הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סתיו ומטיאס
החתונה של סתיו ומטיאס
אביב 2021
הפוסט של סתיו, חברת הקבוצה הסודית:

סוף סוף מצאתי זמן לכתוב פוסט ולפרגן למי שמגיע! לא תכננתי שיהיה כזה ארוך, אבל כך יצא חחחח

חינה- 4/5/21, חתונה- 11/5/21.

עוד לא מאמינה שאנחנו אחרי.. אני ומטיאס התחתנו אחרי 6 שנות זוגיות ושנתיים וחצי (!) של אירוסין.

היינו אמורים להתחתן ב- 15/9/20 ובשל הקורונה החתונה נדחתה ל- 11/5/21, לשמחתי כל הספקים עברו איתנו לתאריך החדש ולא נאלצנו להחליף אף אחד. עבדנו מול סטודנטים נישאים, אבל לא היינו מרוצים מההתנהלות, העובדה שצריך להתחנן כדי לקבל ספק מתנה שיהיה נורמלי ובאמת נצטרך. קיבלנו חליפה שלא היינו צריכים, בעלי לבש אותה בחינה אבל לא הרגיש שהיא סבבה לו והחליט להחליף לבגד הודי עוד לפני שהגיעו האורחים. כך נוצר מצב שסגרנו ספקים דרכם ובסוף לא קיבלנו ספק במתנה שבאמת עזר לנו וחבל.

בוקר החתונה היה בוקר קשה בגלל המצב הביטחוני ומבצע שומר החומות, לא ידענו אם לקיים את החתונה או לא. כבר הייתי מוכנה ולא ידענו איך להמשיך. בסוף, קיימנו את החתונה, היו שתי אזעקות לאחר החופה (לשמחתי אחרי שכבר כולם אמרו מזל טוב ונכנסו לאולם). החתונה הייתה מושלמת, שמחה וכיפית בטירוף! ואני מודה למשפחות ולאורחים שלנו שהיו מדהימים, אבל אני חייבת לפרגן לספקים שלנו שחלקם היו יוצאי דופן והפכו את היום הקשה שעברנו ליום כיפי ומרגש!

*חתונה*

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

מתן פאקינג כצמן! שהוא החיים עצמם! אמאלה ואבאלה! זו המלצה רותחת! לא יכולתי לבקש או לחלום על צלם טוב יותר. אם יש משהו שהיה לי חשוב בחתונה שלי זה הצלם, בעניין הזה חיפשתי את הטוב ביותר. הכנתי רשימה של מעל 20 צלמים שרציתי לבדוק מתוך המלצות פה בקבוצה, ואני מאושרת שבחרנו במתן (עשינו גם צילומי זוגיות)! מלבד העובדה שהתמונות מושלמות ברמות שאין לתאר, כאמור, יום החתונה וההתארגנות היו באווירה קצת קשה ולחוצה, מהרגע שמתן הגיע (עם תומר צלם הוידאו) האווירה השתנתה לגמרי, התחילו צחוקים, חיוכים, שמחה! מתן הרים לנו ושימח אותנו, פשוט הכל השתנה! אין דברים כאלה!!! הרגשתי שהוא פשוט היה הפסיכולוג שלי באותו היום, היחיד שאמר לי כל היום שאשחרר ועודד אותי לשנות את ההתייחסות שלי למצב ולשחרר את הכעסים. הספקים שהיו איתנו בהתארגנות, ההורים, המלווים והאורחים עפו עליו ברמות (וגם על טובה הצלמת השנייה והמהממת שהצטרפה אלינו) מהחתונה ועד עכשיו אני שומעת את ההתלהבות ממנו אצל כולם. אני פשוט לא יודעת איך עוד לתאר את הבנאדם הזה במילים! תאמינו לי, אתן חייבות אותו איתכן ביום שלכן!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

האלופים! חליפות מהממות וברמה מאוד גבוה! לא היה צורך בתיקונים וכדומה, החליפה פשוט הייתה מושלמת ובדיוק במידה.

איפור

היא איפרה אותי ואת אמא שלי. האיפור היה מושלם, לא זז! היא מאפרת מדהימה, מוכשרת בטירוף

עיצוב שיער

פרפקצוניסטית ומוכשרת. עשתה לי בדיוק מה שביקשתי והיה מהמם. בעיקרון סגרנו על ליווי לאולם אך היא חששה להגיע בשל המצב הבטחוני (מובן לגמרי) אז פיזרתי את השיער לבד (בסיוע המלוות שלי חח). היה לי חשוב שיהיו וויבים טובים בין המאפרת לבין מעצבת השיער, אז בחרתי את דיאנה אחרי שראיתי שהיא ושני עובדות הרבה יחד.

שמלות כלה

שמלות- שמלה ראשונה ושמלת מיני בתפירה מ-0 לפי בקשתי מסטודיו ורוניקה בתל אביב. סבטה התופרת המושלמת, כל מדידה נהנתי להגיע אליה, היא בנאדם מיוחד, נתנה את כל כולה בכל המדידות! בנוסף, לבשתי שמלת מידי שקניתי באסוס וסבטה המהממת תיקנה לי לפי מה שרציתי. ממליצה עליה בחום! אגב, לאחר שאשלח לניקוי יבש השמלות יהיו למכירה.

Dj לחתונה

לאחר שסגרנו את התאריך בעלי הארגנטינאי טען שהוא ״ימות״ אם לא יהיה את קיקה, אז זרמתי. הוא מהמם ויש לו אנרגיות מטורפות! אצלנו היו הרבה ארגנטינאים במיוחד בשעות המאוחרות וקיקה זיהה את ההתלהבות שלהם מהמוזיקה שהוא שם ובהחלט הוא קרא את הסיטואציה בצורה נכונה, בדיעבד אני חושבת שהייתי צריכה להגיד לו שיאזן קצת, אבל זה לגמרי עניין שלי, הרחבה הייתה מלאה (בארגנטינאים בעיקר חחח).

צילום ועריכת וידאו

המלך! אין כמוהו! כשסגרנו עם מתן ביקשנו ממנו שימליץ לנו על צלמי וידאו שהוא עובד איתם, עברנו על כמה צלמים ועפנו על העבודה של תומר!

כמו מתן, תומר הרים את האווירה, עשה מלא שמח וצחוקים ואנחנו ממש ממש שמחים שבחרנו בו. תומר צילם גם בחינה שלנו והוא פשוט אלוף!!! גם עליו כולם מחמיאים ואומרים לנו שהוא מקסים ושבחרנו נכון! גם אותו אתן חייבות איתכן!! אין עליו, יש לו לב ענק!

צילום סטילס

המושלם! הוא מהמם ומקסים בטירוף! התמונות מהממות והמגנטים עצמם מושלמים ואיכותיים! הוא סופר מאורגן, קיבלנו ממנו בסוף הערב את המגנטים שפיתח לנו עם המשפחות וכמובן דיסק און קי עם כל התמונות שצילם באירוע והתמונות מושלמותתתת! *סטודנטים נישאים.

רב לחתונה

הרבנות החילונית, הרב יצחק מקייטן. הוא היה מקסים ומצחיק, עשה קצת פאשלות אבל בסך הכל היה אחלה. אם לוקחים אותו כדאי לוודא איתו מספר פעמים שתאריך החתונה רשום לו כמו שצריך ולעבור איתו על הטקס כמה פעמים שלא יהיו הפתעות.

אנחנו בחרנו את רכיבי הטקס ובחרנו את ה״כתובה״ שהייתה בעצם מן הסכם זוגיות. היה טקס יהודי ושיוויוני!

*נעליים- בלוק הראשון נעלתי נעליים מאליאקספרס שהיו מהממות באופן מפתיע ושידרגתי אותן עם חרוזי סברובסקי שתפרתי עליהן. בלוק השני נעלתי נעליים מושלמות מריפבליק שהיו לי ממש נוחות. בלוק השלישי נעליתי נעלי סניקרס מאלדו שקניתי מיד אחרי האירוסין (מי ידע שאחכה כל כך הרבה זמן לחתונה חחח) הן היו מהממות ונוחות וממש חיכיתי כבר לנעול אותן ולהיות בקומפורט זון שלי חח.
 

*הסעות- דורון הסעות. הוצאנו הסעות לחברים שלנו ואני ממש שמחה שעשינו את זה. כולם יכלו להגיע בקלות, לשתות ולהנות. היו לנו 3 הסעות, הן יצאו מבאר שבע, נהריה-קריות ומלפיד-מודיעין. המחיר היה הזול ביותר שמצאנו אחרי שבדקנו כמה אופציות. היה אחראי לכל הסעה והיו קבוצות ווצאפ והיה קל לנהל את זה, הכל תקתק מעולה. הבעיה היחידה שלי איתם הייתה שהם דרשו תשלום במזומן ולא היו מוכנים לקבל צ׳קים.

רכב חתן כלה- האמר לימוזין. הגיעו בזמן, ההאמר היה מהמם, הנהג עזר לי לעלות ולרדת כל הזמן חחח וגם נסענו עם כל המלווים שלנו. גם הם דרשו תשלום במזומן.

*טבעות- כהן תכשיטנים באור יהודה. הטבעות יפות, היינו צריכים קצת לרדוף אחריהם כדי לתאם איסוף של הטבעות, אבל בסך הכל אנחנו מרוצים. *סטודנטים נישאים.

*זר כלה- פלורוז בצומת שילת (ליד מודיעין). הזר היה מהמם, המחיר מעט יקר, אבל בהתחשב בעובדה שהזמנתי את הזר פחות מ24 שעות לפני האיסוף, הם היו מהממים, עשו הכל כדי שהזר שלי יהיה מוכן בזמן והוא היה בדיוק כמו שרציתי.

*מגשי אירוח להתארגנות- רולדין, הזמנתי כמה ימים מראש דרך האתר. הכל היה מוכן בזמן, היה ממש טעים!

*אלכוהול- קנינו מהרמיטאז׳ בראשון לציון. מהבדיקה שערכנו הם הכי זולים, אבל אי אפשר להחזיר להם בקבוקים סגורים. השירות היה מעולה, ארזו הכל ממש טוב ועזרו לנו להעמיס ברכב הקטן שלי חח

*הזמנות- נעזרנו באתר greetings island ובאח של בעלי (לומד עיצוב גרפי) שעזר לנו לסדר את ההזמנה. הדפסנו בבית דפוס בצומת שילת ״דפוס מודיעין״, דיס המלצה על בית הדפוס הזה.

*תחתונים- זו המלצה שחשוב לי לכתוב כי לא הצלחתי למצוא פה מענה לבעיה הזו! התופרת שלי ביקשה שאקנה תחתונים בצבע גוף. אממה, העור שלי קצת יותר כהה מהתחתונים בצבע גוף שמוכרים בארץ. לא מצאתי בשום מקום וראו דרך השמלה את ההבדל בין התחתונים בצבע גוף לבין צבע הגוף שלי. הזמנתי תחתונים מ- skims של קים קרדשיאן. התאהבתי. הבד סופר נעים, קניתי שני גוונים שהתאימו לי ובסוף בחרתי את הכהה יותר כי הייתי שזופה. לא זול, אבל מבחינתי שווה כל שקל, אני מתכננת להזמין משם עוד הלבשה תחתונה כי אני ממש מרוצה!


 

לסיכום, לא משנה מה תעשו, ייתכן שמשהו ישתבש, יומיים לפני החינה התפתחה לי מחלת עיניים וביליתי שעות רבות בשיבא, מהלחץ של היום שכחתי להביא למתן את הקולב שקניתי במיוחד, בגלל המצב הביטחוני אמרנו להרבה אנשים לא לבוא וחווית ההתארגנות קצת נהרסה לי, ברגע שהאירוע התחיל כבר שכחתי מהכל, נהנתי מכל רגע!

חשוב לי לציין, שאחת הבחירות הטובות שעשיתי זו בחירת המלוות שלי (שתי החברות הכי קרובות שלי ובת דודה שלי שהיא בעצם אחותי הגדולה), לא הייתי שורדת דקה בלעדיהן ביום הזה ואני לא יודעת איך להודות להן על מה שהן עשו בשבילי. אז המלצה שלי, תקיפו את עצמכן במלוות הטובות ביותר, אלו שירימו לכן ויקרעו את התחת כדי שתוכלו לנשום לרווחה.

מזל טוב לכולן, אתן מוזמנות לשאול מה שבא לכן.

 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
WedReviews - פוסט הקרדיטים של סתיו
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הרמוניה בגן+
הרמוניה בגן
768 ממליצים
מקום לאירוע
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
99 ממליצים
לחתן
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
לחתן
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
רב לחתונה