הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
זיו ויוחאי
החתונה של זיו ויוחאי
אביב 2020
הפוסט של זיו, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות של חתונת יום לפני איסור הקורונה! שלום לכל הכלות המהממות בקבוצה, אני יודעת שהטיימינג של הפוסט הזה לא וואו אבל אני מקווה שהוא יעזור לכלות לעתיד כמו הרבה פוסטים בקבוצה הזאת שעזרו לי בתכנון החתונה. מחזקת ושולחת אהבה לכל הכלות שנפגעו מהקורונה (גם אצלנו ההגבלות שיצאו במפתיע שינו לנו תכניות) ומאחלת לכולכן המשך זוגיות אוהבת עם בן/בת הזוג ובריאות! יוחאי ואני התחתנו ב- 10.03.20, יום שלישי בערב פורים עם 250 וקצת אורחים (לאחר שבערך 30 אנשים הודיעו לנו שלא יגיעו במהלך היומיים שלפני החתונה עקב הגבלות הקורונה).

מקום לאירוע
באסיקו | Basico
+

המקום הראשון שהלכנו לראות ובסוף שם סגרנו (אחרי שהמשכנו לסבב לא קטן של מקומות נוספים). המקום עצמו מהמם ברמה אחרת,הקונספט מגניב ושווה, הצוות היה ממש מקסים מההתחלה ובמיוחד מעיין המקסימה. היה משהו קטן באירוע עצמו שהפריע לי בדיעבד, אבל מלבד זה היה אירוע מהמם, יפהייפה וטעים בטירוף וכמובן שהמחמאות מהאורחים לא מפסיקות להגיע.מקום שהוא רמה אחרת!

התארגנות וליל כלולות
אתנחתא כלה
+

מקום חדש, ולגמרי שווה! חיפשתי להתארגן במקום שהוא לא הדירה שלנו או הבית של ההורים ליום החתונה, מקום שיהיה מואר, יפה, פוטוגני, מרווח ונעים והכי חשוב קרוב מאוד לאולם. אתנחתא כלה ענה על כל הציפיות ובנוסף קרן המהממת דואגת גם לנשנושים, קפה, שתיה קלה, ארוחת בוקר קלה וכל זה חלק מהאירוח של המקום. ביחד איתי התארגנו גם אמא שלי ואחותי, לכל אחת איתנו הייתה מאפרת נפרדת משלה ( ולי גם מעצבת שיער בנפרד מהאיפור) והמקום היה ערוך לזה מבחינת פינות התארגנות! ממליצה בחום.

עיצוב שיער
שני שוסטר | עיצוב שיער
+

מקצועית בטירוף ומקסימה. הגיעה בזמן, הייתה קשובה לי ולבקשות שלי, עשתה הכל בחיוך, בכיף וכמובן בכישרון רב. לקחתי אותה גם לליווי לאולם, הגיעה אליי 20 דק' לפני החופה לחיזוק וטאצ' אפ לתסרוקת ולאחר מכן החליפה לי לתסרוקת שניה אסופה ומהממת ותיקתקה הכל מקצוענית אמיתית! (בנוסף גם עושה פגישת ניסיון שבעיניי זה ממש חשוב, בעיקר בשיער ).

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

האולם עובד עם מעצבת קבועה רויטל פלורסטה. בפגישות תמיד הייתה נחמדה ולבבית, רצינו שתהיה אוירה פורימית בעיצוב, רויטל זרמה איתנו וגם שילבה את המקצועיות והנסיון שלה עם המקום. בסופו של דבר העיצוב של האולם והחופה דיברו בעד עצמם.

איפור

גם כאן מדובר במקצוענית אמיתית. האיפור היה עדין אבל עם נוכחות (כמו שביקשתי), הגיעה בזמן וראו את המקצועיות והכישרון במהלך העבודה וגם בתוצאה הסופית האיפור החזיק בסך הכל עד סוף היום, למעט טאצ' אפים קטנים שעשיתי פה ושם.

שמלות כלה

אז הסטודיו היה המקום הראשון והאחרון שהלכתי אליו לחפש שמלה וזה הדבר הראשון שסגרתי לחתונה. ביום שיטוטים אקראי בתל אביב אמא שלי ואני קפצנו לסייל שהן עשו ויצאתי משם עם שתי שמלות מהממות במחיר יותר משפוי ונוח. השמלות הן שלי ומכיוון שקניתי אותן התיקונים היו באחריותי. קיבלתי מהן המלצה על תופרת תותחית מראשון לציון בשם נטלי (עבדה עם אלון ליבנה), הייתה מקסימה ותיקנה לי את אחת השמלות בצורה מדויקת, מקצועית והייתה מאוד נחמדה וזמינה גם לתיקונים נוספים שרצינו שתעשה עבור בני משפחה אחרים

צילום סטילס

מני פל ודוד שלי - Avi Orr Gotfried Phtographer הוא צלם אירועים (אלוף בפני עצמו) והוא צילם חלק מהתמונות ובנוסף אליו הגיע מני. הוא לא מוזכר פה הרבה, אבל הבן אדם תותח אמיתי! אין לי מילים לתאר כמה הוא מקסים, אמנותי ומקצוען! לכל אורך היום הלחוץ והעמוס הזה מני היה מצחיק, קליל, ידע לתת לנו את הזווית האישית והמיוחדת שלו לתמונות ובאמת עבד בלי הפסקה. בתור זוג שלא רגיל להצטלם, מני נתן לנו הרגשה נוחה ונעימה והתמונות מדברות בעד עצמן, החל מתמונות ההתארגנות ועד לתמונות המשפחתיות, החופה והריקודים.

אטרקציות

הגיע אלינו עידן, היה מקסים ונחמד, בסך הכל רוב התמונות יפות וקיבלנו הרבה מגנטים, כמה הגדלות ובלוק עץ אחד.

רב לחתונה

בן ציון ציוני- בן אדם מקסים! בפגישה שלנו איתו היה לו חשוב לשמוע עלינו כזוג, איך הכרנו ועוד קצת פרטים עלינו. ערך טקס חופה קליל ולעניין אך עם זאת מרגש (שכלל גם את שבע הברכות), אפשר לי להעניק טבעת לבן זוגי (יכולנו גם להקריא דברים אחד לשניה אבל ויתרנו) והיה זמין עבורנו לכל שאלה.

Dj לחתונה

מקצוען אמיתי! מכיוון שהתחתנו בערב פורים היה חשוב לנו להרים מסיבת פורים שווה וכיפית! בתור חובבת מוזיקה, היה לי חשוב שתהיה מסיבה מטורפת וזורמת ולא עוד חתונה שרוקדים בה כי צריך. הרחבה הייתה מלאה, המוזיקה מגוונת ומושלמת (בדיוק כמו שביקשנו בפגישות) וכולם רקדו- מילדים ועד מבוגרים! המעברים המגניבים בין השירים, האנרגיות המקפיצות וההבנה של הזוג והרצונות שלו עושים את עמית הדיג׳יי התותח שהוא! שיר הסלואו היה שיר שהקלטתי לבן-זוגי בהפתעה! 3> הוקלט אצל אורן זינר האלוףףף בראשון-לציון (מצורף וידאו קצר ;) )

ניהול אירוע ואישורי הגעה

ניהול אירוע חיצוני- שני ממתחתנים בראש שקט- אין ספק שניהול אירוע חיצוני צריך להיות סטדנרט ביום החתונה. במקום למנות בני משפחה שיתעסקו בארגונים ובירוקרטיות לפני החתונה ובהמלכה, מנהלת האירוע החיצונית עושה זאת במקום ומייצגת את האינטרסים של הזוג מול האולם. הבקשות והדגשים שנתנו לשני לפני החתונה נבדקו ובוצעו (למשל- נקיון השירותים באולם, כמות אנשים שהגיעו ופתיחת רזרבות, אלכוהול, חלוקת הקשקושים לרחבה ועוד ועוד) ובסך הכל היה נחמד לדעת שיש מישהי מאחורי הקלעים שדואגת לדברים שחשובים לנו ולמשפחות.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

נתנו לנו שירות מכל הלב, במחיר שווה ונוח. בן זוגי גבוה ולכן יותר מאתגר למצוא לו חליפה, בדיפלומט מצאנו חליפה בגזרה לגבוהים (כן כן) והצוות ליווה אותנו לכל אורך המדידה עד שבן זוגי היה מרוצה. מבחר החליפות והצבעים גדול והם גם מבצעים תיקונים לחליפה. עוד כמה דברים קטנים: נעלי כלה - נעלי מייק ביפו - נעליים נוחות ויפות בעיצוב והתאמה אישית במחיר הכי משתלם באזור. טבעות - "זיו אור" תכשיטים (מבחר טבעות ענק, יחס ושירות נעימים ומחיר נוח). הדפסת הזמנות - "דפוס אורגד" בדרום ת"א (הדפסתי כמות הזמנות קטנה והם היו ממש סבבה איתי). אישורי הגעה - איזי טו גיב (החבילה של הסמסים בלבד + שירות מתנות באשראי) אביזרים וקשקושים לרחבה- קניון האירועים, כפר גלעדי בת"א.

הטיפ העיקרי שלי ליום החתונה זה להיות רגועות וזורמות, תקיפו את עצמכן באנשים שעושים לכן טוב ושאתן סומכות עליהם, תמצאו זמנים לנוח בהם (וגם לשתות ולאכול פה ושם! סופר חשוב) אבל מצד שני לא לוותר לעצמכן ולפספס דברים כי היום הזה עובר בטיללללל אז תהנו ממנו כמה שיותר ותצברו זכרונות מדהימים!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
שני שוסטר | עיצוב שיער+
שני שוסטר | עיצוב שיער
144 ממליצים
עיצוב שיער
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
באסיקו | Basico+
באסיקו | Basico
34 ממליצים
מקום לאירוע
אתנחתא כלה+
אתנחתא כלה
92 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
התארגנות וליל כלולות
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן