הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עפרי ויובל
החתונה של עפרי ויובל
חורף 2019
הפוסט של עפרי, חברת הקבוצה הסודית:

אז הגיע תורי לפוסט קרדיטים, ממש שניה לפני שאנחנו יוצאים לירח דבש שלנו! הטיפ הכי חשוב שיש לי להגיד לכן - קחו ה כל בכיף ובפאן. זה היום שלכם שמתרכז רק בכן, אז תהנו ממנו ותנצלו אותו עד תום, אבל גם אל תשכחו שזה רק יום אחד, ולאחר מכן מתחילים/ממשיכים החיים שלכם. אתן יכולות לעשות חתונה מדהימה, שיש בה כל מה שצריך, שהאורחים וכולם יתלהבו ויהנו, ועם זאת לא רק לא להפסיד עליה, אלא אפילו לצאת עם רווח משמעותי שיכול לתרום לירח דבש, ולהמשך החיים המשותפים שלכם. אז אני ויובל התחתנו בתאריף 18.12.19, חתונה אזרחית (כמו שרצינו כבר שנים), אחרי חצי שנת אירוסין ו8 וחצי שנות זוגיות. התחתנו ביום רביעי, ולמרות שממש רצינו את חמישי התפשרנו בגלל המחיר. החתונה נגמרה ב3 לפנות בוקר, אנשים נהנו מאוד והקרובים וכל החברים נשארו כמו שהיו נשארים ביום חמישי - ואנחנו חסכנו עוד אלפי שקלים. חייבת להגיד שחצי שנה לארגן חתונה זה די והותר, מספיקים אפילו 4 חודשים בכיף. נהנתי מתקופת האירוסין מאוד, לכל אחד מאיתנו היה את המקום שלו וכל ההחלטות שקיבלנו היו משותפות ומקובלות על שנינו. קחו הכל בקלות, ותהנו מהתקופה הזאת.

מקום לאירוע
גאיה חדרה | Gayya
+

האולם הראשון שראינו ומיד התאהבנו וידענו שזה זה. מחיר הגיוני וסביר ביחס לכל הצעה אחרת שקיבלנו. הלכנו לראות עוד כמה אולמות, רק בשביל להיות בטוחים. המקום מדהים בעיניי, מעוצב עם הרבה ירק וירוק בעיניים, וכל האנשים בו היו מדהימים ושירותיים, לאורך כל האירוע. הרגשנו שהם תומכים בנו ודואגים להכל, ולא חשננו לרגע. לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני - כי פשוט לא היה צורך. רועי מנהל האירוע שלהם היה מדהים, בפרט לאורך האירוע עצמו.

התארגנות וליל כלולות

חיפשתי הרבה זמן מקום שמתאים לכמות גדולה של בנות (7 מלוות ועוד 3 בנות שמארגנות) מבלי לקרוע את הכיס ופשוט לא מצאתי חדר בבית מלון שמתאים. מצאתי באיירבנב את המקום המדהים הזה, מקום ענק, מעוצב בצורה יוצאת דופן, עם ג'קוזי ופינת ישיבה מגניבה. המארח היה מצוין, הביא כל מה שהיינו צריכים, ונהננו מאוד מהמקום. הצלמים התלהבו ממנו, והוא עלה ממש זול ביחס לכל בית מלון שראיתי.

שמלות כלה

מדהימות! וייב טוב, מיליון סוגי שמלות. במדידה הראשונה מדדתי 5 שמלות שונות, שכולן נראו מדהים! היה קשה לצמצם. השמלה לקנייה, הם תופרים את זה מאפס למידות שלי, והמחיר מעולה. המוכרות היו מקסימות, באווירה טובה כל פעם שבאתי, והסכימו לשינויים והתגמשויות. מומלץ מאוד!!

איפור

היא מקסימה, הייתה בגישה טובה וחיובית, וייב טוב לאורך כל היום, והוציאה אותי פשוט מושלמת. מאוד אהבתי איך שנראתי, מבחינת שיער ואיפור, וככה גם בתמונות. הכל החזיק ולא זז גם עד לסוף הערב. מדהימה!

צילום סטילס

היה מקסים, באווירה חיובית, עם צוות חמוד מאוד. קיבלנו את כל התמונות 5 ימים אחרי החתונה! שבוע אחרי כבר קיבלנו את הסרט הארוך וההילייט. ביקשנו שינויים אז עוד מחכים למעודכן, אבל רון היה מאוד סבלני, אמר כן על הכל ומטפל בהכל. אפילו האלבומים מוכנים, ועבר פחות מחודש וחצי מהחתונה.

Dj לחתונה

אריק כהן- היה חמוד עם וויב טוב, הרקיד את כולם עד 3 לפנות בוקר. יש לו עמדה של תופים אלקטרונים אז היה מגניב לעלות לתופף

צילום סטילס

צלם מגנטים - אולג בל צלם מקסים, חמוד ממש! התמונות שלו יצאו סוף! בחלק אפילו השתמשנו לאלבומים. היה חמוד וקבילנו עליו תגובות טובות. הביא לנו דיסקונקי עם כל התמונות בסוף האירוע, ועוד הרבה הגדלות של תמונות מהממות שלנו. מומלץ ממש

רב לחתונה

חתונה אזרחית - חברת הוויה היה לנו מאוד חשוב להתחתן חתונה אזרחית, בדרך שלנו. למרות שחלק מהמשפחה בהתחלה לא קיבלה את זה, זה היה שווה את זה וכולם נהנו והתרגשו בטירוף. התחתנו קודם בפאפוס, שבועיים לפני, רק אני ובעלי והיה מדהים. נהננו ממש, מין ירח דבש בקטנה. החתונה הייתה עם ארגון הוויה, למי שחיתן אותנו קוראים שי שרוני, היה מקסים ומאוד נחמד, יודע לדבר ולעמוד טוב בפני קהל. אני ויובל כתבנו את הטקס שלנו, מהתחלה עד הסוף, והיה מדהים. כולם כולל כולם לא הפסיקו לגיד כמה מדהים ומרגש הטקס היה. נהננו מכל רגע.

בקיצור - תהנו מהיום הזה הכי בעולם, מכל רגע וכל דקה. קחו את הדברים בקלות, הכל בסדר והכל יהיה בסדר

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
התארגנות וליל כלולות
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום סטילס
רב לחתונה