הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ואון
החתונה של גל ואון
חורף 2020
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שהגעתי לרגע הזה פוסט קרדיטים און ואני התחתנו ב16/2/20 וארגנו את כל החתונה ב5 חודשים וזה לגמרי מספיק!

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

קודם כל האולם מהמם! הצוות של האולם - אבי, שרהל׳ה, בת שבע, אביאל, המלצרים, הברמנים, כולם פשוט אנשים טובים, נותנים הרגשה שהכל תחת שליטה, מקצועיים מאוד והיחס שלהם מהמם! האוכל היה וואו, קיבלנו הרבה מחמאות שהיה ממש טעים. במהלך האירוע הכל תקתק כמו שעון, התחיל לרדת גשם והם העבירו לנו את החופה פנימה בשניות, האורחים אפילו לא שמו לב וזה היה ממש מקצועי. הוספנו דרך האולם גם בר קוקטיילים וזה היה סופר טעים ומיוחד, אנשים שתו בעיקר מהקוקטיילים - ממש ממליצה עליהם - ״אמורפי בר״.

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

חוות הדעת שלך:ידין ממש מקצועי, התמונות מהממות, מהרגע הראשון שפגשנו אותו ידענו שזה זה. שנינו למדנו צילום ומאוד חשוב לנו שהדברים יראו טוב וידין לגמרי עושה הכל בצורה טובה! האווירה איתו ביום האירוע הייתה ממש כיפית, הוא הצחיק אותנו מלא, ברגעים שקצת היה קשה לנו להשתחרר הוא שם לנו מוזיקה וממש עשה אווירה טובה.

צילום ועריכת וידאו

חוות הדעת שלך:צלם וידאו זה הספק שהיה לנו הכי קשה למצוא, חיפשנו מישהו שלא יביים אותנו, שפשוט יהיה שם בלי שנרגיש ויתעד הכל בצורה מדוייקת. כשפגשנו את שגיב ידענו שהוא האיש הכי מתאים, הוא מקצועי מאוד, הוא בחור מקסים, הצילומים שלו יפייפים והאהבה שלו למקצוע זה משהו ייחודי לו. ביום האירוע הוא היה ממש קליל, באמת שלא הרגשנו אותו ולא ראינו אותו כמעט והוא צילם הכל! ביקשנו ממנו לערוך את הסרטון בעצמנו כי זה מה שאנחנו עוסקים בו ביום יום והוא זרם איתנו. הכימיה שהייתה לו עם ידין הצלם סטילס הייתה מהממת והיה פשוט כיף עם שניהם, הצחיקו אותנו וממש היו חלק מהחברים שחוגגים איתנו.

לחתן

בעלי קיבל יחס ממש נעים וטוב, דוד מעצב ותיק ומבין עניין. רציתי מאוד שהוא יעבור את אותה חוויה כמוני, של מדידיות ולהגיע לשם עם חברים וזה לגמרי המקום. הוא היה ממש מרוצה והחליפה מושלמת!!

שמלות כלה

קלייר זה המקום הראשון שהגעתי אליו לראות שמלה, היחס של אלי פשוט מהמם, היא הייתה ממש סבלנית ומקסימה, מאוד מהר מצאתי את השמלה שרציתי וסגרתי באותו יום. (בחרתי דגם אחד ושיניתי קצת לפי דגם אחר).

אטרקציות

חוות היוסי הוא הספק היחיד שלא נפגשנו איתו בכלל לפני האירוע, אותי זה קצת הדאיג אבל הוא לגמרי בחור אחראי, הגיע בזמן ועשה עבודה מושלמת! התמונות של המגנטים מהממות, יוסי בחור מקסים ממש! כל מי שביקש הוא צילם אותו, הוא היה שם בכל רגע וצילם מלא תמונות!דעת שלך:

Dj לחתונה

חוות הדעאביב חבר ילדות של בעלי, ידענו שהוא יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו. מעבר לזה שהוא באמת מקסים, הוא ניגן בצורה מושלמת, הרים את כולם, אף אחד לא ישב לרגע! אנחנו ממש אוהבים מוזיקת טכנו והוא עשה פאוזות של טכנו בין לבין וזה היה מושלם. הוא ממש התאים את עצמו לפי מה שביקשנו. בחור סופר מקצועי!!ת שלך:

איפור

חוות הדעת שלוואו טל מהממת!! חיפשתי מישהי שתעשה לי משהו הכי עדין שיש כי אני לא מתאפרת אף פעם ותמיד עם שיער פזור. היא הייתה ממש נעימה והרגיעה אותי ביום החתונה, הרגשתי כמו נסיכה! היא עשתה לי בדיוק מה שרציתי ובאמת שאין עליה!ך:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

חוות הדעת שרוני בחורה ממש מתוקה, הייתה סבלנית למליון שאלות שלי, היא עיצבה לנו את האולם ואת החופה, בנוסף עשתה לי את הזר כלה וקישוט רכב. הכל היה תואם ומהמם! כשסגרתי איתה את החוזה ידעתי שזה יהיה יפה אבל כשהגעתי לאולם הייתי בשוק מכמה שזה מושלם! היא גם הכינה לי סלסלות לשושבינות וזה היה ממש יפהלך:

מעצבי טבעות

חוות הדעת שלך:צור מעצב דברים ממש מיוחדים, הטבעת אירוסין שלי ממנו גם. אני אלרגית למתכות וצריכה זהב מ18k ומעלה. (הרבה מקומות לא היו מוכנים להכין לי דברים מחדש ב18k) הוא עשה את זה בלי בעיה, הכין לנו מה שרצינו. יש לו דברים מהממים בחנות, ממש שווה לראות!

רב לחתונה

ערן טרבלסי קודם כל, כל התהליך עם הרבנות היה ממש נעים, פתחנו את התיק ברבנות הוד השרון, גם ההדרכת כלה הייתה ממש מעניינת ודיברו בעיקר על זוגיות ולא על דת, המקווה היה חוויה מיוחדת ולא רעה בכלל. הרב ערן פשוט איש מהמם! הוא עזר לנו למצוא הרבה מסמכים שלא היה לנו, היחס שלו מיוחד, הוא באמת רוצה לעזור ועושה את זה מכל הלב. ראינו כמה שהוא איש טוב ובחרנו שיחתן אותנו, החופה הייתה ממש קלילה, הוא הצחיק את האנשים ברגע שהיה צריך קצת להשתחרר והחופה הייתה ממש מהירה ומרגשת. אני ממש ממש ממליצה לבנות מהאיזור להגיע לרבנות בהוד השרון. הוא באמת איש מקסים!! מקום התארגנות - דירת Airbnb השכרנו דירה בתל אביב, עם נוף מהמם לים. כל מלון שדיברתי איתו, רצו סכומים הזויים על לילה אחד. את הדירה השכרנו ל4 ימים, ישנו בה לילה לפני החתונה עם חברים (יש מקום ל8 אנשים בדירה) בלילה שלפני החתונה בעלי ואני ישנו ביחד, זאת הייתה החלטה של רגע וזאת ההחלטה הכי טובה שעשינו! ההתרגשות לילה לפני היא עצומה ובקושי הצלחנו לישון, שנינו עברנו את אותה חוויה ויכולנו להרגיע אחד את השניה וזה היה מושלם. הדירה הייתה מהממת, גם הבחור שהשכרנו ממנו את הדירה ממש היה נחמד, ביקשנו אישור מראש להתארגן בדירה לחתונה עם הרבה אנשים בבית והוא הסכים בלי בעיה. קשקושים לרחבה קנינו הכללל בעלי אקספרס, הזמנתי את כל הדברים ביום שסגרנו את התאריך אז הכל הגיע בזמן. משהו חשוב - הזמנו קשים מנייר לאירוע, לא הסכמנו להשתמש בקשי פלסטיק. ממש ממליצה לחשוב קצת על הסביבה, זה המעט שאנחנו יכולות לעשות..

זהו אני חושבת חפרתי מספיק! מי שמעוניינת לדעת עוד פרטים על כל דבר אז מוזמנת לכתוב לי בכיף!! מזל טוב לכולן ותודה לקבוצה המהממת הזאת שעזרה לי מלא!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
לחתן
שמלות כלה
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מעצבי טבעות
רב לחתונה