הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סיון וטל
החתונה של סיון וטל
סתיו 2019
הפוסט של סיון, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים וטיפים חשובים, ארוך, כנה וחופר.

פרטים יבשים: אני וערן התארסנו בדצמבר 2017 (יותר מדיי זמן בעיניי, ולמי שהיא כמוני חופרת ובודקת כל דבר, בחודשיים האחרונים כבר השתגעתי וחיכיתי שזה יגיע) התחתנו ביום חמישי .25.10.18, הוזמנו 700 אורחים, אישרו 555, הגיעו 520, הסטטיסטיקה עבדה נראה לי. משהו חשוב- אין כזה דבר אירוע מושלם ושלא יעבדו עליכן! בגדול, היה לנו אירוע מדהים, בא לי שוב, נהנתי בטירוף, אבל אני בן אדם מאוד מאוד פרפקציוניסט בצורה חריגה, וכמובן שיש הרבה הרבה חכמה שבדיעבד שאשמח להעביר הלאה.

מקום לאירוע
ויה אירועים | VIA EVENTS
+

ויה בנס ציונה. סגרנו את האולם כמעט שנה מראש. היה לערן ממש חשוב להתחתן ביום חמישי ולא הייתה על זה התפשרות. הגענו לאולם כי אנחנו היינו שם, וגם ההורים של החתן וההורים שלי באירועים שונים, וכל פעם נהננו מחדש מהחוויה של האוכל שם והשירות המטורף. האוכל ברמה אחת מעל הרבה אולמות שיצא לי להיות בהם לאחרונה. לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני, בדיעבד לא מתחרטים על ההחלטה. היה איתנו מנהל אירוע בשם עמית, תקתק את כל עניין הרזרבה, עבדו מאוד קשה שלא ייפתח סתם, ארגון השושבינים לפניי החופה, וכל מה שביקשנו קיבלנו מענה. כמובן שיש לי גם הערות בונות לאולם, ומי שמעוניינת מוזמנת בפרטי. אבל בגדול, אם הייתי צריכה לבחור שוב, הייתי בוחרת בויה בלי שום ספק ובלי לחשוב פעמיים.

 

בניס בר - Bennis Bar
מאוד התלבטנו אם להביא אלכוהול עצמאית או לא, עשינו מלא טבלאות וחישובים בסוף החלטנו לקחת את הבר שעובד עם האולם. הגענו למסקנה שזה אומנם להוסיף עוד כמעט 2000 שקל, לא מעט בכלל, אבל זה היה שווה את השקט הנפשי והטירוף שהם עשו לנו. בכניסה הייתה לנו עמדה עם קאווה למברוסקו וסנגריה, ברחבה הם הוציאו לנו סירות ואן גוך והרימו את האווירה. היו מקצוענים ברמות, כייפים בטירוף ופשוט עשו את העבודה אין מה להגיד

אטרקציות

גיא מGM היה ממש אחלה, תמונות איכותיות, עשה את העבודה בחיוך, יצא לנו בערך 600 ומשהו תמונות על כל האורחים, כל מי שרצה קיבל וגם היו ספונטיות שמאוד אהבנו.

Dj לחתונה

אלון הלפרין- אמאלה אמאלה אמאלה ואבאלה. אחד ה-ספקים אם לא האחד שאנחנו הכי מרוצים ממנו בעולם. איזה מלך!!!! היינו לפני שנה בחתונה של חברה טובה, ופשוט זכרנו ספיציפית שבחתונה שלה לא רצינו לרדת מהרחבה לדקה, התהליך איתו היה מדהים, כיפי, מלא אנרגיות, הקשיב לכל הבקשות, הקשיב לקהלל שזה לא פחות חשוב, לא היו במהלך האירוע אנשים שיושבים בשולחנות, רחבה מפחידה הוא הרים לנו, הוא באמת באמת מקצועי ומבין במוזיקה, המעברים בין השירים, השילובים, מדהיםםם!!!

צילום סטילס

ארז ואייל מקסימים, עשו לנו תמונות מדהימות, עשינו איתם גם צילומי זוגיות, סה"כ מרוצים מאוד, הערות בפרטי.

תכשיטים ואקססוריז
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
+

ארו בדיזינגוף. הייתי איתם עד 1 בלילה בלי לשים לב, תכננתי להחליף הרבה לפניי, מרוצה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מעצבת הבית של הויה, רויטל (אין אפשרות להביא מעצב חיצוני אבל לא הרגשנו גם צורך), היה תקציב מסוים והיא עמדה בו, עשתה עבודה מדהימה האולם היה מושלם וגם החופה!

רב לחתונה

השם שלו עולה הרבה בקבוצה ולא סתם. הלכנו לראות אותו עושה חופה ומאוד התחברנו. היה לנו מאוד חשוב חופה שהיא משלבת טקס דתי הלכתי יהודי וקלילה יחסית. אני וערן אמרנו דברים אחד לשני (אם מישהי רוצה לתת טבעת גם אין לו בעיה), יש לו משפטים מרגשים, זורק דבר אחד או שניים מצחיקים באמצע והייתה פשוט דממה! סחף את כולם ולא הפסיקו לשאול אותנו עליו. אומר סכום מראש למי שזה קריטי בעיניה, אבל בעינינו זה היה שווה את זה.

איפור

אביבית המהממת, הגיעה אלינו הביתה עם אנרגיות מטורפות איפרה אותי, את אמא שלי ואת אחותי. שלושתנו הרגשנו כמו נסיכות אמיתיות, שלושתנו נרדמנו עם האיפור ועדיין שום דבר לא זז בבוקר. נותנת ערכת טאצ' אפ, לא נגעתי בה חוץ מטיפה להוסיף ברק לאודם. קלעה למה שרצינו, עבודה מדהימה. בגלל שאני מתאפרת ביום יום רציתי איפור לא בדיוק טבעי אבל גם לא תחפושת, וזה בדיוק מה שקיבלתי.

עיצוב שיער

אופיר לבר הנסיכה. מהרגע שהייתי אצלה בניסיון הייתי רגועה. ידיים מקצועיות, יודעת לעשות כל תסרוקת שרק תרצו, הייתי מרוצה בטירוף ממנה, עושה הכל ברוגע ובשלווה, עשתה לי לאמא שלי ולאחותי את השיער וגם את אחיינית שלי בת ה-7 פינקה בצמות על הדרך. יודעת להתאים את התסרוקת לפנים ותגיד לך בדיוק מה היא חושבת שזה ממש חשוב בעיניי.

שמלות כלה

וואוווו, הסלון שלהן נמצא בכפר סבא, אמא ובת שנטל ואושרת. הגעתי אליהן אחרי שעברתי בערך 10 מעצבים בכל רחבי הארץ. מה שמאוד אהבתי שם- הגעתי אליהן עם קו מסוים שהיה לי בראש, מלא מלא מלא נצנצים, כתפיות דקות ובלה בלה בלה. וכל מעצב שהלכתי אמרתי מה הכיוון שלי וזה מה שהוא נתן לי. אצל אושרת ושנטל היה שונה- הן הביאו לי בהתחלה את הכיוון שאמרתי להן, ואחרי שיחה וקצת זמן שהייתי שם אושרת החליטה להביא לי את השמלה המיועדת- הסתכלתי על הקולב ואמרתי לה "מה זה בדיוק? זה ממש לא הכיוון שלי" אז היא ענתה לי "לא עולה לך למדוד, את מוכנה בבקשה?" ופשוט מדדתי את השמלה, הייתי עם אמא שלי ואחותי, שלושתנו מסתכלות במראה ואמאלה, מתחילות לבכות מהתרגשות. לא היה ספק שזה מנט טו בי! לא קרה לי עם שום שמלה עד אז, והייתי בשוק ממה שהרגשתי, וההינומה, פשוט הכי מיוחדת שראיתי אי פעם, היא פשוט הצליחה לקלוע אליי כ-סיון האישיות, כל התהליך היה מדהים, כל שינוי שרציתי לעשות קיבלתי (הלכתי על השכרה של שמלה מוכנה), תמיד קיבלו אותי בחיוך וחיבוק והיה לי מדהים איתן! ממליצה בחום.

אטרקציות

אז אני וערן החלטנו ללכת על סלואו שנתאמן עליו מראש. הלכנו על סלואו שקט בהחלה ואז עברנו לריקוד של הסרט ריקוד מושחט. היה לנו תהליך מדהים של כמעט 3 חודשים עם שרון מנהלת הסטודיו המקסימה והחמימה. היה כל כך כיף ללכת לשיעורים בזמן התקופה המטורפת של ארגון החתונה ולעשות משהו שהוא בשבילנו. זמן איכות מלא בצחוק וכיף וכמובן התוצאה הסופית ההפתעה על הפנים של כולם ,ההתלהבות, אין ספק שזה מיוחד. והדובדבן שבקצפת עם שרון, ערן החליט שהוא עושה לי ריקוד הפתעה עם עוד 9 חברים שלו, גם התאמנו בסטודיו במשך כמה חודשים, היו פשוט מדהימים, האורחים עפווו עליהם ואני לא פחות, אני לא מצליחה להביע במילים את הטירוף אז סורי.

לחתן

גוסטו בתל אביב. לא היה פחות פשוט למצוא לחתן חליפה מאשר למצוא לי שמלה חח, עברנו כמה מקומות ואי אפשר להשוות את האיכות של החליפה לשאר המקומות, הנוחות שהייתה לו, וכמובן גם המחיר הוגן ביותר. מרוצים מאוד.

מעצבי טבעות

מרוצים מאוד מאוד, תוך שעה היינו בחוץ עם 2 הטבעות בידינו בפחות מ1000 שקל.

#מקווה- ממש ממליצה על מקווה הגפן בקרית אונו, אין הרבה המלצות על מקוואות ואני עשיתי סיבוב בכמה לפני שהגעתי לשם, נקי מאוד, חדשני, ובלנית מקסימה.
#תכשיטים- צמיד מW0W ב20 שקל, עגילים מTOP TEN ב-20 שקל, נזר מעלי אקספרס ב-30 שקל, וואלה היה נראה כמו סברוסקי חחחח באמת שאיפה שאפשר לחסוך תחסכווו!
 

#התארגנות- התארגנתי בבית של ההורים שלי בגני תקווה, היה לי כל כך כיף, הזמנתי קישוטים מעלי אקספקס, הכנו קצת אוכל, מי שיש לה את האופציה מבחינת גודל וכו אני ממליצה בחום לעשות את זה.
#קישוט לרכב- לקחנו את הקישוט הבסיסי של זר פור יו, לא הרגשנו צורך להשקיע יותר.
#זר כלה- "בוקה" ברוטשילד ראשון לציון- דיס בפרטי.
#זוהרים לרחבה- קניון האירועים בדרום תל אביב. מומלץ, מחירים טובים אין מה להגיד.
#גומי- קנינו איזה 12 קילו לכמות אורחים שלנו, משימורי איכות בחולון, היה מעולה.
#הזמנות- "הלב" בחולון, 90 אג' להזמנה ולא צריך יותר מזה בחייאת, אנשים קוראים, רושמים, זורקים.
#אישורי הגעה- iplan, היה לנו סידורי הושבה מהאולם דרכם, ולקחנו גם אישורי הגעה+הודעת תזכורת ותודה. יצא לנו 470 רשומות, היינו מרוצים מכל התהליך איתם.

ולסיום, טיפים , תובנות והמלצות-

מזג אויר- החתונה שלנו נפלה על היום הכי סוער מבחינת מזג אוויר בחודש אוקטובר, יום לפניי לא הפסקתי לבכות כי גם ממש רציתי את החופה בחוץ, ובאותו יום החלטתי שאני לא נותנת לשום דבר לבאס אותי אז זרמתי עם החופה בפנים וזהו (טוב שכך כי התחיל מבול תוך כדי שצעדנו). אין מה לעשות עם מזג אוויר צריך להמשיך לחייך וגם לקחת בחשבון שזה עלול לקרות- מה שכן, חובה לתאם ציפיות עם הצלמים בעיקר איפה מצטלמים בחוץ, אנחנו היינו בסמטאות של יפו כי ניסינו לברוח מהרוחות, זאת הייתה השעה היחידה בכל היום של החתונה שלא היה לי כיף בה. היה לי אפילו סיוט, השיער התעופף באוויר בצורה מטורפת, היה לי קר והתחלתי להתנזל, רק רציתי שזה ייגמר, אז לחשוב על מקום סגור לימים כאלה!

אוכל- וואו, תאכלו באותו יום תעשו לעצמכן טובה. אני מרוב התרגשות כמעט לא אכלתי, והגעתי למצב שבאיזה 12 בלילה הייתי חייבת להכניס משהו לפה כי בכל זאת הגוף חייב אנרגיות, ופשוט בלסתי קינוחים חחח אז לא. לא ככה. תאכלו.

תמונות- אם יש אנשים שחשוב לכן להצטלם איתם, אם יש תמונה שחלמתן לעשות, תתאמו מראש, תוודאו שיש מי שזוכר את זה ותדאגו לזה מראש כי באותו יום אתן לא תזכרו כלום ותהיו באופוריה. תדגישו מי אלה המשפחה המצומצמת ותבקשו שיעשו להם תמונות במהלך האירוע, זה לא ברור מאליו.

זוהרים וכו- רק תוודאו שיש מישהו שמסתכל שהוציאו הכל, זה לא להפיל על מישהו תיק זה עניין של דקה או שתיים, אנחנו פשוט ראינו ששקית כפכפים שלמה לא יצאה וגם לגביי הזוהרים.

אנרגיות- ראיתי פוסטים על בנות שחוששות מאיך שהן רוקדות וכו- זה לא מעניין אף אחד איך התנועות שלכן יוצאות, זה מעניין עם איזה וויב אתן ברחבה, ולא לרדת ממנה!!! רחבה עם כלה אנרגטית=רחבה מטורפת. רחבה עם כלה שמחפשת את עצמה או נעלמת=רחבה חלשה, הרבה תלוי בכן (לדעתי האישית ומחוויות שלי בלבד).

לצאת לקבלת פנים- תעשו לעצמכן טובה, האירוע הזה מספיק קצר, תצאו!!!!! זה עובר בדקה ואתן לא מרגישות. החופה עצמה עם מעמד השיר, ההינומה, וההילה שיש סביב הצעידה היא עצמה וואו, לכל מי שמפחדת לאבד את האפקט הזה, זה לא הולך לאיבוד. הייתי בקבלת פנים, ראיתי הרבה אורחים ועדיין יש הרבה שלא הספקתי לראות, אני לא רוצה לחשוב מה היה אם לא הייתי יוצאת. יש לי הרבה מה להגיד על זה למי שמתלבטת אין ספק שהיתרונות עולים על החסרונות.

לסיום היה לנו כל כך כיף, תודה למי שקראה הכל בטוחה שזה לא היה פשוט, ואני פה לשאלות

שבוע נפלא לכולן.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ויה אירועים | VIA  EVENTS+
ויה אירועים | VIA EVENTS
336 ממליצים
מקום לאירוע
באסיקו | Basico+
באסיקו | Basico
31 ממליצים
מקום לאירוע
נעלי ארו | נעלי כלה וערב+
נעלי ארו | נעלי כלה וערב
4 ממליצים
תכשיטים ואקססוריז
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
אטרקציות
Dj לחתונה
צילום סטילס
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
אטרקציות
לחתן
מעצבי טבעות