הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע ושרוליק
החתונה של נטע ושרוליק
סתיו 2019
הפוסט של נטע, חברת הקבוצה הסודית:

*חתונה בטבע* *חתונת צהריים* *חתונת קיבוץ* *חתונה צפונית* *חופה אורטודוקסית קצת אחרת* שרוליק ואני התחתנו ב-27.9, יום שישי בצהריים, בשטח של בניין "בית הכרם" בקיבוץ תובל שבצפון, עם כ-300 אורחים. היה לנו ממש ממש כיף, ועכשיו רוצה לפרגן לאנשים שעשו לנו את האירוע! סליחה מראש שזה ארוך.. אתחיל עם כמה מילים על חתונת שטח- חתונת שטח זה עניין יותר מסובך כלכלית וארגונית להרים. לשרוליק היה מאוד חשוב שהחתונה תרגיש כמה שיותר בטבע, עם נוף יפה, ולא "תעשייתית" (גם גני האירועים הכי פשוטים וכפריים בעיני נפסלו). לתובל הגענו במקרה, עושים שם כמה חתונות בשנה, וגם אנחנו שכרנו מהם את השטח לטובת האירוע (אפשר להשתמש בשטח ובמבנה ליד במשך 24 שעות). אנחנו הגענו למסקנה שההוצאות יצאו בערך פי 1.5-2 באירוע כזה לעומת אירוע שהיינו עושים בגן אירועים, לפחות אלו שראינו בצפון שהם זולים משמעותית לעומת אלו במרכז, והצריכו לפחות עוד 3-4 ספקים נוספים.. יש זוגות אלופים שמצליחים להפיק חתונת שטח ולחסוך במלא דברים, אבל המשמעות היא בדרך כלל הרבה הרבה יותר התעסקות, וכמובן שקל יותר לעשות דברים כאלה באירוע קטן יחסית. אנחנו אירגנו את החתונה במקביל למבחני גמר שלי ברפואה, אז זה היה קשה יותר, אבל ארגון אירוע כזה בהחלט אפשרי! בכל אופן, למי שאוהבים לקחת פרויקטים כאלה, או למי שהאלטרנטיבה ה"רגילה" שלהם גם ככה יקרה, ובעיקר מי שרוצה אירוע שונה ויותר מיוחד ומסוגל לעמוד בזה כלכלית- בעינינו היה לגמרי שווה את זה! החתונה הרגיש אישית וכמו שרצינו והתאימה בדיוק לאופי שלנו :) המון מידע נמצא בקבוצת פייסבוק "חתונה בשטח חתונה בטבע", שווה להיכנס ולבדוק את האפשרויות שלכם. # חופה- יהונתן ויסכה שומר, כלים שלובים - מרכז לזוגיות טובה ומיניות בריאה. זוג נשוי, מעבירים סדנאות שונות בנושאים אלה וגם עורכים חופות (ואם מישהי כאן היתה בלהה בהודו לפני 4-5 שנים, הם הפעילו את מרכז "הבית היהודי" שם). התלבטנו (בעיקר אני) הרבה לגבי האופי של הטקס, כן או לא ברבנות, השארנו את השאלה הזו פתוחה די עד הסוף.. ואז ראינו את יהונתן ויסכה מחתנים זוג חברים קרוב וידענו שהם יעשו לנו חיבורים בין כל העולמות :) עברנו ביחד תהליך של שני מפגשים לפני החתונה שהיו מאוד משמעותיים, ובנינו יחד את הטקס שרצינו. חייבת להגיד שזו אמירה מאוד יפה בעיני שגבר ואישה יחד מנחים את טקס החופה, ויש בזה משהו שלם. קראנו נוסח של כתובה שאנחנו כתבנו לעצמנו, את שבע הברכות קראו בני משפחה וחברים (גברים וגם נשים, להם היה ייצוג שווה גם בהחזקת החופה) שחשובים לנו ושנינו הענקנו טבעות אחד לשניה. מבחינה טכנית, הטקס הוא אורטודוקסי ונרשמנו לנישואים דרך צוהר, אך יהונתן ויסכה לא עובדים במסגרת ארגון צוהר ויש להם תשלום על הליווי לקראת החתונה בנפרד. מאוד ממליצה, לא משנה דרך מי בוחרים להתחתן, לעבור תהליך משמעותי בנוגע לבניית טקס החופה, בסופו של דבר זה אחד הדברים הכי משמעותיים באירוע והסיבה שלשמה כולם מתכנסים. יהונתן ויסכה מקסימים, מאוד ליברלים, מכניסים ומכילים, ומאוד מאוד נהנינו לעבור את התהליך הזה איתם.

קייטרינג ושירותי בר

האוכל שלהם פשוט מדהים! טעים, מגוון, בשפע, ובעיקר שישי השף אלוף עולם, נדיב וכיף לעבוד איתו. את האוכל טעמנו בשני אירועים לפני החתונה וגם מהאורחים שמענו שהיה מעולה. התפריט בשרי אבל יש הרבה אופציות צמחוניות טובות, ואפילו כמה טבעונים באו לספר בסוף האירוע בהתרגשות שסופסוף הרגישו שמתחשבים בהם :) ואז מגיעים הקינוחים שהם פשוט וואו (אפילו יש סורבה שהם מכינים בעצמם מפירות הבוסתן..), ועמדת אפטר פארטי מעולה! המחיר ביחס למחירים שקיבלתי היה טוב וגם כלל בתוכו השכרת שולחנות וכיסאות. רק מחכה לאירוע שאוזמן אליו והם יעשו בו את הקייטרינג כדי לאכול ממנו שוב!

שמלות כלה
כלה קלה
+

חיפשתי שמלת בוהו יפה וכפרית, וכשנכנסתי לסטודיו של כלה קלה ידעתי שהגעתי למקום הנכון. יש להם פשוט המון שמלות מהממות- יפות, קלאסיות, לא מוגזמות ועדיין מדהימות! היה לי ממש קשה לבחור בין כמה שמלות שלהן כי באמת כל הבחירות היו טובות. השמלה היתה נוחה, קלילה (קלאסי לחתונת צהריים בשטח) וקיבלה המון מחמאות, גם מאנשים רנדומליים ברחוב שראינו בצילומים :) השמלה למכירה (דגם רומי מידה S, 38-40, גובה 1.63 עם עקבים של 5 ס"מ, לאחר ניקוי יבש), מי שמעוניינת יכולה לפנות אליי.

צילום סטילס

אין ספק שזו אחת הבחירות הכי טובות שעשינו. מעיין מקסים וצלם מוכשר בטירוף! חברים באו אליי אחרי החתונה ושאלו מי זה הצלם האדיר הזה שפשוט היה אחד מהחברים במסיבה. מעיין בעיסוקו העיקרי הוא יוצר קולנוע דוקומנטרי, וככזה תפס את כל הרגעים הכי יפים. בדיעבד גיליתי שהוא צילם הרבה זוגות של חברים/אנשים שאני מכירה, וזה לא מפתיע (יש סיבה שהשם שלו עובר כך מפה לאוזן..). מי שרוצה לראות עוד תמונות אפשר בקישור הזה https://maayanschwartz.pixieset.com/netaandsrulik/ למעיין הצטרף לבקשתנו צלם נוסף בשם רן דגן. אז בקיצור, התמונות שלו מדהימות ובעיקר היה כיף שליווה אותנו לאורך כל היום הזה!

Dj לחתונה

נדב זיגלמן. את זיגנמור הכרנו ביריד "מתחתנים" בטכניון (יריד הטבות למתחתנים), והגענו לפגישה עם נדב אחרי שכבר פגשנו שני דיג'יים שהיו אחלה אבל שלא הרגיש איתם ב-100% "זה". מרגע שנכנסנו לפגישה עם נדב ידעתי שיש על מי לסמוך ושיושב מולנו מקצוען אמיתי! עם נדב בחברה עובדים כמה דיג'יים נוספים (כולם גם מוזיקאים בהכשרתם), ולפי הרוח של החברה בטוחה שגם הם מעולים- ונדב במיוחד אלוף ממש! עושה המון המון אירועים ומתקלט במלא מסיבות בחו"ל, קורא את הקהל מעולה, עושה מעברים מושלמים בין שירים ופשוט מרגישים איתו בטוחים שנמצאים בידיים טובות. אם מישהי פה מהטכניון ממליצה לקפוץ ליריד מתחתנים הבא, אם הם יהיו שם אז תקבלו גם מחיר מעולה!

איפור

הגעתי לאביטל דרך המלצות מבנות שאני מכירה, הראשונה והיחידה שדיברתי איתה, הגעתי לניסיון וסגרתי! אביטל נעימה, מוכשרת, מביאה פרחים טריים שניתן לשלב בתסרוקת לבחירת הכלה ויש לה מחיר אטרקטיבי. ביקשתי איפור עדין וטבעי בתור מי שלא מתאפרת והוא היה כזה ועדיין יפה ומורגש! וגם למתולתלות שבינינו, על סמך 3 בנות מתולתלות שאני מכירה שהיא סירקה לחתונה, היא גם מעולה עם תלתלים. בנות צפוניות, ממליצה בחום!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ויקה עיצבה את מרכזי השולחנות שלנו, את עמדת הכניסה ועמדת שזירה מהממת! כל האורחים היו מקושטים, ומרכזי השולחנות היו מבקבוקים מקסימים שהאורחים לקחו הביתה בשמחה (: ויקה זרמה עם הבקשות המשתנות שלי והיה ממש נוח ונחמד לעבוד איתה! אנחנו רצינו עיצוב ממש פשוט וקלאסי אבל היא אלופה בדברים משוגעים, למי שמחפשת לעשות עיצוב שונה ומיוחד..

קייטרינג ושירותי בר

רהב והצוות שלו היו מעולים, עשו מלא שמח וכיף! המחיר של רהב היה מצוין והעבודה מולו לפני האירוע ואחריו היתה ממש אחלה. הבר היה מגוון וכלל גם שייקים בקבלת פנים.

אטרקציות
פולה | צילום פולארויד לאירועים
+

המהממים היו פשוט נהדרים והאורחים ממש ממש התלהבו מהתמונות! 2 צלמים הגיעו למשך 4 שעות וצילמו המון (כולל ערכה מדהימה בשבילנו כמתנה), בנו עמדה מהממת, וגם כאן, הם היו הכי זולים בסקר המחירים הקטן שעשיתי. אני אהבתי מאוד את הפולואורויד (בעיני מגנטים זה חרוש בטירוף) וזה שווה ביותר במיוחד בחתונת שישי בצהריים!

מי שמעוניינת לשאול שאלות וגם לגבי ספקים נוספים יכולה לפנות אליי בפרטי. מזל טוב לכולן ושנה אזרחית חדשה מעולה!! :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
פולה | צילום פולארויד לאירועים+
פולה | צילום פולארויד לאירועים
228 ממליצים
אטרקציות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות