הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אפי
החתונה של אפי
סתיו 2018
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

~~~ טיפים ~~~ - כשאתן מודדות את השמלה בפעם האחרונה- רדו מהפודיום!!! תלכו עם השמלה מסביב, תקפצו, תרקדו, תראו שהשמלה נוחה, שהיא לא ארוכה מידי ואז לא תצטרכו לשלוח את השושבין ביום החתונה לתופרת שתקצר לכן אותה לפני החופה... (מזל שהייתה לי חצאית אחרת לחופה) - תעשו רשימה של תמונות שחשובות לכן ותנו לצלם!!! אני אמרתי לעצמי שאעשה ובסוף התעצלתי.. אין לי תמונה עם סבתא שלי!! היא הגיעה קצת מאוחר.. הסיעו אותה (אישה בת 94) במיוחד מאשקלון ואפילו לא ראיתי אותה! - אל תפחדו להתחתן ביום ראשון! הגענו לסגור את האולם חצי שנה לפני ונשאר רק יום ראשון!! התבאסנו מאוד אבל סגרנו בכל זאת. החתונה הסתיימה ברבע ל2, אחרי שסימנתי לדיג'יי שאני פצוצה ודי... החברים הקרובים שלנו נשארו עד הסוף והיה אש! - תשתחררו, אבל באמת! כל דבר שישתבש, כנראה שיסתירו מכן.. במיוחד אם יש לכן מנהל/ת אירוע טוב/ה! אצלי בחתונה, אחיין שלי חשב שזה מאוד מגניב לשחק עם המים שמסביב לחופה עד שהוא פשוט החליק פנימה ומסתבר שהיה סיפור שלם סביב זה שלקחו אותו הביתה והחליפו לו בגדים וכו'... לא ידעתי מזה כלום!! פשוט תהנו מהחתונה!

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

יחס מאוד נעים. עשיתי שמלה עם שתי חצאיות. הפכו לי את הטופ לבגד גוף. היה מאוד נוח. ביום החתונה כשגיליתי שהשמלה ארוכה מידי (ייאמר לזכותם שזו אשמתי. אני אישרתי את האורך שלה), הם זרמו איתי שאקח לתופרת לעשות איזה שינויים שאני רוצה העיקר שיהיה לי מושלם.

צילום סטילס

אחד הצלמים הכי חזקים בארץ!! הוא יודע לגרום לאנשים להרגיש בנוח.. אני ובעלי לא מה"מצטלמים" ומאוד חששנו מהצילומים. כבר בצילומי זוגיות הוא הרגיע אותנו ולא הפסיקו להחמיא לנו על התמונות! גם ולדה צלם הוידאו שלו אדיר! הם הסתובבו בשקט בלי להפריע לאורחים לרקוד. האורחים אמרו שהם בכלל לא הרגישו שיש צלם...

אטרקציות

הצלם גל היה נחמד והתמונות יצאו יפות ובאיכות מעולה. לקחנו כמה גם לאלבום של החתונה.

איפור

עדינה, מקסימה ועשתה לי אווירה כייפית בבוקר של החתונה. עשתה בדיוק מה שביקשתי.

Dj לחתונה

הדיג'יי הכי טוב בצפון!! הקהל היה על הרגליים כל האירוע! גם מבוגרים, גם צעירים... הוא ידע לזרום עם הקהל ולגוון בסגנונות. היה מעולה!

הזמנות: עשיתי דרך חברה תותחית שפתחה עסק - Adi Bar-Chen. מוכשרת בטירוף ויצא בדיוק כמו שדמיינתי. ***** אישורי הגעה: הילה לזרקביץ'. שלחה שני סבבים של סמסים ואז התקשרה. לא נשאר אחד שהיא לא השיגה ואפילו כתבה לנו הערות על גילאי ילדים ותגובות שאמרו לה. *************** אחרונה חביבה וההמלצה הכי רותחת - מנהלת אירוע: מור events. הבחורה תותחית ברמות הזויות!! נפגשה איתנו פעמיים לפני החתונה, בנתה איתנו לו"ז, כתבה את כל ההערות שלנו (וגם יישמה אותן בחתונה! גם אם היה צריך לריב עם מנהל האירוע החצוף של האולם), עזרה לי לאורך כל הדרך, נתנה טיפים והייתה גם פסיכולוגית. אני בנאדם ממש פרפקציוניסט והיא גרמה לי להרגיש רגועה ובטוחה... אחרי החתונה אני ובעלי לא ידענו מה נעשה בלעדיה!! פשוט תקחו אותה!!! איזה כיף לכן שאתן לפני!! יאללה בנות, תהנו!! 3>

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
Dj לחתונה