הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ואיתי
החתונה של גל ואיתי
קיץ 2020
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:
לא מאמינה שאני בשלב הזה!! ואני כותבת את הפוסט רק כי באמת מגיע לכמה ספקים את כל הפרגון שבעולם!! יצא לי קצת ארוך יותר ממה שהתכוונתי
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
*עיצוב* הילולה- בהתחלה מאוד התלבטתי כי חשבתי שזו תהיה הוצאה גדולה וגם ככה החתונה עם מעט אנשים אבל אני כל כך שמחה שבסוף כן עשיתי!!!! סגרתי עם הילה (הילולה) אחרי שראיתי המלצה עליה בקבוצה והיא פשוט מדהימה!!!! אמרתי לה מה התקציב שלי ובהתאם לזה היא עיצבה לי בדיוק כמו שרציתי (אפשר לראות בתמונות את העיצוב המושלם). הם באו מהבוקר ועשו המון מעבר!!! היא הביאה את החופה, עיצבה אותה מושלם, עיצבה את כל הגינה (הכינה נדנדה שהייתה להיט!!), הכינה לי את הזר, סידורי שולחן עדינים כמו שרציתי ואפילו הכינה פרחים לדש לכול מי שרצה, סיכות לשיער (אני ברגע האחרון החלטתי לוותר) וצמידים עם פרחים. ממליצה עליה מכל הלב!!
איפור
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
+
*איפור שיער* - רציתי מישהי אחת שתעשה לי גם וגם ובמחיר הגיוני. מצאתי את ליהי קורן כהן המדהימה!!! הגעתי אליה דרך האתר של סטודנטים נישאים, ראיתי את האינסטגרם שלה וזה היה בול מה שחיפשתי- איפור עדין אבל שנראה קצת מאופר ושיער בסגנון שאהבתי. בניסיון איתה היא איפרה את כל הפנים כולל ריסים בעין אחת כי פחדתי שזה יפריע לי. עצרה כל פעם ושאלה מה דעתי והכי חשוב- היא לא הכאיבה לי בשיער!! אני רגישה מאוד ובכלל לא הרגשתי שהיא נוגעת לי בשיער.
מקום לאירוע
חוות הדעת שלך:
צילום סטילס
*צלמים* - מודה שפחדתי כי לא נפגשתי עם הצלמים עצמם לפני האירוע אבל הם עשו אווירה טובה, לא עשו פרצוף כשביקשנו עוד תמונות, עשו הכול באהבה ובאנרגיות חיוביות!! ההתנהלות של בראשית מאוד מסודרת, גם בקורונה וגם אחרי האירוע- קיבלנו את התמונות אחרי ארבעה ימים בערך ותמונות מדהימות!! ממליצה בחום!! היו איתנו איציק, אבי ואלדד.
קייטרינג ושירותי בר
*קייטרינג* - אוכל טעים, הביאו איתם את הציוד, מחיר (שהיה ממש זול) כולל מלצרים, שתיה קלה, יין ובירות. קיבלנו המון מחמאות על האו
שמלות כלה
*שמלה* - המקום היחיד שהלכתי אליו!! מדדתי המון סגנונות למרות שידעתי מה אני רוצה. היחס שם היה מדהים!!!! וואו איזו סבלנות!! איזה חייכניות!! הייתה חוויה ממש טובה ואני מאוד ממליצה. לא הייתי צריכה תיקונים כי השמלה הייתה עלי בול. לא הייתה לי שמלה שנייה אבל כן קניתי חצאית לכניסה כי הייתי חייבת נצנצים (ודאגתי להצטלם גם בלעדיה בצילומי חוץ). אה והיה ממש נוח!! שזה הכי חשוב. *חליפה* חתנים באשדוד- עסק משפחתי, אווירה טובה והמון סבלנות, עשו תיקונים במקום. *נעליים* מקולינס ברמת גן, של חברת ריפבליק. שירות מעולה, נעליים נוחות.
מעצבי טבעות
הרבה מבחר, מחיר מעולה. הכינו לנו במקום ובשלי עשו שינויים לפי מה שביקשתי (גימור שונה, עובי וכאלה). *חינה* לקחנו את אותו קייטרינג כמו בחתונה אבל הוא עשה אוכל אחר לחלוטין ועריכה בצבעים אחרים כמו שביקשנו. המלבישה נקראת "אליה הילת החינה"- ממליצה מאוד!!! עיצבה את המקום בצורה מדהימה שאנשים היו בשוק מכמה שזה יפה ומסודר, תלבושות מדהימות שכל אחת יותר יפה מהשניה, תפרה לאמא שלי במיוחד כי היא לא מצאה משהו שיתאים לה, הביאה עוד המון תלבושות לכל המשפחה (מי שלא יכל ללכת למדוד) וגם לאורחים. אמרה לנו מתי להיכנס, מה לעשות, איך הכול עובד.. ממליצה בחום!!! DIY- הזמנתי מאלי אקספרס בועות סבון קטנות שהיו להיט, הוסיפו המון לחופה ולאווירה והעסיקו את הילדים. מניפות- אמא שלי קנתה, היו מאוד שימושיות. ארטיקים- בחינה שכחנו להוציא, בחתונה אנשים מאוד אהבו. קנינו 100 לחתונה והשתמשנו ב-50.
וזהוווו מקווה שעזרתי לפחות קצת, תודה לקבוצה המדהימה הזו!!
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ליהי קורן כהן - איפור & שיער+
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
135 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
מקום לאירוע
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
מעצבי טבעות