הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מירב ושי
החתונה של מירב ושי
חורף 2020
הפוסט של מירב, חברת הקבוצה הסודית:
לאחר שהקבוצה הזו עזרה לי להרים את החתונה הכי אדירה שיש! הגיע תורי. תכננו את החתונה בשלושה חודשים וחצי. פרק זמן מיטבי ביותר להקים אירוע מוצלח! התחתנו בגן ורדים ב27.02.2020 - הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות. הוזמנו 520, התחייבנו ל380, הגיעו 390. לא יכולתי לבחור ספקים טובים יותר לתהליך ולתוצאה המושלמת שהייתה. כתבתי פה חוות דעת באמת מהלב, מוזמנות לשאול אותי שאלות בפרטי. מצרפת תמונות בהמשך.
מקום לאירוע
גן ורדים היה האולם הראשון והאחרון שראינו! התאהבנו מהרגע הראשון ושם ידענו שנתחתן! כל התהליך המקדים לחתונה היה פשוט מצוין! כל האנשים שאותם פגשנו היו מקצועיים, נעימים ותרמו להצלחת האירוע! החתונה הייתה בקונספט "מטבח פתוח" - האורחים נהנו מאוד מקצב המנות ומהעובדה שהייתה להם הפסקה אחת ארוכה להרגע ולאכול לפני החגיגה. ביום האירוע מנהלת האירוע ומנהל הבר היו חולים ומי שהחליף אותם היה יובל - מנהל המקום ותומר מנהל בר מחליף שפשוט עשו עבודה נפלאה וניצחו על האירוע באופן יוצא דופן. מקום יפה ברמה שאי אפשר לתאר. העיצוב הבסיסי והחבילה שמקבלים במחיר המנה היא מצוינת, ללא כל תוספת תשלום מעבר לתשלום על המנה. לא היינו צריכים להוסיף אלכוהול נוסף לבר, קיבלנו אפילו פסנתרן! הצוות הניהולי, צוות המכירות - עמית בפרט והשף הם האנשים שעשו לנו את האירוע והרימו אותו להצלחה. לא הפסיקו לומר לנו כמה יפה המקום. כמה יפה החופה, רמת הצלחות באוכל, קבלת הפנים, האולם עצמו והכל היה מצוין!
צילום סטילס
הצוות הכי אדיר, זריז, שירותי, מוכשר ואלוף שיש! אלעד והצלמים פשוט עשו לנו את היום! האווירה הקלילה, ההתאבדות על כל תמונה - עלו על עצים, שכבו על הרצפה, קפצו באוויר. יצרו לנו תמונות מטריפות!! כל אורח שם לב לכשרון ולא הפסיק לומר לנו איזה אדירים הצלמים שלנו. שעתיים לאחר החתונה אלעד שלח לנו טיזרים עם תמונות מאותו היום וכבר יומיים לאחר החתונה כל התמונות! היו מוכנות והגיעו אלינו לאחר עריכה. אין מילים לתאר כמה אנו מעריכים ומודים להם.
שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+
חיפשתי שמלה בסגנון עדין, פשוט, זול ויפה. הגעתי לעינת מסטודיו REBRIDE ולא יכולתי לבחור מקום אחר. עינת ליוותה אותי בכל התהליך, עשיתי 3 מדידות, היה לה מבחר יחסית מגוון עם שמלות שקלעו בדיוק לטעם שלי. עינת ביצעה עבורי שינויים בשמלה קיימת. המחמאות לא הפסיקו להגיע. זה בדיוק מה שחיפשתי במחיר ששווה לכל כיס.
ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+
אישורי ההגעה לגמרי הוכיחו את עצמם! הממשק הדיגיטלי של איזי טו גיב היה נוח מאוד, ידידותי ונגיש מהמחשב ומהסלולרי. קיבלנו עדכונים בזמן אמת עבור כל אורח שהגיב ועבור כל הערה שעלתה בסבבי הטלפונים. הוספנו גם תשלום באשראי שהוכיח את עצמו מאוד.
הזמנות לחתונה ומיתוג
מיכל המקסימה עיצבה לי הזמנה עם ציור מקסים שלי ושל בעלי. ההזמנה הייתה בדיוק בטעם שלנו, עדינה, צבעונית וקסומה. הציור שהיא עשתה לנו ליווה אותנו בכל המיתוג שעשיתי עצמאית בחתונה וגם כמזכרת אישית לכל החיים.
לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+
חליפת חתן - Salina - סאלינה חליפות חתן ובגדי גברים בעלי, גיסי וחמי רכשו שם את החליפות. קיבלו שירות מצוין, איכות מעולה וסגנון חליפות שבדיוק קלע לטעם שלהם. יש אפילו חניה חינם ומחירים ממש נוחים. שמלות אמהות - POSH שמלות יפות שקלעו בדיוק לטעם האמהות של כל אחד מאתנו. השמלות היו נוחות מאוד לאורך כל האירוע ובמחירים נוחים גם כן. טבעות אירוסין ונישואין - FLOWER רביב מימון רביב פשוט מקסים! נמצא בדיוק מול ג'קסון בבורסה. עם מבחר מגוון, בלי המון עומס ואנשים ושירות אישי. הדפסת הזמנות - עותקים הדפיסו לנו הזמנות, תפריטים ושלטי מיתוג נוספים במחיר נוח מאוד, במהירות ויעילות.
רב לחתונה
ערן גולדווסר. ערן היה פשוט מקסים. לא נוקב בסכום ומבקש שנשלם כמה שאנו רוצים ויכולים. החופה הייתה מרגשת מאוד, קצרה, מכילה וקלילה. ערן סיפר קצת עלינו, אפשר לנו לדבר אחד אל השניה אך בחרנו שלא וגם מאפשר לכלה לשים טבעת לחתן. ערן הייתה בחירה מעולה לטקס חופה מרגש מאוד.
ניהול אירוע ואישורי הגעה
פשוט ואו! איזה מזל שגל ניהלה את האירוע שלנו. לגל הגעתי בזכות המצלות שקראתי כאן בקבוצה, לאחר שחברה המליצה לי לקחת ניהול אירוע חיצוני. לא כל כך חשבתי שזה הכרחי אבל היום אני יכולה לומר שזכינו שגל ניהלה את האירוע. התהליך עם גל היה מאוד נעים. גל שאלה אותנו את השאלות המתאימות, דאגה לכל פרט קטן והעלתה בפנינו שאלות עבור דברים שלא יכולנו לחשוב עליהם לבד. יחד עם גל סגרנו כל פרט קטן. באירוע עצמו גל פשוט דאגה להכל - יום לפני החתונה היא וידאה מול כל הספקים שהכל מוכן וערוך לקראת האירוע שלנו למחרת. היא ווידאה מולנו את סידורי ההושבה, רשימת המוזמנים - מאשרי ולא מאשרי ההגעה. דגשים שחשוב שהיא תדע. באירוע עצמו קרה לנו מצב לא נעים בכלל שמנהלת האירוע מטעם האולם ומנהל הבר היו חולים והביאו להם מחליפים. כך שרק גל הכירה את האירוע שלנו ואותנו לפרטי פרטים. היא דאגה לכולם! היא דאגה לסידור העיצוב שעשינו באופן עצמאי באולם, דאגה לאלכוהול שלא יפתח סתם, לבקבוקים שהונחו על השולחנות, דאגה להורים שלנו, לאחים שלנו, דאגה לי ולבעלי שהכל יהיה לנו נוח, שנחליף חולצה, נעליים. דאגה לתשלום לספקים ותשלום לטיפים ביום האירוע דאגה לבעיות שצצו במהלך סידורי ההושבה והיא פשוט הייתה בבקרה על כל דבר. בסיום החתונה היא ארגנה לנו את כל הציוד, את כל העמדות שהכנו, הציוד האישי שלנו, האלכוהול שנשאר, הבגדים. כך שכל מה שנותר לנו לעשות זה פשוט לקחת את התיק האישי ולעזוב את האולם בסיום החתונה. גל שלחה לנו הודעה מסודרת בסיום האירוע בה היא ריכזה את כל הפרטים, הספקים, הטיפים שהיא שילמה ואף הכסף שנותר מהטיפים בשל כוח אדם חסר. בזכות גל נחסך לנו המון כסף בעקבות סידורי הושבה ושהיא דאגה שלא יפתחו רזרבות. בזכותה הכל התנהל כשורה, אף אחד מבני המשפחה לא היה צריך להתעסק באדמניסטרציה ורק היה צריך להינות מהאירוע. Gal Singer 052-6640883
אטרקציות
עדי היה כמו עוד צלם בחתונה! איכות הצילום ואיכות הדפסת המגנטים היו ברמה גבוהה ביותר! התמונות שהוא צילם פשוט מושלמות. התקשורת איתו הייתה מעולה, הגיע לחתונה מרגע צילומי המשפחות. יצר לנו מסגרת למגנטים שמבוססת על עיצוב הזמנת החתונה שלנו. הוספנו צילום עם ROUND FLASH שיצר מזכרות מקסימות מהחתונה. בסיום החתונה, הצוות הכין לנו ערכת מגנטים מדהימה עם המון מגנטים שלנו עם המשפחות והחברים וגם מגנטים מוגדלים באיכות מעולה. מומלץ במיוחד! בפרופיל שלי יש אלבומים ציבוריים - תוכלו לראות את איכות המגנטים, הצילום והכל.
איפור
אלה המקסימה! הגעתי אליה לאחר אינספור חוות דעת חיוביות ששמעתי. אהבתי את הסגנון שלה, את האווירה והנינוחות שהיא משרה. אני לא מתאפרת בכלל ביומיום והייתי צריכה מישהי שתדע להשרות לי נוחות ביום החתונה. הגעתי אליה לאיפור ושיער ניסיון וידעתי שהגעתי למקום הנכון. אלה השאירה אותי ביום החתונה כמו שאני. איפרה אותי באופן עדין, מקצועי וידעה להתמודד ולעצב את השיער המתולתל שלי באופן שבו התוצאה הייתה מדהימה! אלה ליוותה אותי גם באירוע עצמו - שמרה שהכל יעמוד במקום, האיפור, השיער. דאגה שהכל יהיה מסודר ויפה. אין לי מילים לשבח את העבודה שאלה עשתה לאורך כל היום ובאירוע עצמו - זכיתי.
Dj לחתונה
אורי בס מקבוצת פוקסי היה הבחירה הטובה ביותר שלנו! בחתונה היו כ- 200 צעירים. אתגר לא פשוט שאורי צלח אותו בהצטיינות! היה קשוב לנו לאורך כל הדרך, מקצוען אמיתי. ידע בזמן אמת איך להרים את הרחבה עד השעות הקטנות, הרים גם את המבוגרים ברחבה ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מאורחים מכל הגילים על כמה שהדיג'י היה אלוף. איזה כיף היה איתו!
אטרקציות
אטרקציות לרחבה - למה כובע - כובעים לאירועים חיפשנו אטרקציה מקורית, שתוסיף צבע עניין וגם תוכל ללוות את האורחים הביתה. בזכות הקבוצה ראיתי כמה המלצות על למה כובע. רכשנו כ-110 כובעים שהוסיפו עניין לרחבה! אורן היה זמין לכל שאלה, נתן טיפים מתי להוציא את הכובעים והכל היה ממש מוצלח. האורחים נהנו מזה מאוד, יצאו עם הכובעים הביתה והכמות הייתה בהחלט מספקת. יש להם גם הנחות לסטודנטים. עיצוב DIY - אלי אקספרס ומקס סטוק היו לנו עמדות התרעננות, עמדת ברכות, עמדת צהלולים, שילוט ממותג. את הכל רכשתי מראש באלי אקספרס. את השילוט הממותג עיצבתי בעצמי ושמתי במסגרות שנקנו במקס סטוק.
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
28 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
הזמנות לחתונה ומיתוג
לחתן
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות