הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שני ועדן
החתונה של שני ועדן
סתיו 2020
הפוסט של שני, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים- חתונת קורונה **קצת חפירה אבל מי שעתידה להתחתן זה בשבילך!!** עדן ואני היינו צריכים להתחתן ב 18.5 עם 350 מוזמנים . כמובן בגלל הקורונה דחינו לתאריך חדש 22.9. לקראת התאריך החדש(שבוע לפני ככה) הבנו שהסגר קרב ובא והחלטנו שאנחנו חייבים להקדים את החתונה, לא דוחים שוב אין סיכוי. הצלחנו ל15.9. באותו אולם יש! תוך חצי שעה הרמנו חתונה של שנה וחצי .. במזל כל הספקים היו פנויים. יום לפני החתונה שלחתי הודעה לצלם שלנו ( אגב התאריך 15.9 נבחר בגללו כי היה לי חשוב שהוא יהיה איתנו) שנייה אחרי זה הוא מתקשר ומודיע לי שהרגע הודיעו לו שהוא נכנס לבידוד בגלל חתונה שהיה בה לפני שבוע. באותו רגע אני כמעט התמוטטתי ונתתי לבעלי לדבר איתו. הוא הסביר שהוא מסדר לנו שני צלמים מעולים ואין מה לדאוג אמרתי סבבה והמשכתי בהתרגשות. יום החתונה הגיע ובשעה 10:00 בבוקר שיא ההכנות עדן מתקשר אלי שהצלם סטילס החלופי שלנו גם הוא נכנס לבידוד! כן כן כמו שאתן קוראות. תוך יומיים התחלפו לנו שני צלמי סטילס. התחתנתי עם צלמים שהכרתי 5 דקות לפני!! אהה גם המגנטים התחלף שכחתי להגיד. רשמתי וחפרתי לכם עד לפה גם כדי לפרוק נו בו נודה על האמת חח אבל בתכלס כדי להגיד שלמרות שחיכיתי שנה ושמונה לחתונה ולמרות שחוויתי דחית חתונה והחלפת צלמים ביום של החתונה באמת באמת הכל עובר והיה מדהים גם עם פחות מוזמנים ובלי הצלם שכולכך רציתי.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

ממליצה בחום. אחלה מחיר והאיכות מעולה!

Dj לחתונה

היה פשוט מטורף, הרים לנו את הערב. למרות שהיו מעט מוזמנים הרגישו אווירה מלאה ברחבה.

שמלות כלה

דגם "אלמה" . ממליצה בחום! הייתה מהממת ולא הפסקתי לקבל מחמאות. לא זולה בכלל אבל לגמרי משתלמת בסוף.

אטרקציות

ממליצים בחום היה מקסים ועשה אחלה תמונות

צילום סטילס

הייתה פשוט מדהימה. פגשתי אותה לראשונה באולם וישר התאהבתי. איך שהגענו לא עזבה אותי ממש הרימה לי את האווירה ודאגה לעשות תמונות מדהימות. ממליצה עליה בחום רב לצלמת ראשית!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

זהבה גל. הייתה מקסימה ועשתה הכל לטעמי. ממליצה

איפור

פשוט מושלמת!! מאפרת מעולה!! עשתה לי מדהים ועדין כמו שביקשתי!

עיצוב שיער

דניאל מושייב. הצליח לסדר את השיער שלי מדהים שזה לא דבר פשוט בכלל!. אציין גם שהיה אחד הספקים הכי נחמדים שהיו לי באותו יום. השרה הרבה רוגע וכיף

לסיכום, הייתה תקופה מטורפת ולא פשוטה אבל בסוף הכל היה מהמם למרות הכשלים שהיו בדרך.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
Dj לחתונה
שמלות כלה
אטרקציות
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
עיצוב שיער