הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות ותום
החתונה של רעות ותום
קיץ 2020
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

חתונה בזמן קורונה! התארסנו בספטמבר, היינו אמורים להתחתן ב-31.3, מובן שדחינו, נקבע תאריך חדש 5.7.2020. הצלחנו איכשהו להתחתן כשיום ראשון חמק מההנחיות שניתנו ביום חמישי. קשה לתת סטטיסטיקה של מוזמנים מול אישורי הגעה וכמה הגיעו בפועל כי הקורונה שיבשה הכול. בסוף הגיעו 180 והיה הכי מושלם שיש!

מקום לאירוע

אי שם בסביבות נובמבר חיפשנו גן אירועים שיהיה פורח וירוק גם בשלהי החורף לפני האביב. הגענו לגני כנען וההתאהבות הייתה מיידית. גן מהמם, חופה מעץ והאנשים צופים מקרוב, דשא אמיתי ולא סינטטי, אווירה כפרית ונעימה. האוכל היה טעים ברמות וקיבלנו עליו ים מחמאות. חוץ מההתנהלות הרגליה שלהם שהייתה מדהימה, חשוב לי לציין לטובה את היחס החם שקיבלנו סביב סיפור הקורונה. הם עשו הכול כדי שנרגיש בנוח ונחגוג כמו שאנחנו רוצים, הורידו לנו התחייבות, היו הכי הוגנים בעולם בלי שנצטרך להתמקח אפילו. הם עסק משפחתי חם והעובדים שם ממש אוהבים מה שהם עושים וזה ניכר. באמת מדהים שם, מומלץ! עיצוב הגן - חופה ושולחנות* סימה מעצבת הבית של גני כנען התלבטנו אם להוסיף עיצוב או לא והחלטנו שאם כבר לוקחים גן יפייפה שווה להשקיע עוד קצת ולהוסיף לקסם שלו. במחיר באמת מצחיק ביחס לשוק סימה הוסיפה טאץ' של פרחים אמיתיים בחופה ובמעבר לחופה, פרחים על השולחנות ולבקשתנו הוסיפה חלוקי נחל לבנים ופיירי לייטס. היה נוח ושווה כל שקל!

שמלות כלה

חיפשתי מלא, הגעתי אליה והתאהבתי. פשוט ככה. מחירים מדהימים, תפירה טובה וחזקה. אאוריקה היא המעצבת והיא גם תופרת כך שהיא יודעת בדיוק איך להתאים את המחשוף ואת הדברים הקטנים כדי שהשמלה תשב מושלם. השמלה שלי הייתה מוכנה מראש ולהשכרה אבל הרגשתי כאילו היא תפרה לי אותה מחדש. הסטודיו שלה בחולון.

צילום ועריכת וידאו

אין ספקים שקיבלו יותר מחמאות מאירית ולאון. אירית ולאון הם זוג נשוי שהקימו עסק צילום ומצלמים יחד בחתונות. אירית פגשה אותנו ולימדה אותנו שמבחינתם צילומי זוגיות הם חלק בלתי נפרד מהתהליך וכך הכרנו אותה ליום צילום לפני החתונה שממש קירב בינינו ותרם לאווירה ביום החתונה. חוץ מהכישרון ומהתמונות היצירתיות שממש תופסות את הרגע, אירית ולאון, עם צלם הוידיאו שלקחנו דרכם איליה, מצחיקים בטירוף, עושים אווירה טובה ולא הפסיקו לרקוד איתנו עד סוף החתונה!! הרגשנו כאילו הזמנו עוד חברים לשמוח איתנו. מי שמחפשת סגנון דוקומנטרי, מלא כישרון, צחוקים ומחיר באמת שלא רואים היום - הם הצלמים בשבילה. *ראוי לציין שהם מקריית ביאליק והפגישה הראשונה מתקיימת אצלם. אנחנו מהמרכז ואין לי ספק שהם שווים את "הטרחה" שבנסיעה אליהם.

מעצבי טבעות

חוות הדעת שלך:

Dj לחתונה

דיג'יאית* לי אוסי (אוסקה) ממוזיקה פלוס מוסיקה פלוס. וואו וואו וואו! רצינו דיג'ייאית כדי שיהיה וויב של כוח נשי בחתונה והתקשרתי למוסיקה פלוס בכלל כדי להתעניין בצלמים ולירון המזכירה הציעה לי להיפגש עם לי אוסי. אוסקה היא הדיג'יי היחידה שנפגשנו איתה, היה לנו חיבור מטורף איתה והיא הצליחה לשלב בין סגנונות המוזיקה שאנחנו אוהבים בחוכמה ובזרימה. וזה שביום ראשון בתקופת קורונה החתונה נגמרה אחרי 2:00 רק מעיד כמה היא טובה. קיבלנו עליה מלא מחמאות. היא לא מוזכרת פה מספיק ובאמת חבל. היא אומנית פנומנלית, תיכנסו לעמוד שלה להתרשם.

אטרקציות

מחיר מעולה, תוצר מטורף, יחס כיפי ומכבד. לירן עשה עבודה מדהימה והוא מומלץ מאוד!! המגנטים באיכות מצוינת וכולם יצאו עם מיליון מגנטים!

איפור

איפור שיער - בהתחלה קבעתי עם טס מטלר המהממת אבל היא לא יכלה לעבור איתי לתאריך החדש אז פניתי אחרי שהראיתי המלצות כאן לטל. טל הייתה מדהימה, האיפור היה מושלם ועדין כמו שרציתי והשיער גם! הרגשתי הכי יפה בעולם והיא סופר מומלצת למי שמחפשת סגנון עדין וטבעי.

לחתן

בעלי רצה חליפה ירוקה וידענו לאן ללכת. הלבישו אותו בטוב טעם מכף רגל ועד ראש, היחס היה נהדר ואין מילה רעה. רק לשים לב שבשישי בבוקר הם עמוסים אז כדאי לבוא חדורות מטרה שכבר יודעות מה רוצות או לא לבוא בשישי.

רב לחתונה

הרב אהוד בנדל לא רצינו להתחתן ברבנות ולאחר מחקר מעמיק של מה זה אומר ואיך אפשר לעשות חופה יהודית שוויונית הגענו לרעיון של חתונה קונסרבטיבית וכך הגענו אל הרב בנדל. התהליך עם הרב היה מרגש, עמוק ומלא במחשבה ובהטלת ספק בכל מה שצריך להיות ומקובל כדי שנמצא את הנוסחה הנכונה לטקס שמתאים לנו. החופה הייתה מרגשת, נעימה וכל המוזמנים שלנו התרגשו עד דמעות. *טבעת אירוסין וטבעות נישואין* ליברטה תכשיטים ויהלומים דרור הוא סוג של צורף הבית במשפחה של בעלי. הוא הכין לי את טבעת האירוסין וגם לשנינו את טבעות הנישואין. בבורסה ברמת גן. מחירים הוגנים ויחס חם ונעים. *אישורי הגעה* עדי שמעון עדי האלופה יסודית, מהירה, ועשתה עבודה באמת מצוינת. מומלצת מאוד למי שלא בא להתנהל מול מוקדניות בחברה גדולה ורוצה יחס אישי וכיפי. *נעליים* עקבים מניין ווסט, סניקרס לבנות מ-H&M הכי פשוטות שיש. *קשים* Blue Huna פשוט קש מקש רצינו קשים לא מפלסטיק והגענו אליהם. זה הכי מגניב בעולם ושווה להזמין, מחיר שווה ושומר על הסביבה! שימו לב שמזמינות מספיק זמן מראש. *לא היו קשקושים לרחבה, לא שמלה שנייה ולא מתנות לאורחים.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

חוות הדעת שלך:

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
מעצבי טבעות
Dj לחתונה
אטרקציות
איפור
לחתן
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה