הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
פז ואמיר
החתונה של פז ואמיר
סתיו 2020
הפוסט של פז, חברת הקבוצה הסודית:

מבינה שזה לא התזמון הכי אידיאלי אבל מאוד רוצה לפרגן לספקים המדהימים שלנו שמגיע להם הקרדיט הזה דווקא בתקופה הזו היינו אמורים להתחתן ב22.9 אבל כחודש לפני בגלל שמועות החלטנו להקדים את החתונה והתחתנו ב9.9.20 בחתונה בהתאם להנחיות עם המשפחה והחברים הקרובים

מקום לאירוע
קולוניה - כפר אירועים
+

האולם חדש יחסית (נבנה ועוצב מחדש לפני כשנתיים), המקום מהמם עם גן ענק ועיצוב מושלם (שאפילו לא צריך להשקיע בנוסף בעוד עיצוב). והאוכל! האורחים לא מפסיקים לדבר איתנו על האוכל שהיה באירוע! (אנחנו טעמנו חלק מהמנות, בגלל המצב לא התאפשר לעשות פגישת טעימות) איציק מנהל האירוע תקתק את האירוע בצורה מדהימה והכל עבר חלק!

שמלות כלה

אין לי מילים לתאר את החוויה המדהימה שהיתה לי אצל תמרה! מהפעם הראשונה שנכנסתי אליה ידעתי שמצאתי את המקום המושלם לשמלת החלומות שלי. תמרה, רגישה, קשובה ואכפתית התאימה לי שמלה בדיוק כמו שחלמתי שגרפה ים של מחמאות! השמלה יפיפה ואיכותית, עם התייחסות לכל פרט קטן בה. תמרה תמיד היתה זמינה לכל שאלה או התייעצות והיחס החם שלה ניכר בכל שיחה או מדידה. וכשהודעתי לה שהחלטנו להקדים בשבועיים את מועד החתונה, תמרה עשתה מעל ומעבר והצליחה תוך שבוע להכין לי שמלה למועד החדש! ממליצה בחום!

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

היו מקצועיים וסבלניים, התאימו לאמיר חליפה מעולה

איפור

מעצבת שיער - Zhanna Syniavska וואו! וואו! הספקית הכי טובה שסגרתי! חיפשתי לעשות משהו מיוחד בשיער, ולקח לי זמן למצוא את ז'אנה. רק מלהסתכל בעמוד האינסטגרם שלה אפשר לראות שמדובר בידי זהב! ז'אנה עם לב ענק ופרפקציוניסטיות עשתה לי תסרוקת מדהימה יותר ממה שדימיינתי! מדובר בבחורה מוכשרת ומקצועית בטירוף! השיער החזיק לי מדהים במשך כל הצילומים (והיה יום חם ולח מאוד), בקיצור - הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכן זה לסגור אותה לחתונה!

איפור

מאפרת - גילוי נאות, את שני אני מכירה עוד מימי התיכון. כשראיתי שהתחילה לאפר באופן מקצועי ידעתי שהיא תהיה המאפרת בחתונה שלי. שני מקצועית, מוכשרת ואיפרה אותי בדיוק כמו שדמיינתי, בעדינות אבל עם גלאם!

צילום סטילס

אריאל אריכא האדיר!!! בן אדם זהב עם כשרון מטורף! ללא ספק אחת הבחירות הטובות שלנו! יודע לתפוס את הרגע ולהעמיד אותנו כשצריך - היום איתו עבר בקלילות ובצחוקים. כל המשפחה שלנו עפה עליו, קסם של בחור! מעבר לזה ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן! ודים היה צלם הוידיאו שהגיע עם אריאל, היה מאוד מקצועי, עוד לא ראינו חומרים אבל בטוחים שהם יהיו מעולים!

רב לחתונה

אריאל נתיב היה לנו חשוב שהחופה תהיה יותר מטקס דתי והרב אריאל פשוט התאים לנו בול. החופה הייתה מרגשת וקצרה, נתן לי לתת טבעת לבעלי ולהגיד כמה מילים

Dj לחתונה

את אילן סגרנו שבוע לפני החתונה, כיוון שהדיג'יי הקודם שלנו לא יכל לעבור איתנו לתאריך החדש. אילן הרים את הרחבה, עשה שמח, והמשיך לתת בראש גם כשנשארו ברחבה עשרה אנשים! האורחים עפו על המוזיקה באירוע!

Dj לחתונה

דרך אגב, ממליצה בחום על אביב בראונשטיין מסלקט מיוזיק שהרשים אותנו בטירוף בפגישה איתו ולמרות שלא הסתדר עם המעבר לתאריך החדש, ניסה לעזור לנו והיה מדהים לכל אורך הדרך. מתנות לאורחים - הכנו עציצי בטון עם סוקולנטים ומיתוג, האורחים עפו על זה!

בהצלחה לכולן המון מזל טוב ושנדע רק בריאות אושר ואהבה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קולוניה - כפר אירועים+
קולוניה - כפר אירועים
49 ממליצים
מקום לאירוע
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
איפור
איפור
צילום סטילס
רב לחתונה
Dj לחתונה
Dj לחתונה