הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ירדן וטוני
החתונה של ירדן וטוני
חורף 2020
הפוסט של ירדן, חברת הקבוצה הסודית:

התלבטתי אם להעלות עכשיו ומתי בכלל יגיע הזמן הנכון להעלות אבל אני מניחה שיש כלות שהתארסו לאחרונה ומתכננות עדיין את החתונה, וחוץ מזה שלגמרי מגיע לספקים המושלמים שהיו לי את הקרדיט שלהם :) רק אציין בהתחלה שהתחלנו את התהליך דרך "צוהר" והפסקנו. אני יודעת שלרוב הזוגות זה עובד איתם מצוין וההליך זריז וקליל אבל איתנו זה היה קצת שונה לצערי מסיבות מוזרות. התחתנו דרך הרבנות אבל לא דרכם בסוף. טוני ואני התחתנו ב18.02.20 באולם "ריי-Ray" בתל אביב בחתונה הפוכה.

מקום לאירוע
Ray TLV | ריי תל אביב
+

זה היה האולם הראשון שראינו ותוך רגע הבנו שזה מה שאנחנו מחפשים. אולם לא מאוד גדול, בעיצוב אורבני מהמם וחד משמעית האוכל הכי הכי טעים שיכול להיות. עד היום אני שומעת מאורחים שמדברים עליו. מעבר לזה- כל צוות האולם מקסימים ושירותיים בטירוף. מהמלצרים עד שחר המנהלת התותחית על חלל והליווי שקיבלנו מהם מהרגע שסגרנו היה מושלם. גם את העיצוב עשינו דרך המעצבת המוכשרת של האולם מורן שהפכה אותו לעוד יותר יפה ממה שהוא בבסיס שלו. אין דבר רע אחר שאני יכולה להגיד על האולם באמת.

שמלות כלה

שמלה ראשונה- ליהי הוד. ליהי הראשונה שהלכתי אליה לבחור שמלה והשמלה שבחרתי היא הראשונה שמדדתי. צוות מושלם, ליווי מושלם , כמובן ששמלה מושלמת בעיניי ומאוד נהנתי מהשירות שלהן. תמיד זמינות והכי מקסימות.

צילום סטילס
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
+

צלם- עידן חסון. אין טובים ממנו. טוני ואני מהאנשים שצילומים לא באים להם בטבעיות בכלל בכלל. וטוני במיוחד. חששתי מאוד מהשלב הזה ביום ועידן הפך הכל לקליל וכיף ולא הרגשנו אותו כמעט. כמובן שיש תמונות שחייב לביים אבל איתו זה באמת הופך לקליל והוא אחד האנשים שנחמדים והסבלניים שפגשתי, קלט אותנו בשניה שאנחנו לא אוהבים להצטלם ובזכותו זה הפך לכיף ! ויצאו תמונות מטורפות. לא מצליחים לבחור.

Dj לחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music
+

הדיג'יי האחד והיחיד- תומר בן דרור התותח! אין לי מושג איך השם שלו לא עולה כאן הרבה- תומר עובד בחברת ברנע תחת ערן ברנע האגדי, אין אחד שלא התלהב ממנו בחתונה ואחריה ושאל אותי עליו ! תומר תותחחחח ורציני, עושה שתי פגישות לפחות לפני האירוע כדי באמת להתאים את עצמו לוויב, החזיק את האורחים עד 2 בלילה באמצע שבוע עד שטוני ואני כבר הפסקנו אותו כי לא היה לנו כוח! אחרת זה היה יכול להמשך עוד הרבה. אנחנו הכי מרוצים שסגרנו אותו הוא באמת היה מושלם. עושה שמח וקורא את האורחים בצורה מטורפת. יחד עם תומר הרים לנו עם סקסופון וכינור לא אחר מאשר גיא ויטנברג האלוף- האמת שאני חשבתי שהוא רק סקסופוניסט ומסתבר שהוא גם כנר! עשה לנו שמח והרים את הרחבה , הפך לאטרקציה מטורפת ואחרי החתונה שלושה אורחים שלי סגרו איתו לחתונה שלהם. קסם של בנאדם ומוכשר ברמות !!! ממליצה מאודדד מאוד !! תוספת נחוצה מאוד למסיבה לדעתי! ארוחת לילה מקדונלדס- ההחלטה הכי טובה שקיבלנו ! זה היה מטורף. העיף את כולם והכי טעים בעולם חח . הבאנו מהסניף הקרוב אחרי הזמנה מסודרת מראש כמובן (מי שמעונינת בפרטים אסביר לה בפרטי) וזה היה היסטרי ובא בול לכולם !

קייטרינג ושירותי בר

הבר והקוקטיילים של האולם הם חברת מיקסולוג'י- האלכוהול היה עניין מאוד חשוב ורציני בשבילנו בחתונה. והם ברמה הכי גבוהה שיצא לי לראות בכל אירוע שראיתי. יש להם גם מכונה מגניבה מאוד שמדפיסה תמונות על קוקטיילים בעמדת קוקטיילים הכי שווה בעולם. והקטע השווה הוא שגם האורחים יכלו להדפיס תמונות של עצמם על הקוקטיילים וזה לא היה רק תמונה שלנו כל הזמן ! זה היה שווה מאוד והם מטורפים. זה גם היה טעים שתיתי מלא. חשוב לציין שענין החתונה ההפוכה היתה אחת ההחלטות הטובות בעיניי- החתונה התחילה באוכל מ19:30-21:30, לאחר מכן חופה ואז מסיבה. טוני ואני היינו בחוץ כל הזמן של האוכל וזה הביא לכך שראינו באמת את כל האורחים. כל המבוגרים שלא מתחברים למסיבות- אכלו ושתו טוב, פגשו אותנו, ראו את החופה ויכלו ללכת בלי לחכות לאוכל שלהם עד אמצע הלילה. אני מאוד מרוצה מהקונספט.

שמלות כלה

השמלה השניה היא ממיס גיישה, נוחה ברמות קלילה בטירוף לא הרגשתי אותה בכלל.

איפור

איפור- ענבל מרגלית. אני לא מתאפרת ברגיל ברמה שאין לי מייקאפ בבית וממש חששתי שזה יראה לא טבעי. ענבל היא אחת המוכשרות שיצא לי לפגוש, מעבר לזה שהיא מהבודדות שעדיין עושות איפור נסיון. היא איפרה אותי טבעי ובדיוק כמו שביקשתי, כנ"ל את אמא שלי ואחיות שלי. התאהבנו בה לגמרי והיא מקסימה ברמות.

התארגנות וליל כלולות

הוא מושלם אין לי מה להגיד. הכי מומלץ שיכול להיות.

עיצוב שיער

שיער- דנה צמות. עשתה לי שיער מושלם בדיוק כמו שביקשתי וגם לאמא שלי ואחותי, ואמא שלי אף פעם לא מרוצה מאיך שמעצבים לה את השיער. מעבר לזה- היא עושה אווירה כייפית בטירוף, מצחיקה וקלילה ועשתה ממש שמח. גם בה התאהבנו !!

צילום סטילס

צלם מגנטים- דור חזן. תמונות מטורפות ומגנטים ממש איכותיים, עשה לנו ולכולם שמח והרים את האווירה!!!הוא ממש בנאדם מקסים ומעבר לזה הוא מסתובב עם חולצה שכתוב עליה צלם מגנטים וזה משמעותי !

הפקת אירועים
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
+

מנהל אירוע חיצוני- זמיר תבור האחד והיחיד !!!! אין לי מילים שיוכלו לתאר כמה אני שמחה שסגרנו אותו. מהרגע שסגרנו איתו הוא תקתק הכל מרמת הלדבר עם כל הספקים ולחפור להם הרבה לפני האירוע עד ללהביא ת המקדונלדס באמצע הלילה ולארגן אותו באולם ,עשה לנו שקט כמו שאף אחד אחר לא היה יכול. זמיר מעורב מאוד גם בחיי הלילה בתל אביב כך שלגמרי היה אפשר לסמוך עליו שהוא מבין עניין. אין מרוצים מאיתנו והמחיר הכי הוגן שיכול להיות מול העבודה הקשה שלו. הכי מומלץ בעולם!!!!שלך:

לסיכום- אני באמת מרוצה בטירוף מכל הספקים שבחרנו, כמובן זמינה לכל שאלה לכל מי שמעוניינת ואני מקווה שלמרות המצב כולן תזכו לחוות חויה מטורפת ושמחה ומלאה באהבה בחתונות שלכן !!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
ברנע מיוזיק | Barnea Music+
ברנע מיוזיק | Barnea Music
761 ממליצים
Dj לחתונה
Ray TLV | ריי תל אביב+
Ray TLV | ריי תל אביב
214 ממליצים
מקום לאירוע
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות+
זמיר תבור מנהל אירוע והפקות
7 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
איפור
התארגנות וליל כלולות
עיצוב שיער
צילום סטילס
הפקת אירועים