הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דונה וירון
החתונה של דונה וירון
אביב 2020
הפוסט של דונה, חברת הקבוצה הסודית:

חתונת שישי צהריים חתונה ביקב כלות יקרות, מי שמצא חן בעיניה ההצצה לחתונה שלנו דרך התמונות מומלץ שתקרא את הפוסט הזה עד הסוף, כי כל פרט קטן פה קרה בזכות ספק גדול! -הסיפור שלנו בקצרה- ירון ואני התארסנו בסוף אוגוסט, החתונה נקבעה ל-22/3, ונדחתה לנובמבר בגלל הקורונה. מחשש שיהיה גל שני, ברגע שהיו הקלות במגבלות, החלטנו שנערוך חופה מצומצמת כמה שיותר מהר, ונדחה את המסיבה לנובמבר. חשוב לומר – את החופה ביקב הרמנו בשבוע אחד בלבד! כי אם יש לקח שלמדנו מהקורונה זה: לא לדחות שום דבר! ואז התחילו השאלות: איפה? יקב קדמא, כפר אוריה בעמק האלה מי? 50 מוזמנים בגלל ההגבלות מתי? 22/5, חתונת שישי איך? בעזרת הספקים הטובים בעולם......

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

עידן חסון עידן חסון עידן חסון... האומן והמותג. בין ההחלטות הכי טובות בחתונה הזאת, הן שהתחתנתי עם ירון ושלקחנו את עידן חסון כצלם. אני יכולה לומר שהתמונות מדברות בעד עצמן כי הן כן. אבל חייבת קצת להרים לאיש הגדול שמאחורי המצלמה ולא רק ליצירות שמבעד לעדשה. עידן חסון הוא ג'נטלמן אמיתי לפני הכל. נותן הרגשה של נינוחות, כיף ורוגע. יש לו נוכחות בדיוק במידה הנכונה (לא משתלט ולא נעלם), סבלנות אדירה וכמובן כשרון על-טבעי. הייתי בוחרת בעידן חסון כל פעם מחדש ומקווה שעוד יצא לו לצלם הרבה שמחות שלנו! אבל יאללה תציצו בתמונות ותראו בעצמכן!

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

התאהבתי בעיצובים של טלי ומריאנה שנתיים לפני שהתחתנתי, כשליוויתי את חברה שלי בחתונה שלה. באותו יום שליוויתי אותה, אמרתי שלטלי ומריאנה אני חוזרת לשמלת כלה שלי ומיותר לחפש במקום אחר. אצל טלי ומריאנה הכיף מתחיל מהרגע שנכנסים לחנות שמעוצבת בטוב טעם ומרגיש שיש עסק עם נשים שמבינות עניין. יחס, רגישות, אדיבות, סבלנות והקשבה מצד המעצבות הן התכונות הכי חשובות כשבוחרים שמלה, וטלי ומריאנה (והצוות שלהן) ניחנו בתכונות האלה ומעבר! עוד לפני שהצגתי את עצמי הן זכרו שבאתי עם חברה שלי (מלפני שנתיים! תבינו שבאתי פעמיים בתור מלווה). את הכישרון שלהן קשה לפרט במילים, התמונות מדברות בעד עצמן! אבל חשוב לציין שהשמלה לא רק הייתה יפה אלא גם נוחה ונתנה לי להרגיש כמו נסיכה מהאגדות ביום המושלם בחיי.

איפור

כפי שציינתי בתחילת הפוסט, את החתונה הזאת ארגנו בשבוע. המאפרת שלקחתי ליום החתונה המקורי לא יכלה בתאריך החדש, וקיבלתי הרבה המלצות על שירן. לא ידעתי למה לצפות אבל זרמתי עם ההמלצות ותאמינו לי שאני לא מתחרטת בכלל! ממש פיקאסו של עולם האיפור, אומנית אמיתית, ידי זהב! באה הכי קולית, קשובה, ומכילה וקלעה בול לויז'ן שלי! ירון שמח שעוד נראיתי כמו עצמי ושהאיפור לא היה כבד מדי שזה בסוף בעיניי הכי חשוב – להראות את, לא מישהי אחרת!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Flowers Mood
+

בהתראה של פחות משבוע אופירוש התלבשה על האירוע שלנו ויצרה לנו גן עדן! לפני החתונה ירון ואני היינו חלוקים בעניין העיצוב, כמובן שהוא הרגיש שזה מיותר ואני לא. בזכות אופיר המושלמת והמוכשרת, אחרי החתונה ירון הודה שטעה בעניין וטען שעיצוב מדהים הופך אירוע למדהים. אופיר היא יצירתית ומקצועית ברמות הכי גבוהות שיש, סבלנית ומכילה. נדרש רק להציץ באינסטגרם המשוגע שלה ולהבין שהיא האחת!

מקום לאירוע

מעבר לזה שיקב קדמא מספק תחושה של טוסקנה בישראל, הם מספקים תחושה שאתם חלק מהמשפחה שמנהלת את היקב! כשהגענו פעם ראשונה ליקב זה היה שבוע לפני החתונה! ריקי והמשפחה הצנועה והמדהימה קיבלו אותנו בזרועות פתוחות (או במרפקים פתוחים) והרעיפו עלינו חום ואהבה. הראו נכונות להכין לנו את היקב לחתונת החלומות וכשהגענו המקום היה גן עדן אמיתי!! היינו בידיים טובות וישרות. וכמובן שאלף מילים לא יצליחו לתאר את הנוף המשוגע שהיה! התמונות יעידו!

אטרקציות

קונספט שמשלב הרבה גימיקים של חתונות בחבילה אחת! ויותר מזה, מספק פינת אינסטגרם מושלמת לתמונות של האורחים וכמובן של החתן כלה. מרגיש שהשמיים הם הגבול עם Jhonavan ואפשר לשלב בעמדה הזאת הכל: מתנות לאורחים, עמדת תמונות, עמדת שזירת פרחים, ובבגאז' יש עמדת סלפי מגניבה ממש! הצוות של ה-Jhonavan ייקחו את חלומות הפינטרסט שלכן ויהפכו אותן למציאות! חגי בר-חן: 052-5457774

עיצוב שיער

ביום החתונה שלי ובהתארגנות היה לי הכי חשוב ספקים עם אנרגיות טובות וכמובן כישרון. דנה הגיעה אלי עם זריחת השמש בערך, והרגשתי שהשמש בעצמה נכנסה לבית שלי! כמה אנרגיות טובות, צחוקים וכיף בבוקר החתונה! אני לא הייתי כלה לחוצה אבל אני בטוחה שגם לכלות הכי לחוצות "דנה צמות" זו התרופה הטובה ביותר! בנוגע לידי הזהב של דנה, היא עשתה לי תסרוקת שמאוד רציתי שהחזיק מעמד במזג אוויר חם מאוד ואני חושבת שהיה מחזיק מעמד גם בסופת שלגים. גם כאן, התמונות מדברות בעד עצמן!

הפקת אירועים

אופיר כץ. מומחה להגשמת חלומות. אל אופיר הגענו מבולבלים מיואשים וחסרי מיקוד. לארגן חתונה בתקופת הקורונה זה לארגן חתונה בתוך ים של אי ודאות. אופיר הוא ספינת ודאות בים הסוער הזה! מעבר לכשרון המטורף שלו בהפקת אירועים, מעבר לעובדה שכל האורחים בחתונה התאהבו בו, הוא נתן את הנשמה שלו במיליון אחוז עד סוף החתונה. אופיר ידע להילחם בשבילנו על דבר קטן כגדול, ידע לבקש דברים שלא ידענו שאפילו צריך לבקש, הוריד מאיתנו את כל מה שלא רצינו להתעסק בו, ודאג עד אחרון הפרטים. אופיר לא רק התייחס לצרכים של החתן כלה, אלא לצרכי ההורים, האחים והאורחים. דוגמא קלאסית לתשומת הלב של אופיר לפרטים הקטנים: הוא שם לב שלאחותי היו "שחורים בשיניים" אחרי שאכלה והיינו באמצע צילומים. משום מקום אופיר שלף קיסם ולקח את אחותי הצידה וניקה לה את השיניים

תכשיטים ואקססוריז

את הצמיד קניתי ימים ספורים לפני החתונה מדנה מנצור, שיחד עם הכישרון שלה ביצירת תכשיטים מדהימים היא גם הדהימה בפרגון ואהבה בימים לפני החתונה וביום החתונה עצמו. זכרה לשלוח לנו מזל טוב ושמחה בשמחתנו! את העגילים קניתי מאביבה מ-AV Jewels שגם ללא ספק פשוט אלופה! הכינה לי את העגילים יום לפני שילדה! לא מובן מאליו, ומוערך מאוד!

צילום ועריכת וידאו

הצלם וידאו שסגרנו לחתונה המקורית לא היה פנוי ואת אריק מצאנו יום לפני האירוע! הזרימה, הנכונות והקלילות של אריק הקלו על הבלאגן ביום שלפני. הוא ביקש את הפרטים הבסיסיים של האירוע ופשוט התייצב. היה חיבור אוטומטי עם אריק ממש בחתונה עצמה, הוא הבין את הוייב ואין ספק שהוא צלם וידאו מהרמה הגבוהה ביותר!

לחתן

המאפיין את החנות הזאת זה סטייל ושירות. ברגע שנכנסנו לבלו נייבי, היה ברור במקום ששם נקנה חליפה ואפילו התפתינו לקנות 2! קשה לבחור כי הכל כל כך יפה! תודה מיוחדת ליערית האלופה שבטוב טעם ודיוק מושלם הרכיבה לירון את הויז'ן המושלם לחתן! חווית שירות מדהימה בחנות עם הרבה אופציות. אין מצב שכאן לא תמצאו את חליפת החלומות לחתן!

קייטרינג ושירותי בר

כמובן שלא הספקנו בשבוע אחד לעשות טעימות ולא ידענו לקראת מה אנחנו באים, אבל "ארגמן" פרגנו בטירוף, פינקו ופינקו! האוכל לא רק נראה טוב והוגש יפה אלא קיבלנו הרבה מחמאות שהיה טעים! הזמנות: דפוס דנה- לא יודעת אם נהוג לציין גם את ההזמנות בפוסט קרדיטים, אבל חייבת לציין כאן את דפוס דנה בדיזנגוף. לא סתם שמעתי הרבה המלצות. מדובר בצוות מוכשר וסבלני שדואג לפרטים הכי קטנים ולא נח עד שאת מרוצה. רוצה להוסיף פה תודה מיוחדת לאבלין הגרפיקאית והרצל המנהל האדיב!

כלות קורונה, תסתכלו על החצי כוס המלאה ותתעודדו! במילים של בעלי המושלם: "איזה בחורה זוכה להתחתן פעמיים באותה שנה עם אותו הגבר?"

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של דונה
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
Flowers Mood+
Flowers Mood
103 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מקום לאירוע
אטרקציות
עיצוב שיער
הפקת אירועים
תכשיטים ואקססוריז
צילום ועריכת וידאו
לחתן
קייטרינג ושירותי בר