הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר וירדן
החתונה של ספיר וירדן
חורף 2019
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז אחרי המון עזרה מהקבוצה לא מאמינה שאני אחרייייי :O חייבת לשתף אותכן בספקים הכי מושלמים בעולם! (ברמה שאני ובעלי תפסנו את הראש אחרי הכל ואמרנו שטעות אחת לא הייתה עם אף אחד מהם!!) התחתנו אחרי 5 וחצי חודשי אירוסין - היה בול, לא ארוך מידי ולא קצר מידי השתדלנו לסדר ולארגן את הכל כל פעם קצת כדי לא ליצור עומס וזה עבד לנו פצצה וחסך המון ויכוחים מיותרים ♥ חינה: # אולם - ונציה ראשון לציון מנות מעולות ועמוסות, פינק אותנו עד כדי כך שלא היה מקום לכל האוכל בשולחנות # תלבושות ועיצוב - חינה אקספרס אחד הדברים שחששתי מהם זה להוציא הון תועפות על עיצוב ותלבושות המחירים שלהם אטרקטיביים וזולים ושווים כל שקל ואגורה. מעיין פשוט מדהימה וכל כך קלילה ומבינה ישר את האדם שהיא מדברת איתו! בשיחת טלפון הראשונה ידעתי שאיתה אסגור! # מתנות לאורחים - פעמית סטור מחירים זולים ביחס לשוק, מבחר עצום וענק יש להם הכלללל - כובעים מרוקאים קטנים למילוי עם סוכריות , כפכפים מרוקאים ! הכי יפים שראיתי ועברתי בהמון מקומות! חתונה:

מקום לאירוע

אין דברים כאלה! מהמיקום, לאיכות, לשירות, לאוכל המדהים, ליחס של האנשים ושל המנהלי אירוע! ברמה כזו שתוך כדי החלפת שמלה המנהלת אירוע האכילה אותי ביס ביס כדי שאספיק לרדת לריקודים בזמן!

Dj לחתונה
PANDA DJ'S פנדה
+

לקחנו את קובי ואת אילן! עד היום מחמיאים לנו עליהם, הם ישר קלטו את האנשים ברחבה וידעו איך לגרום לכולם כולל המבוגרים להיות ברחבה עד השעות הקטנות של הלילה! הרחבה הייתה מלאה בזכותם כל הערב, וחבל שהשם שלהם לא עולה פה מספיק! אם מישהי מהססת לגביהם אז בלב שלם אני אומרת שאין סיבה!

לחתן

חליפה + חולצה + פפיון + נעליים וחגורה. החתן אומנם הלך בלעדי כי רצה שאהיה מופתעת, אבל סיפר שהיחס שלהם מדהים, תיקנו והצרו במקום! המחירים זולים ממש והם אפילו אמרו לו לבוא ביום החתונה בבוקר ושהם יגהצו לו הכל ויוציאו אותו מתוקתק!

איפור

שירות ויחס מדהימים, זרמה איתי ואני איתה, הכי קלילה ועדינה שיש וכמובן מקצועית ברמות! איפרה גם את המשפחה שלי אחרי שהלכנו וכל אחת יצאה יותר יפה מהשניה! זרמה עם הצלמים ובאה באנרגיות שיא ! החמיאה לי כל הזמן - שזה הכי לא מובן מאליו! אלופה באמת באמת באמת!

עיצוב שיער

אומנם אני שבויה כי הוא בן דוד שלי אבל יש לו ידי זהב! ולא הייתי מוכנה לקחת אף אחד אחר!!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

GoldenBAr & Eldesing לקחתי דרך האולם! ולרגע לא מצטערת שלא הבאתי מבחוץ או קניתי במיוחד. מחירים ברצפה, שירות מדהים, מבחינת העיצוב רן האלוף פשוט חשב על הכל עד לפרטים הכי הכי הכי קטנים! זרם איתנו ואנחנו איתו בעיניים עצומות והפתיע מעל המצופה!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מחיר אטרקטיבי, שירות מעולה, זמינים לכל שאלה ומסבירים בסבלנות! היו מדוייקים )הסטטיסטיקה עובדת - הזמנו 450 הגיעו 309 ונחמדים +++ (לפי מה שהבנתי מאנשים שהוציאו אליהם שיחות) לקחתי דרכם גם הודעות תזכורות עם קישור לוויז, השארת מתנה באשראי והודעות תודה יום לאחר האירוע!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הבנות היו אדיבות ונחמדות, עזרו לכולן בכניסה לאולם ובזכותן נמנענו מלהושיב סתם רזרבה

צילום ועריכת וידאו
מומנטוס | Momentos
+

מהרגע הראשון היה לנו חיבור לא מוסבר אליהם, הם היו הראשונים והאחרונים שראינו! -וחבל שהשם שלהם לא עולה פה בקבוצה הרבה- ביום עצמו דייקו והגיעו מצויידים בהכל וחשבו על הכל! ולנו נשאר רק לזרום איתם! איתי בחר מקום לצילומים שיצאו סוף הדרך! יחס מושלם ומענה לכל דבר הכי קטן! לא זזו מהרחבה כל הערב (ושמעתי על צלמים שפשוט נעלמו) ונשארו עד השניה האחרונה (1:45) האירוע היה ביום שלישי ואתמול (שישי) כבר קיבלתי את התמונות!

אטרקציות

חנן האלוף ישב איתי על סקיצות בשעות הקטנות של הלילה העיקר שאצא מרוצה! לא רצה לחפור לנו בצילומים עם המשפחות (כי הבעל לא אוהב להצטלם) הוא פשוט ניגש ואמר לנו שהוא יקח את התמונות מהצלם וכך היה! לא זז מהרחבה, צילם מגנטים בלי הגבלה (שלפי תגובות פה בקבוצות הבנתי שיש כאלה שמקציבים כמות) אם היו 10 אנשים בתמונה הוא הוציא 10 מגנטים מאותה תמונה!!!!!!!! וזה לא מובן מאליו בכלל! בסוף האירוע כל התמונות כבר היו באפליקציה!! ועוד דבר שלי היה סופר חשוב - זה שהוא גם מספק אטרקציות לרחבה - לקחנו רק עשן אומנם (בגלל החתן חח) אבל יש גם בועות ועוד מלא דברים שווים! ובמחירים אטרקטיביים!

התארגנות וליל כלולות

ביקשנו מראש את הקומה העליונה עם מרפסת שמשקיפה על הנוף! כשחזרנו אחרי החתונה החדר היה מצוחצח ומבריק (אחרי כל ההכנות והבלאגן) ומחיר בדיחה!!!!!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

התקשרתי למרינה 4 ימים לפני החתונה! הזר כלה התעלה מעל הציפיות, הרכב חיכה באשדוד והיא הסבירה לבעלי איך לקשור את הידיות והכינה לנו הכל מראש, עמדה בזמן ובשעה שקבענו!

מעצבי טבעות

היינו בכמה מקומות בבורסה והרגשתי שבא לי משהו אחר, שלשנינו תהיה אותה דוגמא אבל שיהיה קלאסי ונקי. שוחחתי עם כמה צורפים שפשוט לוקחים מחירים מופקעים! במקרה מישהי פרסמה על תומר ובאותו יום נסעתי אליו וסגרתי איתו. הוא מקבל אצלו בבית.. יש לו המון דוגמאות וכמובן עושה עיצובים אישיים, במחיר מצחיק ממש והטבעות יצאו ואוווו! מומלץ בחום!!!!

הזמנות לחתונה ומיתוג

ארגז של 60 יחידות 175 ש״ח מגוון רחב של מידות. מתחייבים ל4 ימי עסקים תוך יומיים קיבלתי את הארגז עם שליח עד הבית.

אטרקציות

אשמח לתת טלפון בפרטי מי שתרצה התקשרתי אליו יומיים לפני החתונה, הוא ישר הפך עולמות כדי לעזור. יש לו מיניבוס של 23 מקומות שזה ממש עוזר בשונה מאחרים ששוחחתי איתם שיש להם רק 19 מקומות.

# שמלות כלה - למכירה :) 1. דנית לוי - היא עשתה מכירה אצלה בסטודיו במחירים מצחיקים ממש!!! 2. הייתה מכירה שהתקיימה פה של בנות מהקבוצה ולקחתי שמלה ממישהי שתפרה בעיצוב אישי 3. תיקון שמלות - פרי המליצו עליה המון פה בקבוצה,הייתה תופרת אצל אלון ליבנה ועוד.. היא אדיבה ושירותית אנושית עם ידע רחב # נעליים - ריפבליק נוחות ברמות! # כריות לטבעות, סלסלאות שושבינות- קניון הזהב בקומה העליונה. מישהי פרסמה פה.. באמת שיש לו מבחר עצום של דברים. חייבת להודות שמעט יקר כי ראיתי את אותם דברים בחנויות במחיר יותר נמוך (20 שקל פחות) והמלצה אישית קראתי כאן כל כך הרבה כמה שזה עובר מהר ובאמת הרגשתי כמה מהר זה עף! תזרמו ותחייכו כי מגיע לכן! ולגבי הספקים שסגרתי רק על בסיס אינטואיציה !!! והרווחתי בגדול!! תרגישו חופשי לשאול ♥♥

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
לחתן
איפור
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
מעצבי טבעות
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות