הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ועידן
החתונה של שיר ועידן
חורף 2020
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

היי אהובות! פוסט קרדיטים היו לי התלבטוית אם לעלות פוסט בתקופה הזו אבל החלטתי למרות הכל כן לעלות וכן לעזור בטח עם כל השינויים שכל אחת חווה בזמן הזה ! כי באמת שיש ספקים שפשוט כל אחת צריכה בחתונה שלה! מקווה לעזור לכולן כמו שהקבוצה עזרה לי אז התחתנו ממש רגע לפני הקורונה באולם 5.91 בנתניה.

מקום לאירוע
5.91 מתחם אירועים על הים
+

החתונה היתה פשוט מהממת המקום מדהים לא הפסקנו לקבל מחמאות ונהננו בטירוף והאוכל...מטורף!

עיצוב שיער

הבחירה הראשונה שלי! מקצועי בטירוף! כל שערה במקום! איכפתי ופרפקציוניסט! היה שם בשבילי ידעתי שאני בידיים טובות

איפור
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
+

כמה שהבחורה הזו מוכשרת! אין ספק שהוציאה אותי בגירסה הכי יפה שלי ועשתה אותי היסטרית ! בתור אחת שלא מתאפרת ביום יום בכלל פחדתי מזה ממש. עדי כל כך מקצועית וסבלנית! היא לא מתפשרת על איכות ולא חוסכת עליך זמן. היתה מהממת לאורך כל הדרך ועשתה לי איפור עדין ואיכותי שהחזיק מושלם ללא צורך בטאצ׳ אפ! מעבירה את היום בכייף בצחוק ובאווירה הכי טובה שיש, ממליצה מאוד!

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

 מיידן אלון מפיינאל דראם - עם מידן זה סיפור אהבה ממבט ראשון! הכי כייפי וקליל שיש, הבין בדיוק מה הטעם שלנו במוזיקה ולגמרי זרם איתנו, היה קשוב מאוד ובכללי מיידן סופר מוכשר! שמחים על ההחלטה:

לחתן

שירות ויחס מדהים! לא שיחררו אותנו מהחנות עד שהחליפה ישבה על הגוף במדויק. החליפה הייתה מושלמת ואיכותית וגם היא גרפה ים של מחמאות!

צילום סטילס

פשוט הבחירה הכי טובה שלנו! הדבר הכי חשוב בחתונה מבחינתנו זה הצילום, זה הדבר היחיד שנשאר אחרי החתונה ולגמרי הצלחנו בבחירה הזאת פיפל צוות מושלם והם מקצועיים ברמות הכי גבוהות שיש! לאורך כל היום איתם היית אווירה מדהימה וכיפית והם נתנו לנו את התחושה הכי טובה שיש כמובן שהתוצאות מדברות בעד עצמן, אהבנו בטירוףףףףף היו שווים לגמרי ממליצה מאוד!

שמלות כלה

על השמלה המהממת שלי אחראי ויוי בלאיש האחד והיחיד! השמלה גרפה ים מחמאות היא התאימה לי בול! המקום הראשון שהיתי בו וידעתי שזו האחת! אני מודה שהלכתי אחרי לראות עוד מקומות אבל הלב שלי היה לגמרי איתה! היתה לי נוחה נעימה וקלילה בטירוף השמלה סופר מיוחדת והכי הכי אני

רב לחתונה

חיים זמיר מוזכר כאן המון ובצדק! הרב חיים היה אלינו מאוד קשוב זמין ואיכפתי לאורך כל הדרך החופה היתה קלילה, עיניינת ועם הרבה הומור ממליצה עליו מאוד! ערב מקווה והפרשת חלה - הגר טליה המלכה ! הפרשת חלה עם הגר טליה בחורה מהממת בטרוף! חייכנית נעימה עם אנרגיות חיוביות בדיוק מה שכל כלה צריכה בערב של המקווה! היה מדהים מרגש מאוד שמח וכייפי בטרוף לא הפסקתי לקבל מחמאות כמה שעפו עליה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הזר היה כל כך יפה שעד היום אני לא מוכנה להיפרד ממנו! נשאר מהמם וטרי לאורך כל היום וליום שלמחרת קיבלתי עליו הרבה מחמאות והיתי מרוצה :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
715 ממליצים
Dj לחתונה
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית+
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
118 ממליצים
איפור
5.91 מתחם אירועים על הים+
5.91 מתחם אירועים על הים
190 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב שיער
איפור
Dj לחתונה
לחתן
צילום סטילס
שמלות כלה
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים