הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תהילה אור
החתונה של תהילה אור
קיץ 2020
הפוסט של תהילה, חברת הקבוצה הסודית:

אקדים ואומר שכל הספקים שלנו ללא יוצא מן הכלל היו מתחשבים ואכפתיים לאורך כך הדרך, הרגיעו, נתנו פתרונות יצירתיים ותמיד תמיד היו איתנו! ממליצה עליהם אחד אחד!! יודעת כמה חשוב לקחת ספקים מתחשבים במיוחד בתקופה הזאת ויודעת להעיד שהם ללא ספק היו כאלה! התחתנו ב15.6.2020 בחתונת הפוגת קורונה, יום אחרי פתיחת ההגבלות ההתקהלות ל250 איש.

מקום לאירוע

אולם שמנוהל ע״י צוות מדהים! אתחיל מההתנהלות בקורונה - מיד שהתחיל המשבר נתנו לנו לשמור תאריך נוסף באוגוסט ושחררנו אותו רק לאחר שהתבהר המתווה ובחרנו בתאריך המקורי. נתנו לנו להושיב 250 איש באולם ועוד 50 איש בחוץ, הורידו לנו את ההתחייבות לכמות אורחים בלי לחשוב פעמים בעקבות הקורונה ולאורך כל הדרך בדקו איך אנחנו ודאגו למורל. מדהימים! התנהלות האירוע - הכל היה מדויק, נקי ויפה בדיוק כמו שבקשנו. מנהל האירוע היה חד על הזמנים, מור מנהל הבר ליווה אותנו ויעץ לנו גם כאשר בחרנו לקנות אלכוהול מבחוץ. העיצוב של האולם והגן היה מהמם והאוכל היה טעים במיוחד.

איפור
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
+

גרמה לי להיראות ולהרגיש הכי יפה שיש!!! לא הפסקתי לקבל מחמאות! גם הבוקר איתה ועם מור היה מהמם! מקצועית על!

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

שמלה חלום שלא רציתי להוריד ממני ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות! גם החוויה בסטודיו הייתה מדהימה עם ענבר המהממת, כשאמרתי לה שיש תאריך נוסף מיד אמרה לי שהשמלה מחכה לי ושאוכל לקחת אותה גם לתאריך המקורי אם נעשה משהו מצומצם. כל מדידה היתה מרגשת וגרמה לי להיזכר בחתונה במלא העוצמה גם בשיא הקורונה.

צילום סטילס

עומר קורן ואסף בריגה - צלמים מעולים וכיפים. זכינו ליום צילומים מצחיק, זורם וקליל, לצלמים שמרגישים חלק אינטגרלי מהחתונה. טיזר קיבלנו כבר יום אחרי החתונה ואת כל התמונות חמישה ימים אחרי. התמונות יצאו מעלפות ובאיכות מדהימה. סגרנו את העסקה מול אלעד וינטרוב שהיה כיפי מקצועי וגמיש והבנאדם שאתם רוצים לעשות איתו עסקים בתקופה כזאת.

אטרקציות

עמותה לנפגעי נפש שבה צרפנו אחד לשני את הטבעות בליווי בנות העמותה (מזל ואביבה המקסימות) על הסדנה מנצחת רות המדהימה. יצאנו עם טבעות מלאות משמעות שהן הרבה יותר מרק יפיפיות. מומלץ מכל הלב.

Dj לחתונה

אורי בס - foxy music- DJ - בחירה שקשה לתאר כמה אנחנו שלמים ומרוצים ממנה. אורי לאורך כל תקופת ארגון החתונה היה הרבה יותר מדיגי אלה גם חבר, אורי היה מוכן וערוך לכל תרחיש שהיה עלול לקרות בעקבות המצב ומי שנתן לנו רוגע לאורך כל התהליך, החל מבחירת השירים ועד לאווירה המטורפת שהייתה ברחבה. אורי הפך את החתונה שלנו לזיכרון מתוק של שמחה לפי כל הפידבקים שקבלנו מהאורחים והספק הראשון שנמליץ עליו לכל חתונה.

עיצוב שיער

המושלמת!! עשתה לי שיער מהמם ברמות!! קיבלתי מלא מחמאות בחתונה וגם אחרי. גם הבוקר איתה היה מושלם! רגוע וכיפי.

מעצבי טבעות

שלמות! מעצבת תכשיטים שהכרתי בזכות בעלי (בת דודה שלו) ומאז החלפתי את כל מגירת התכשיטים שלי. אולי אני משוחדת אז אמליץ לכם להכנס לאתר ולראות בעצמכן.

אטרקציות

למי שטרם הבין זאת התמונות שתקבלו מהמגנטים הם תמונות מהחתונה שלכם לכל דבר, מאוד שווה שלהשקיע בצלם איכותי. אייל אלמליח הוא בדיוק כזה! הוציא תמונות ומגנטים באיכות סופר גבוה.

הזמנות לחתונה ומיתוג

תוכנה מעולה וקלה לתפעול, מראה סטטיסטיקות וכמויות בזמן אמת ויש גם אחלה תמיכה אם צריך. הזמנה - אלמוג אור - גיסתי המהממת שעיצבה לנו הזמנה עם צירים בבטן ממש בדקה 90 והוציאה הזמנה לא פחות ממושלמת!!

בהצלחה לכל הזגות כאן שצריכים להתמודד עם התקופה מורטת העצבים הזאת מאחלת שתקבלו את חתונת החלומות שלכם בהקדם

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית+
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
118 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
עיצוב שיער
מעצבי טבעות
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג