הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדר ויהודה
החתונה של הדר ויהודה
סתיו 2020
הפוסט של הדר, חברת הקבוצה הסודית:
אז הגיע תורי לפרסם פוסט קרדיטים לקבוצה המושלמת הזאת
מקום לאירוע
התחתנו ב3.9 בPsagot Winery יקב פסגות החדש, מקום בינלאומי ברמה גבוהה ביותר! המקום גדל ועבר למשכנו החדש ונפלה בידי הזכות לקחת חלק בקידום בנייתו. התמונות מדברות בעד עצמן, טוסקנה זה כאן! חייבת לציין את השירות הטוב של המקום, בתקופה כזאת מורכבת הם ידעו לנתב את האי וודאות למקום בטוח יותר וידענו שיש לנו על מי לסמוך ושהחתונה תתקיים ויהי מה. האוכל היה מעולה מעולה בניצוחו של שף הבית - אורן כהן. המקום חולק ל-7 קפסולות סה"כ 180 אורחים, כל אורח קיבל צמיד בצבע וידע לאיזה קפסולה הוא שייך.. לסיכום הרגשנו שגם עם הקורונה אפשר להפיק חתונה תוך הקפדה על ההנחיות של משרד הבריאות עד כמה שאפשר..
שמלות כלה
שמלת החלומות שלי היתה של אביטל ספורטה. אביטלי מעצבת דגולה, שמה לב לכל פרט ומדייקת את הרצונות של כל אחת ואחת.. הבד שרציתי לשמלה היה חסר בסטודיו ובזמן הקורונה היה מסובך לייבא אותו, אביטל עשתה רונדלים באוויר כדי להשיג את הבד ולעצב לי שמלה בדיוק כמו שרציתי.
צילום סטילס
הגיע עם צלם נוסף. תפס רגעים מושלמים במזג אוויר קיצוני של 36 מעלות! היה קשוב לצרכים ולרצונות שלנו ואנחנו לגמרי ממליצים עליו.
הופעות חיות
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band
+
כנראה הבחירה הכי טובה שעשינו לגבי החתונה הזאת. בזמן החיפושים אחר להקה+די ג'יי הם היו הכי הוגנים וכמובן מקצוענים מכולם. לא היתה דרישה למקדמה בגלל המצב והופתענו מהאמון שהם רוחשים לנו מבלי להכיר אותנו.. חוצמזה הם זרמו עם כל דרישה שלנו והיו הכי מדהימים בעולם! היתה חתונה חשמל לגמרי בזכותם וכמובן שאחרי החתונה קיבלנו מבול של פירגונים מהאורחים שלנו על הלהקה. אין עליהם!
איפור
מעיין ופיי המתוקות שסירקו ואיפרו בצורה כ"כ עדינה ומקצועית. האיפור והשיער שרדו את המזג הקיצוני ששרר בחוץ.
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
על עיצוב החופה וכיסא כלה אחראית שלומית מועלם מוכשרת ברמות שאין לתאר, עוד לפני החתונה נפגשנו לסיעור מוחות והחלטנו ללכת על סגנון בוהמייני, בחרנו סקלת צבעים ומשם נתתי לשלומית יד חופשית, נדהמתי מהעיצוב ומהביצוע שלה ביום החתונה. הכל היה הרמוני ומושלם!
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
חשבתי לעצב לעצמי זר כלה אבל ברגע האחרון קלטתי שאין לי ראש לזה. יום לפני החתונה מצאתי את Pic a flower באינסטגרם ותוך כמה שעות היה לי זר חלומי בידיים!
אם הגעתן עד לכאן אז קודם כל תודה! מקווה שעזרתי אפילו לחלקכן.. זאת תקופה מאתגרת רוויה באושר, שמחה, סטרס, ציפייה, עצב, התרגשות, בכי ומה לא בעצם?! אבל צריך להבין שלא הכל בשליטה שלנו וצריך לדעת לשחרר. קיבלנו המון תמיכה ואהבה מהסביבה שלנו וזה הכי כיף בעולם! בסוף בסוף יהיה הכי שמח וכיף! אז שיהיה בהצלחה באירגונים ואני זמינה לשאלות בפרטי:)
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band+
להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band
117 ממליצים
הופעות חיות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
הופעות חיות
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים