הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטלי
החתונה של נטלי
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

* פוסט המלצות * ניסיתי לתמצת כמה שיותר.. למי שיש שאלות נוספות אני זמינה בפרטי :) יפתח ואני התחתנו ב2.9.2019 באולם האירועים LARA, לאחר 7 שנים ביחד (מתוכם שנה של אירוסין). כמה טיפים לפני ההמלצות: • לנסות לקחת הכל בקלות, בלי לחץ, להיות כמה שיותר אופטימיים ולהינות מהתקופה. • לקחת ספקים שיש עליהם כמה שיותר המלצות ולסמוך עליהם ועל הניסיון שלהם ב100%, בלי לחשוב מה יקרה אם... • ‏תנסו להתחייב לכמה שפחות אורחים גם אם אתם בטוחים שיש לכם כמות ודאית של מוזמנים, במיוחד אם אתם מתחתנים בתקופה שהמון אנשים טסים לחו"ל (קיץ/חגים). תזכרו שתמיד אפשר להוסיף, אבל על להוריד כמות משלמים ביוקר- מניסיון אישי. • ‏תשתמשו כמה שיותר באופצית החיפוש כאן בקבוצה כדי לקרוא כמה שיותר המלצות/דיס ואל תתביישו לפנות בפרטי לחברות הקבוצה. • ‏בנוגע לסוגיה האם לצאת לקבלת פנים- אני מבינה ומסכימה עם כל היתרונות. אבל אישית, אני לא ממליצה כי הרגשתי בזמן הזה את הצורך לנוח לפני שמתחיל כל הטירוף. בנוסף, בתור אחת שלא הייתה לחוצה בכל השנה של האירוסין, התחלתי להרגיש את הלחץ ברגעים האלה ולכן לא עלה בדעתי אפילו לצאת לאורחים (חשוב שברגעים אלו אחת המלוות תיהיה איתכן כדי להרגיע- לי זה עזר). אז נתחיל...

מקום לאירוע
לארה אירועים
+

תחילה לא הכרנו את האולם הזה אבל כשחיפשנו אולמות שמענו המון המלצות ודברים טובים על הלארה ולכן הלכנו לשם וישר התאהבנו. אכן האולם ברמה גבוהה מאוד מכל הבחינות! מקצועיות, יחסי אנוש מצוינים של כל צוות העובדים (ממש הרגשה של משפחתיות), אוכל מדהיםםם, נראות האולם, תאורה חדישה, מטבח פתוח וכו'.. בנוסף, כל ספק שאמרנו לו שאנחנו מתחתנים בלארה ישר אמר וואוו וסיפר כמה שהאולם הזה טוב ומדהים.

עיצוב שיער

עם יוסי הרגשתי שאני ביום כיף! שכחתי שאני מתחתנת ופשוט התפנקתי. הוא מאוד מוכשר, יודע בדיוק לכוון מה הכי יתאים לי- מה כדאי ומה לא. מעבר לכך שהוא רצה להוציא אותי עם תסרוקת יפה ועדכנית, הוא הקשיב לבקשות שלי עד שאצא מרוצה. בנוסף, הוא התלווה אליי לאולם, בזמן העיקרית הוא החליף לי את התסרוקת לקוקו גבוה. חשוב לציין שהוא עשה את הכל בצורה מהירה.

צילום סטילס

טרם קיבלתי את הסרטונים של החתונה, אז לגבי התמונות אנחנו הכי מרוצים בעולם! (גם מצילומי הזוגיות וגם מיום החתונה). אלון הוא פשוט גאון וסופר מקצועי! הוא הצליח לתפוס רגעים כ"כ מדהימים ומרגשים- אפילו את הדמעה שלי ברגע המפגש עם בעלי!!! שניהם פשוט נותנים את הנשמה כדי "לתפוס את הרגע", גם אם זה כולל השתטחות על הרצפה. ברחבת הריקודים הם עשו לנו שמח והוסיפו מלא כיף ואנרגיות טובות. מעבר לכך, אני ממליצה בחום לעשות צילומי זוגיות, זאת גם מזכרת מדהימה ובעיקר זה מוריד את המבוכה ויוצר תחושת חיבור עם הצלם, כך שביום האירוע יש תחושת ביטחון ומתנהלים בטבעיות.

Dj לחתונה

אלון הלפרין, קודם כל הוא בן אדם מדהים שכיף להיות בסביבתו, מלא אנרגיות, מקצוען עם הרבה שנות ניסיון ולכן יודע להחזיק את הרחבה בצורה מדהימה. הוא גם יוצר הרמוניה מושלמת יחד עם אלכסנדרה הכנרית, דבר שמשדרג מאוד את חווית המוזיקה והריקודים.

איפור

עם הראל לא עשיתי פגישת ניסיון/תיאום ציפיות. פשוט סמכתי עליו ב100% וביקשתי ממנו שיאפר אותי בצורה שהכי תתאים לי. מבחינתי, התוצאה היתה מושלמת. האיפור לא זז והרגשתי הכי אני. החוויה איתו היתה מדהימה, הוא היה מרוכז באומנות שלו ואני הייתי הכי נינוחה ורגועה.

הופעות חיות

אחת ויחידה, אין לה מתחרים! אנחנו לא מפסיקים לקבל עליה מחמאות עד עכשיו. היא עשתה לנו את האירוע ללא ספק! היא ניגנה בקבלת פנים, בחופה, בסלאוו, בזמן העיקרית וכמובן שהצטרפה אל הDJ בזמן הריקודים. כ"כ מוכשרת! שווה כל שקל!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בהתחלה חשבתי שזה מאוד מיותר לקחת מנהל אירוע חיצוני, כי יש כבר שני מנהלי אירוע מטעם האולם. אבל אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה בשליטה מלאה וינוהל בצורה מסודרת עם חשיבה עד הפרטים הקטנים והכי חשוב יוענק לכם ולמשפחותיכם שקט מופתי בכל מה שקשור לסידורי ההושבה, התנהלות מול ספקים, טיפים וכל העולה בדעתכם? תקחו מנהל אירוע. ניר דאג אך ורק לטובתנו האישית. זה כולל וידוא שכל מה שהובטח לנו מול האולם בכתב ובעל פה אכן מתקיים, דאג לסידורי ההושבה במטרה לפתוח כמה שפחות רזרבות, דאג לכל ההתנהלות מול הספקים, שיצאו המון צ'ייסרים לרחבה, דאג להביא לי ולמשפחות מים/קינוחים לרחבה ובדק שהכל בסדר והשיא שהוא סידר לנו את החדר חתן כלה במטרה שלא נשכח כלום! יש עוד הרבה דברים טובים לרשום.. בגדול אני ממליצה על מתחתנים בראש שקט- לא סתם קוראים להם כך!

אטרקציות

שירות מדהים! התמונות יצאו מדהימות ואיכותיות וכנ"ל המגנטים (פולארויד). יש להם מערכת שניתן לבחור את עיצוב המגנט מתוך עיצובים קיימים או עיצוב בהתאמה אישית (כך יכלנו לעצב את המגנט שיהיה תואם להזמנה)

הזמנות לחתונה ומיתוג

היא מקסימה ומעניקה שירות מדהים. זמינה בכל שעות היום, היתה קשובה וסבלנית לכל שינוי קטן שביקשתי ודורשת מחיר הוגן לעיצוב הזמנה מאפס! (בתמונה שצירפתי היא עשתה את ההזמנה עצמה ובעלי צירף אותה על הרקע שמאחור)

* שמלות (שתיהן למכירה פרטים בפרטי) • שמלה ראשונה- אלון ליבנה. שמלה מחורזת, צמודה שכוללת תוספת של חצאית שלבשתי אותה בזמן הצילומים והחופה והורדתי אותה ישר לפני הסלאוו (דבר שיצר שני לוקים שונים בשניה אחת וכך לא ביזבזתי זמן על החלפת השמלה) • שמלה שניה- שמלת מיני מחורזת ואיכותית לריקודים. מאוד מנצנצת ברחבה וקיבלתי עליה המון מחמאות! השמלה עוצבה ע"י מעצבת Hadar Geva ונתפרה אצל תופרת. * בלונים, בועות ועשן לרחבה- יהלי אטרקציות. * רישום נישואין - רבנות ת"א. זה היה כל כך מהיר וקליל (פחות משעתיים כולל התור, הדרכת כלה וכו'..) * מקום התארגנות- מלון ווסט אשדוד. * זר כלה וקישוטי רכב- פרחי קליפורניה, קניון G צמרת. * תכשיטים לשיער- המלווה המוכשרת שלי הכינה (למכירה). מזל טוב לכולן !!!!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב שיער
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
הופעות חיות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג