הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעיין
החתונה של מעיין
אביב 2020
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

* חתונה בצל הקורונה * אתחיל בזה שארגון חתונה מבחינתי לא היה תהליך זוהר ומרגש...ירדה לי אבן ענקית כאשר מצאתי את השמלה אבל לרדוף אחרי ספקים והלחץ שמגיע איתו עם האירגון חתונה והמחירים הגבוהים שאנחנו מוציאים על ערב אחד הרגיש לי מיותר ולכן עשיתי סקר שוק לפני כל ספק בכדי לקבל הערכה ,היו דברים שהחלטתי שהם מיותרים והיו דברים שהחלטתי שאני לא מוותרת עליהם- הכל ב-פ-ר-ו-פ-ו-ר-צ-י-ה. מה שכן אני חושבת שאנחנו מכירות את עצמנו הכי טוב ולכן לכו עם מה שאתן מרגישות, ולא עם מה שהזרם אומר / מצפה / רוצה. אמשיך עם עוד כמה טיפים כי לפי דעתי זה יותר חשוב מהכל: יש דרכים להוזיל עלויות, תשתמשו בהם! דברים שאנחנו עשינו:אני עיצבתי לבד את ההזמנות , ו...להתמקח. בצורה נעימה וטובה אפשר להוריד מחירים / לקבל תוספות כמעט מכל ספק. הזמנתי מעלי אקספרס טושים ומדבקות ושלט לרכב. את ההתארגנות עשיתי בבית של ההורים! ואני כלכך ממליצה! אווירה רגועה של בית כשכל האנשים הכי חשובים לי מסביבי! אחת ההחלטות היותר נכונות שעשיתי. הרבה מאוד המלצות מגיעות מכלות שעדיין לא התחתנו... אז אני ממליצה לוודא את ההמלצה לפני שאתן לוקחות אותה בחשבון נעזרתי המון מהפוסטים של הבנות כאן בקבוצה! אם הייתי רואה ספק שמאוד אהבתי הייתי עוברת על כל הפוסטים שמוזכר בו הספק ואם זה היה לטעמי הייתי יוצרת איתו קשר(וגם נעזרת בשוק המחירים שיש על כל ספק בכדי להחליט אם הוא רלוונטי בכלל). אישורי הגעה הייתה בעיה רצינית אצלנו! התחלנו עם איזי איוונט- תוכנה מאוד נוחה הם שלחו סמסים לאורחים- הבעיה מבחינתינו הייתה חוסר זמינות שלהם ובנוסף אורחים שינו בתוכנה את הגעתם ולא יכולנו לקבל התראה על זה- אולי יש להם פתרון בחברה אבל אם הם היו עונים אולי היה פתרון. אחר כך נעזרנו במגיעים או לא- הם עושים הגעה טלפונית- בחורה נעימה מאוד עם זמינות גבוהה וטבלאות אך היא לא הרגישה יסודית. ההושבה- הייתה דרך האולם בתוכנה בשם SEATUP- תוכנה נוחה אבל היא לא השתדרגה יחד עם אישורי ההגעה האחרים- כלומר כל שינוי היינו צריכים לעדכן ב 3 טבלאות שונות ובעקבות המצב היה לנו המון שינויים. דבר חשוב נוסף! היה לצחי ולי טבלת אקסל מסודרת שבה היה לשונית של מחירים אולמות, אנשי קשי (צד חתן- צד כלה כולל טלפונים), ומחירים ספקים ומה שילמנו עד כה. בגלל שהטבלה דינאמית ומשתנה (כמות אנשים שאמרו שיגיעו, טלפונים ואנשים שמחליטים פתאום להזמין). אני מציעה בחום לעלות את הטבלה לגוגל דרייב ולשתף בה את בן הזוג ואת ההורים.אנחנו לא עשינו את זה והיו לי עשרות טבלאת לכל אחת שם אחר לפי לפי תאריך עידכון וזה סתם כאב ראש- והיו מיליון שינויים בגלל הקורונה. קצת רקע: צחי ואני התארסנו באוקטובר והתחתנו ב 11.3.20 ביום רביעי (ערב שושן פורים) וביום בו ביבי הכריז שארועים התקיימו עד 100 איש. הוזמנו 540 אורחים, אמרו שיגיעו 370 הגיעו בפועל 274.

מקום לאירוע

מושלם. אווירה, צוות, אוכל, הכל. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. יתרון גדול של האולם- הם נותנים לכם 24 שעות לפני האירוע להחליט אם האירוע יתקיים בחוץ(בגן) או באולם (בפנים)- ייתרון חשוב מאוד לחתונות חורף! הם באו מאוד לקראתינו גם בסופו של דבר עם המצב גם עם הרזרבות וגם ההחזר החלקי עבור המנות שהתחייבנו עליהם. ממליצים מאוד!!!!!

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

המלך! האחד והיחיד! הראשון שסגרתי לפני האולם!! אני ידעתי שזה יהיה הוא ולא אחר. את פיני המלך הכרתי לפני 10 שנים שעבדתי באולם אירועים! הייתי ממלצרת ולא מפסיקה לרקוד כשהוא היה הדייגיי! הבחור יודע מה הוא עושה! הוא יודע לקרוא קהל יותר טוב מכל דיגיי אחר (ותאמינו לי 5 שנות מלצרות שומעים מלא) ואו! אין דברים כאלו.לא סתם קוראים לו פיני עד הבוקר! כמה מחמאות קיבלתי עליו אחרי האירוע! הוא פצצת אנרגיה מהלכת! המבוגרים והצעירים רקדו יחד! היה מדהים לאורך כל הדרך ובמיוחד ביום עצמו! לא רצה להפסיק את המוזיקה למרות שאני וצחי כבר היינו סחוטים!!

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

שרות נהדר,סבלני, שינו ברגע האחרון את המידה כי צחי הרזה! ממש אחלה!

צילום סטילס

המלצה רותחת!!! מאוד מקצוענים! דביר היה מקסים וסבלני והיה מאוד נח איתו! והתמונות(!!)-נראה לי שהתמונות ידברו בעד עצמן

אטרקציות

דוד היה פשוט מלך! עוד צלם באירוע לכל דבר! הוא דאג בזמן צילומי המשפחה לתפוס גם מגנטים של כולם היה זמין ולא הפסיק להתרוצץ ולצלם מיליון תמונות! הוא הפתיע ועשה לנו שני בלוקי עץ עם תמונות שלנו שהוא שם בעמדה של המעטפות! באותו ערב כבר קיבלתי מגנט ענק ועוד 4 בינוניים ודיסקאון קי עם עוד 1000 תמונות! אל תהססו לגביו בכלל! מושלם מושלם מושלם

איפור

נעימה, סבלנית, זמינה, קשובה, והכי חשוב מוכשרת! יש לה פשוט ידי זהב. עושה גם איפור וגם שיער! המלצה רותחת!!!!

שמלות כלה

לאחר חיפושים בכל הארץ הגעתי לברייד סטורי! מבחר גדול של שמלות כלה, המוכרת הילה בחורה מקסימה מלאת סבלנות! המחירים מאוד נוחים! ואת מקבלת בהשאלה גם הינומה דרכה. מומלץ בחום בחום בחום!!

אטרקציות

פשוט חבורה של אנשים מוכשרים! חיפשתי אטרקציה לפורים.. הם פשוט יודעים לעשות הכל! הם יודעים להכין בלונים בצורה של תחפושת! התמונות ידברו בעד עצמן! פשוט תותחי על! ממש הקפיצו את הרחבה!

מעצבי טבעות

עשו לי הזמנה אישית שתתאים באופן מושלם לטבעת אירוסין שגם הגיעה מהם!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אחרון וחביב- מנהל אירוע- אדיר אהרון! אדיר האדיר! מכיר את העסק מאוד מאוד מקרוב! הרגיש שהוא ניהל את האירוע שלנו כאילו זה היה האירוע שלו! היה איתנו עוד מסגירת האולם! ליווה אותנו לאורך כל הדרך למול סגירת הספקים! פתח לנו קבוצת וואצאפ מסודרת עם כל המטלות! הוא יודע לדבר עם ספקים אחרים ולסגור עיניינים! הוא פשוט נכס!

אסיים ואומר, זה יום מדהים,כשכל האנשים שאתה הכי אוהב נמצאים מסביבך. תהנו מכל רגע, תשארו בפרופורציות הנכונות ומזל טוב!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
309 ממליצים
Dj לחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
שמלות כלה
אטרקציות
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה