הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לירון שניר
החתונה של לירון שניר
חורף 2020
הפוסט של לירון, חברת הקבוצה הסודית:

היי לכולן, על אף המצב חשוב לי לעלות את הפוסט, היינו כ"כ מרוצים מהספקים שלנו שבא לי להעביר את זה הלאה. קודם כל המון תודה לקבוצה הנהדרת הזאת שנעזרתי בה בלי סוף בחיפושים, המלצות ורעיונות.

מקום לאירוע

רמי ואני התחתנו ביום חמישי 13/2/20 באולם איסט. לאחר שראינו קרוב ל10 אולמות. אין לי מילים לתאר, המקום מהמם ברמות, הצוות מיומן, האוכל היה מדהים, קיבלנו אינספור מחמאות וזה לגמרי השפיע על האירוע. ידענו מלכתחילה שהאוכל זה אחד הדברים הכי חשובים לנו בבחירת המקום. מנהל האירוע שלנו היה אלעד, מקצועי, עירני ותקתקן, לפני האירוע קצת חששתי, אבל ביום עצמו הוא תפקד למופת ולגמרי הרגשתי בידיים בטוחות. עיצוב: המקום עצמו כ"כ יפה שלא היינו צריכים להוסיף הרבה בעיצוב, אבל היה לנו חשוב שמישהו ידאג לסדר את המקום באותו יום ולוודא שהכל מאורגן עפ"י הסקיצה. הלכנו עם יהודית עופר שהיא המעצבת של האולם ועשתה עבודה נהדרת.היא מקסימה ומרגיעה. ביום החתונה נפעמנו מהיופי של העיצוב כשהגענו לאולם, ולי אישית זה עשה כניסה ממש טובה לערב. בר אלכוהול: לאחר התלבטויות רבות החלטנו לשדרג דרך הבר של האולם, לא רצינו להתעסק עם הובלות ועם ספק נוסף. לא בטוחה שזה הכי משתלם, אבל לנו בסופו של דבר זה היה נוח. היה לנו חשוב שהאלכוהול יהיה איכותי ויהיה מבחר. בגלל שהשקענו באלכוהול הכנסנו לתפריט אוכל גם את מבחר האלכוהול.

Dj לחתונה

שחר רונן מפוקסי מיוזיק. בחרנו אותו מתוך 3 שנפגשנו, וברגע שפגשנו את שחר ידענו שאין יותר מה להתלבט, מהרגע הראשון הוא היה משהו אחר, במקצועיות, בשאלות, באווירה, פשוט בהכל. היה נורא קשוב אלינו והיה לו חשוב להבין מה הטעם המוזיקלי של כל אחד מאיתנו, בלי קשר למה נרצה שיהיה בחתונה, זה הוכיח את עצמו, כי בחתונה הוא הצליח להפתיע אותנו עם דברים שכל כך שימחו אותנו ולא היינו יכולים לחשוב על לתכנן אותם מראש. זה הגיע מתוך הבנה, היכרות ותיאום ציפיות. הוא אלוף ברמות, הרחבה היתה מפוצצת כל הזמן, וקיבלנו המון מחמאות עליו ועל האוירה.

צילום סטילס
מאמא צלמים | MaMa Photographers
+

אותנו צילם מתי, שהוא מקסים ברמות, והוא הבין מיד את המשפחתולוגיה אצלנו והיה מאד רגיש לסיטואציה. במהלך היום הרגשתי שהוא דואג לנו מעבר לצילום עצמו, הזכיר לנו מה לקחת כשיצאנו מהבית, איפס אותנו על הזמנים. מעבר לכך, היה כיף איתו במהלך היום, והתוצאה מהממת, התמונות ממש יפות והוידאו ואוו! צלם הוידאו היה רונן (שהגיע מטעמם) והעורך וידאו שלהם שעשה עבודה מעולה, לא ברור לי איך הוא קלע בול את מי להכניס לסרטון ובאיזה מינון.

אטרקציות

אותנו צילם איציק, מהמם, תמונות מדהימות, היינו הכי מרוצים בעולם, ברמה שיום אחרי העברנו לו טיפ בלי שתיכננו. בסוף האירוע נתן לנו מעטפה עם כל התמונות מודפסות+ 8 מגנטים שלנו מוגדלים, זה היה ממש ואוו. גם השירות שלהם מצוין, אחרי החתונה היתי צריכה עוד כמה הדפסות דחופות, עשו לי בלי בעיה ובלי תשלום. אלבומים: עשיתי בעצמי דרך Wow, הרבה יותר משתלם, וכיף לבחור בעצמך את התמונות ללא הגבלה, ולהתאים את זה בזמן אמת ולא מראש. יש הרבה שינויים בבחירות תוך כדי. למי שאוהב ויש סבלנות- מומלץ. בתכלס סיימתי את זה ממש תוך כמה ימים.

רב לחתונה

דניאל לוי ממבוא חורון, רצינו בנוסח ספרדי, יש אצלנו כמה רגישויות משפחתיות והן באו לידי ביטוי בחופה, בעיני הוא לא היה מספיק רגיש אליהם, אבל מעבר לכך היה אחלה, מהיר וקליל כמו שרצינו.

שמלות כלה

אין מילים לתאר את החוויה. אחרי עשרות מעצבות וכבר הייתי על סף יאוש, חזרתי לקלייר ומצאתי את השמלה שלי, שכ"כ אהבתי. התהליך מולן היה מושלם, גם שבוע לפני החתונה שנכנס בי השד וחטפתי סיבוב על הכל, התקשרתי אליהן בוכה, הן לא נבהלו, קיבלו אותי ישר ולא עזבו אותי עד שיצאתי הכי מרוצה. קיבלתי מלא מחמאות על השמלה, והרגשתי נסיכה. הבונוס הוא המחיר ההוגן.

איפור

עיצוב שיער: מהממת, יש לה אנרגיות טובות, היה איתה ממש כיף בהתארגנות, קלעה בול למה שרציתי, והשיער שלי מאתגר. למרות שחששתי, יצא בול כמו שרציתי, טבעי ועדיין חגיגי והחזיק עד סוף הערב, ואפילו למחרת.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנות: הזמנו דרכם את ההזמנות, תפריטים לשולחן ופתקונים לעציצים, העיצוב והתוצאה היתה מהממת. השירות פחות, מוכנה לפרט בפרטי למי שתרצה. בנוסף, כשמזמינים מהם הזמנות מקבלים במתנה אישורי הגעה, לנו זה לגמרי סגר את הפינה, השתמשתי במערכת שלהם לאישור הראשוני (הודעה ראשונה ושניה), והשאר שנשאר, שזה מעט התקשרנו. אביזרים נלווים: נעליים קניתי בחנות דנילו בדיזינגוף, אחרי שהלכתי לכל החנויות של הנעלי כלה. עגילים, סנדלים להחלפה ומעיל לצילומים אם יהיה קר- הזמנתי מאסוס. לא רציתי לשלם את המחירים המופרכים בארץ. הכל הגיע תוך שבוע וענה על הציפיות לחלוטין. זר כלה וקישוט רכב: חנות פרחים-פלורי שיק היתי בקשר עם מרינה, היא הכי מקסימה, המחיר הוגן, הכל תוקתק והיה מוכן בזמן, עשתה לי זר בול כמו הסגנון שביקשתי. ממליצה בחום.

התארגנות וליל כלולות

הזמנו 2 לילות, לערב החתונה והלילה אחרי. אני אישית רציתי להתארגן בבית, אבל הם היו נחמדים ונתנו לנו לעשות צ'ק אין מוקדם ב12:00, אז רמי והמלווים התארגנו בו והשאירו את התיקים כדי שלא נצטרך להיסחב איתם אחרי החתונה. המלון מדהים, החדר היה מפנק, המיקום, השירות, ממש הכל! מומלץ בחום.

ההכנות לחתונה היתה תקופה אינטנסיבית ולא פשוטה, ולא האמנתי כמה נהנה בחתונה עצמה! ביום עצמו שיחררנו הכל, נהננו אחד מהשניה, ומהאורחים, הסתובבנו בין כולם, וממש שמחנו מכל אורח שהגיע. הרגשנו מוקפים באהבה, במשפחה וחברים טובים וזו הרגשה שאי אפשר לתאר או לתכנן מראש. השקענו בדברים שהיו לנו חשובים כמו אוכל, אלכוהול, די ג'יי, לא הוספנו אטרקציות, לא אביזרים לרחבה, לא תמונות שלנו, פשוט היינו עם האנשים וזה היה הכי כיף בעולם. תהנו, ובהצלחה לכולן

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לירון
צילום: מאמא צלמים | MaMa Photographers
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה
שמלות כלה
איפור
הזמנות לחתונה ומיתוג
התארגנות וליל כלולות