הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שרית אשכנזי
החתונה של שרית אשכנזי
אביב 2020
הפוסט של שרית, חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז האמת היא שאני וארז התארסנו כבר בנובמבר 18, פחות מחודש אחרי ששמו לי גשר בשיניים (כן, הוא תמיד היה מדהים בבחירת זמנים) ולכן את מרבית הספקים סגרנו בערך עשרה חודשים לפני החתונה. התחתנו ביום חמישי, 5.3.20 ברוקו, ת"א. ערב לפני, הודיעו על כניסה לבידוד של אנשים שחזרו ממדינות מסויימות וכשראיתי שאני מקבלת הודעות על ביטולים ביליתי את מרבית הערב בבכי ולחץ (מסקנה:שחררו מהטלפון בערב שלפני) אבל מי האמין שזו רק ההתחלה ושהמצב הזה עוד ישתק מדינות שלמות ועכשיו כשאנחנו חוזרים לאט לאט לשגרה, אני חושבת שזה זמן טוב לפוסט קרדיטים

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

אני אתחיל מהסוף- אני מאחלת לכל כלה את עידן שהרבה לפני שהוא ספק שנותן שירות הוא לב ענק שמשרה כל כך הרבה רוגע ונינוחות. אל עידן הגעתי מפוסט המלצה שראיתי בפייסבוק, הוא היחיד שפגשתי וזו לגמרי הייתה אהבה ממבט ראשון! אנחנו הכי לא מהמצטלמים ונורא חששנו שכל הסיטואציה תהיה נורא מביכה, אבל לא רק שהיא לא הייתה מביכה אלא גם היה לנו כיף בטירוף!. רקדנו, צחקנו ועידן פשוט הצליח לתפוס את הרגעים הכי טבעיים שלנו! מרגישים את הלב והנשמה שלו בכל תמונה ותמונה! אני וארז מסתכלים על התמונות, ההייליט והסרט הארוך כמו הורים גאים ולא מפסיקים להשוויץ בהן, באמת שהייתי מוכנה להתחתן כל יום (טוב, כמעט כל יום) בידיעה שעידן והצוות שלו נמצאים איתנו ועושים את הכל הרבה יותר מהנה!

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן היה הספק השני שסגרנו מייד אחרי שהיה לנו תאריך ( כמעט שנה לפני החתונה). ישבנו אצלו בפגישה וכל כך התלהבנו מהאהבה שלו למוסיקה ומהאנרגיות המטורפות שלו שבסיומה אמרנו לו שכבר יביא את החוזה. נפגשנו חודש לפני החתונה וזה רק גרם לנו להבין עוד יותר איזו בחירה מדהימה עשינו. בן היה מטורף, מרגישים את האנרגיה שלו במוסיקה שהוא מנגן והתיפוף שלו רק מוסיף עוד טירוף למסיבה. אנחנו מקבלים עליו ים מחמאות וכל מילה מגיעה לו.

הזמנות לחתונה ומיתוג

עשינו איור שלנו ייחד עם תור, הכלב שלנו בfiverr ורציתי כמה שפחות להתעסק בעיצוב ההזמנה. עשינו את כל העיצוב דרך האתר שלהם . הממשק ממש נוח, ההזמנות והתפריטים הגיעו ממש ממש מהר וגם כשפניתי אליהם קיבלתי מענה מהיר בטירוף.

מקום לאירוע

רוקו המדהימים! מהרגע הראשון שנכנסנו לרוקו ידענו שזה יהיה המקום שבו נתחתן! עוד בפגישה הראשונה טעמנו מהאוכל ולא האמנו שאנחנו באולם אירועים ולא במסעדת שף. הצוות המקסים, דיאנה המדהימה, היחס, האכפתיות וההקשבה כל אלה לא מובנים מאליו. האורחים שלנו עפו על האוכל, על העיצוב ועל הצוות המדהים שעשה הכל באהבה ועם חיוך גדול! אם יכולנו היינו מתחתנים אצלכם עוד 10 פעמים ואנחנו רק מחכים שיזמינו אותנו לאירוע ברוקו. תודה תודה תודה על מי ומה שאתם ומתכננים לחזור אליכם בחתונת הכסף ;) שרית וארז

רב לחתונה

חיים הבלין- בכנות אני וארז לא אנשי דת. ובגלל שזה היה חשוב למשפחות שלנו התחתנו דרך הרבנות. עשינו את כל הרישום ברבנות ת"א ככה שהתהליך היה מהיר ויחסית קליל, אבל לא ממש נעים. ולכן, חיפשנו רב קליל שיהפוך את הכל לחוויה קצת יותר קלילה. את חיים הבלין ראיתי בחתונה של חברה (8 חודשים לפני האירוע) וכבר ביום שלמחרת התקשרנו לשריין איתו את התאריך. הוא סיפר את הסיפור שלנו בצורה מצחיקה וקלילה, הצחיק את האורחים לאורך כל הטקס (שהיה רק 15 דק) ועשה לנו באמת המון כיף.

אטרקציות

את מתמגנטים באהבה סגרתי אחרי שראיתי את התמונות שצילם בחתונה של חברה וזו הייתה בחירה מעולה! פיני מקסים ברמות, המגנטים באיכות מעולה ובכמות מטורפת והתמונות-וואו! קיבלנו גם הגדלות ושני בלוקים מעץ עם תמונות שלנו. באמת שזה פשוט תענוג להסתכל על המקרר

קייטרינג ושירותי בר

את לומינר סגרתי אחרי שטעמנו את הקוקטיילים שלהם בערב טעימות של הרוקו, הם השתמשו בעמדה של האולם ועשו קוקטיילים מהממים וטעימים בטירוף! לסגור אותם הייתה ממש החלטה של הרגע האחרון ואנשים עפו עליהם, הם הוציאו צ'ייסרים של קוקטיילים לרחבה ואפילו הכינו קוקטייל להריוניות בשייקר ייעודי ונפרד.

איפור

רוני עשתה את האיפור והשיער שלי וגם איפרה את שתי המלוות שלי. אז קודם כל אתחיל ואומר שהיא בן אדם ממש כייפי ומרגיע - בדיוק מה שהייתי צריכה באותו יום. סמכתי עליה בעיניים עצומות ונתתי לה יד חופשית והיא פשוט לא איכזבה לרגע. האיפור והשיער (פזור, גלי) לא זזו (!!) למרות הריקודים, הזיעה והצ'ייסרים שנשפכו עליי. ואם לומר ממש את האמת, בערב החתונה, כשחזרנו הביתה אמרתי לארז שאשב רק דקה לפני שאכנס להתקלח ונרדמתי. כן כן, עם האיפור והשיער. לא האמנתי שזה אפשרי אבל קמתי בבוקר כאילו מעולם לא נמרחתי על הספה . אני מחכה כבר שיהיו לי אירועים כדי ללכת ולבלות איתה שוב.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

וואו. אני חושבת שזו אחת ההמלצות הכי גדולות שאני יכולה לתת. אתחיל מהסוף- הם המתנה הכי שווה שתתנו לעצמכם ביום הזה!. עוד לפני שסגרנו אולם ידעתי שאני רוצה שניקח מנהל אירוע חיצוני, ארז היה סופר סקפטי אבל אז הוא דיבר עם עמית שהייתה מקסימה, מלאת סבלנות וזמינה לכל שאלה והשתכנע. ניר היה מנהל האירוע שלנו וכבר מהפגישה הראשונה איתו ידענו שאנחנו בידיים סופר טובות. אני באמת חושבת שלא קיימות מספיק מילים שיצליחו לתאר את האדם שהוא! מעבר לכך שהוא היה זמין לנו תמיד, בכל שעה (גם כשהיה בחופשה!) הוא פשוט דאג שהכל יתקתק, האכיל והשקה אותנו (ואת ההורים שלנו!) ובעיקר נתן לנו תחושה שכל מה שיש לנו לעשות זה ליהנות מהערב הזה. קיבלנו עליו כל כך הרבה פידבקים מהמשפחות, מהאולם מהחברים ואפילו מאורחים שפשוט נעזרו בו וזה כבר אומר הכל.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

מחירים ממש אחלה, הצוות ממש נחמד ויש אחלה מחר. לארז היה נוח וזה מה שהיה הכי חשוב בעיניי.

מעצבי טבעות

רכשנו מהם את הטבעות כחודש לפני החתונה, לקח להם שלושה שבועות להכין אותם ואז גילינו שבאחת מהן עשו טעות. הם הכינו לנו חדשה ממש במהירות וסך הכל היו ממש נחמדים לאורך כל הדרך. ארז גם קנה לי מהם מתנה לכבוד החתונה ואמר שהם היו ממש שירותיים ונעימים.

*מתנות לאורחים* צנצנות עם חליטת תה- זה היה פרוייקט רציני שנזכרתי בו ממש חודש וחצי לפני האירוע. רכשתי צנצנות בהוברמן, חליטת פירות בחנות תבלינים ומדבקות בחנות יצירה. על כל מדבקה הדפסנו את הכיתוב שרצינו והדבקנו על כל צנצנת. אני לא זוכרת מה הייתה העלות הכוללת אבל היה מדובר על בערך חמישה שקלים לאורח. תכננו להיות בקבלת פנים אבל הרגשתי שאני צריכה שקט ולכן הייתי בחדר' נושמת קצת לפני כל הטירוף וארז בילה לו בקבלת פנים ונהנה מכל רגע. זהו, סיימתי לחפור. מאחלת לכל המתחתנות העתידיות לשחרר וליהנות מהיום הזה כי הוא עובר כל כך מהר שזה פשוט לא נתפס. לכל שאלה אני כאן! שיהיה במזל טוב 3>

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שרית
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
715 ממליצים
Dj לחתונה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
89 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
Dj לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
מקום לאירוע
רב לחתונה
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
מעצבי טבעות