הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יאנה
החתונה של יאנה
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים: התחתנו ב27.10 עם 215 אורחים

איפור

האחד והיחיד- הספק שאני הכי הכי מרוצה ממנו בחתונה שלנו,הרגשתי הכי יפה בארץ בזכותו, מקצועי- עובד עם מותגי איפור ברמה גבוהה ואיכותית, בחור מהמם כשלעצמו והיה לי ולמלוות שלי בוקר זורם, כיפי ובאנרגיה טובה הרבה בזכותו!:) נ.ב למי שמכירה- ארקדי עובד הרבה ביחד עם אדווה אלמקיאס- אז זה כבר אומר הרבה על הרמה שלו. והכי חשוב שהמחירים שלו שפויים והוא עושה פגישת איפור נסיון!

צילום סטילס

סה״כ נפגשנו עם שלושה צלמי סטילס, אך בסוף סגרנו את לירון ואלייה. לפני החתונה עשינו צילומי זוגיות עם לירון שיצאו מהממים ואני שמחה שהלכנו על זה! באירוע עצמו לירון ואלייה (הצלם וידאו) הגיעו יחד עם עומרי דדון המהמם (סטילס נוסף) והרימו לנו ולמלווים תאווירה לשמים! היו הכי זורמים שיש, הכול התנהל בוויב טוב וכיפי ובאמת שהייתי מרוצה מהם מאוד! התמונות שקיבלנו (תוך 3 שבועות, ע״פ החוזה זה חודש) היו יפות, מצחיקות, ספונטניות ומקצועיות! שורה תחתונה- מרוצים וממליצים בחום!

עיצוב שיער

שירן מקצוענית, מחירים שפויים ובחורה קסם! אחד הדברים שהכי הטרידו אותי בארגוני חתונה היה השיער ואיזה תסרוקת תחזיק על השיער שלי, כי הוא חלק ודי דליל. מאוד רציתי פזור גלי מוברש- עם נפח! דיברתי עם עשרות מעצבי שיער (מוכרים ויקרים) שטענו כי על הסוג שיער שלי מוברש פזור לא יחזיק וחייב ליווי ואולי עדיף בכלל אסוף.. שירן הייתה הראשונה שהרגיעה אותי ואמרה שמה שאני מבקשת לגמרי בר ביצוע. יצאתי מהפגישת נסיון עם בטחון וידעתי שאני בידיים טובות בכול הקשור לתסרוקת :) בפועל השיער אכן החזיק לי מ10:00 עד 02:00 ללא ליווי. ממליצה על שירן בחום

מקום לאירוע
בית - חלל אירועים אורבני
+

מקום מהמם ואינטימי (אך לא קטן מדי), מלא ירוק (לא הוספנו שום עיצוב נוסף) האוכל ברמה מאוד גבוהה! כול האורחים שיבחו ממש (זאת אחת הסיבות שסגרנו את המקום למעשה, האוכל.) מבחינת האלכוהול יש בר מאוד עשיר. הבאנו רק תגבורת של וונגוך בטעמים ועוד וייסקי לשולחנות . במקום יש מנהל אירוע תותח, הייתי מאוד מרוצה מההתנהלות מולו גם לפני וגם וביום החתונה. מחיר המנה כולל גם את הדיג׳י הבית עובדים עם קלמנטין מיוזיק- להם יש מספר דיג׳יים וניתן לבחור.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב חופה: החופה של אולם ה״בית״ היא מאוד קלאסית ונקייה. עם זאת רציתי טאץ׳ קצת יותר מיוחד- עיצוב שיהפוך אותה ל״לא כמו של כול הכלות של הבית״ לכן כמובן שפניתי להדס מלין מ- memo_rings המהממת המקסימה הנדירה והמוכשרת שעיצבה עבורנו לוכדי חלומות- בעבודת יד, שכולכך הוסיפו לנראות החופה והפכו אותה לבאמת מיוחדת! הדס היא פצצת אנרגיה ולכשרון שלה אין גבולות! אם בא לכם חופה לא כמו של כולם- לא שוב אותם הפרחים והוורדים- אז לגמרי הדס היא הפתרון היצירתי ביותר עבורכם (חפשו אותה באינסטגראם)

אטרקציות

קינוחים ועוגות להתארגנות (ולרווקות) Amsterdam sweets זכיתי בחברה שהיא לא רק בחורה נדירה ומיוחדת אלא גם שף קונדיטורית! לכן מצאתי לנכון לחלוק איתכם את הכישרון שלה, קוראים לה מיכל אמסטרדם - Michal Amsterdam והיא מכינה קינוחים/מאפים ועוגות מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת הן בנראות והן בטעם-לכול אירוע! ממליצה ממליצה ממליצה- ולא כי היא הBFF שלי אלא כי היא באמת מכינה דברים מדהימים!!!(תתרשמו בפייס שלה- אמסטרדם סוויטס)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
בית - חלל אירועים אורבני+
בית - חלל אירועים אורבני
6 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
צילום סטילס
עיצוב שיער
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות