובן שהפידבקים מהאורחים על האוכל, הניראות, ההתנהלות, הניקיון ועוד רק חיזקו את זה שבחרנו נכון שהתחתנו שם.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

עומר ארליכמן המלך!!!! מהאלפא. אין מילים באמת. רחבה מפוצצת עד 2 וחצי בלילה. עומר עצר רק כי ביקשנו כי ההסעה כבר הייתה צריכה לצאת. קלע לכל הסגנונות, היה סופר מגוון, הרים את כולם גם את המבוגרים והביקורות היו בשמיים. היינו איתו בקשר ממש טוב והוא באמת נכנס ללב. הוא היה הספק הראשון (!!) שסגרנו, כן לפני אולם....

צילום סטילס
רון קובי | צלם
+

רון קובי ומשה ברשי- ואוווווו איזה צוות של החלומות! חברות זה מעבר לצלמים, הם חלק מהחברים מהפאן. כל כך חשוב אנשים שיהיו בראש שלך שישתחררו יחד איתך. הם הבינו שאני פחות פוזות יותר מתפוצצת מצחוק ממבוכה ועדיין הצליחו לתפוס את הרגעים המעולים. ורון דאג תוך שלושה ימים שהתמונות כבר אצלי. מאוד מרוצה מהתוצרים!!!ך:

שמלות כלה

שתי השמלות.פשוט שמלות שהיו אני !!, החזיקו מושלם (לבנות עם חזה גדול וקצת חשש) וגם השמלה הראשונה הייתה קלילה ואפשרה לי להנות לאורך כל היום (למי שלא מעוניינת בשמלה שניה). נהנתי להחליף יש משהו קליל בלרקוד בשמלה קצרה וסניקרס. אני התאהבתי בהן מהרגע הראשון וסגרתי באותה פגישה.

איפור

מושלמת, עדינה, אפשרה לי להראות אני עם גלאם של כלה. האיפור החזיק מעולה ולא הרגשתי מטוייחת ושונה. חוץ מזה היא אישיות מדהימה, עדינה ומשרה רוגע ביום הזה.

עיצוב שיער

שיער (עם ליווי)- שגיא כחלון, ידי זהב אין מה לומר, תסרוקת מושלמת. קלע לרצון האישי. לקחתי ליווי כי השיער שלי יחסית חלק ביום חם עם לחות וכלה שלא מפסיקה לזוז ולעשות שטויות היה הכרחי (עשה לי טאץ אפ לפני החופה). אספתי בריקודים שהחלפתי שמלה וזה היה סופר כיף והחזיק מושלם.

תכשיטים ואקססוריז

לקחתי עגילים ונזר הייתה איתי בקשר עד שזה הגיע אלי הביתה. בעיני זה היה עדין וגם שהתסרוקת קצת ירדה בלחות הנזר אפשר לשיער להיראות עדיין מסודר ומיוחד.

אטרקציות

טרנד 54 (חן!) יש לי מגנטים ממנו כבר לפני 4 שנים שפשוט לא זזו, אז היה דיי ברור שניקח אותו. מקסים ברמה, נשאר הרבה מעבר למצופה. ערימות ערימות של מגנטים + הגדלות + שני בלוקים. והכמות המוטרפת לא רק לנו- חברים שלנו מספרים שהם מילאו את המקררים שלהם בתמונות מהחתונה. איכותי, מזכרת מעולה ופשוט כיף!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מנהל אירוע חיצוני- בן סויסה מחברת my man. אני יודעת שהרבה מתלבטות אם לקחת, אני יכולה להגיד שאני הכי מאושרת בעולם שלקחנו את בן להיות איתנו בערב הזה. הוא פשוט בא ביחד עם המילה נחת- לכם, למשפחה ולחברים הקרובים. בשונה ממנהל אירוע באולם שעסוק להוציא אירוע מתוקתק, בן ממש ראה אותנו ואת הרצונות שלנו. עזר בהכל, תקתק, ניהל הקפיד על כל הבקשות שלנו. המשפחות שלנו עפו עליו יום אחרי אמרו שאיזה אושר שהיה אותו. הוא ניהל את הלו"ז, היה בקשר עם הספקים, הרגיע אותנו ואת ההורים ופשוט עזר בכל מה שהיה צריך. לא הצלחנו לשים לב לבעיות כי הן פשוט נפתרו בשניה שהוא גילה. בכל אופן הרחבות ופרטים נוספים בפרטי.

לחתן

חנות יחסית חדשה בנתניה, חמודים בטירוף והיחס בחנות מפנק. אחלה מגוון, אחלה מחירים. התאים לנו מאוד וגם ג'רמי היה חתן אחר לבש אפור תכלת בהיר, התאים למקום ולעונה.

רב לחתונה

עידו פכטר. הוא רב שמחתן דרך צהר אבל בחרנו אותו כי ג'רמי כבר מכיר אותו מבית הכנסת. הכמות תגובות שקיבלנו על החופה הייתה אחת ההפתעות הגדולות ביותר. הוא ידע לחבר ולאחד את כולם, לדבר לעניין. והכי חשוב החופה הייתה מאוד שיתופית הוא הציע לי (והסכמתי) לברך יחד עם ג'רמי שהחיינו וגם את הברכה לפני שבירת הכוס. בתור כלה עמדתי בחופה, היה שקט מאזור הקהל וראיתי מבטים מקשיבים, זה היה רגע קסום עבורנו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ספקית שיכולנו לדבר איתה הכי פתוח ודוגרי על תקציב. היחידה שנתנה לי הצעת מחיר שבאמת תאמה את התקציב שאמרנו. מעבר לזה היא פירגנה בטירוף והוסיפה מלא. אנרגיות מדהימות ובתור אחת שאוהבת פרחים ולא הסכימה לזרוק על זה הון תועפות, בעיני יצא ממש יפה. אישורי הגעה- iplan, ידוע שיותר יקר מהשאר אבל ידענו מחתונה קודמת של משפחה שהתנהל מעולה, סינכרון פשוט ואולי גם עצלנות שלנו אבל עבד פרפקט. ממליצה מאוד על לינק באשראי קיבלנו סכום כסף לא מבוטל!! נעלי כלה- רפבליק. סניקרס- הזמנתי מ-shopbop את ה-keds המנצנצות הגבוהות. הגיע תוך פחות משבוע. הזמנתי את המידה המדויקת שלי. מסכות- כן הבאנו מסכות לאולם, כן גם השתמשנו בהם. חילקו בכניסה, הרוב לא היו ומי שרצה היה (מבוגרים מאוד בקבוצת סיכון). בסופו של דבר זו המציאות כרגע וזה לא צריך להשפיע על הרגעים הגדולים בחיינו. קשקושים לרחבה- גומי מחנות סיטונאית בחולון, הזמנו חבילת קשקושים וכפכפים באינטרנט. הבאנו 100 כפכפים השתמשו רק ב-50 (נראה לי שהדור הצעיר יודע כבר לבוא מוכן לחתונות). התארגנות- אחרי שסגרתי מלון החלטתי לבטל ולהתארגן בבית, היה חשוב לי שהחברות הקרובות ובנות המשפחה יוכלו להצטרף ברגע שירצו. זה לא אידיאלי לכולן אבל יש משהו מאוד מרגיע בלהתארגן בדירה שלכם שאתם יודעים איפה הכל נמצא ומתכננים מראש איך לארגן את הבית. הספייס אפשר שלא יהיה בלאגן אטומי עם כל הבנות. חוץ מזה התפנקנו אחרי זה בשתי לילות בסטאי בכינרת וזה לגמרי הדבר הכי חשוב והכרחי שצריך לעשות אחרי חתונה.

חשוב לי לציין שהצלמים כולל מגנטים, המאפרת והעיצוב היו ספקים בחתונה של אחי לפני מספר חודשים אז כבר הייתה היכרות מוקדמת והיינו מאוד מרוצים מהם ומחוברים אליהם.נק' לא קשורות- הסתובבתי בקבלת פנים, לי ספציפית זה פשוט הוריד פאניקה לפגוש את כולם לחבק פתאום זה היה משחרר וגם הצלחתי להנות מהמון אורחים במהלך האירוע שלא את כולם פוגשים בריקודים. ברחנו ישר מהחופה, ויתרנו על חיבוקים נשיקות והעדפנו להתחיל את הריקודים. בכל אופן זה פוסט של מישהי באופוריה מטורפת, אין לי דברים רעים להגיד כי פשוט השתדלתי לא להתעסק בשום דבר שיוריד לי את החיוך מהפנים. לא הייתי עכשיו כלה בצ'יל, כן בכיתי והייתי מתסוכלת מחוסר הודאות לפני, אבל שניתנה לי האפשרות כן להתחתן באירוע יחסית נורמלי, חיבקתי בשתי הידיים ומאמינה שהצלחנו להגשים את חתונת החלומות שלנו למרות הכל. הטיפים שאני יכולה לתת זה שתהיה לכן תכנית ב' שאתן באמת רוצות ויכולות להגשים, להקיף את עצמכם בסובבים שיודעים גם להרגיע וגם לזרום עם הסיטואציה. והכי הכי חשוב תתרכזו בלהנות יחד עם הבן/בת הזוג שלכן מהערב- זה מקרין החוצה, זה בולט בתמונות וזה הזכרונות בסופו של דבר. מתפללת בשביל כולם שכל החתונות יצאו לפועל ובטוחה שלא משנה מה יהיה אדיר.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גילי
צילום: רון קובי | צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
ביער גן ארועים+
ביער גן ארועים
511 ממליצים
מקום לאירוע
רון קובי | צלם+
רון קובי | צלם
707 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
תכשיטים ואקססוריז
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים