הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מרינה
החתונה של מרינה
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

הגיע הזמן שלי לכתוב פוסט קרדיטים אז ככה...החתונה שלנו לא הפסיקה לקבל מחמאות והייתה מרגשת ואחת השמחות! מרגיש ממש כאילו זה היה אתמול... אז זה הזמן להגיד תודה! לכל הספקים המהממים שלנו!. החתונה שלנו הייתה ב- 06.10.19 יום ראשון יומיים לפני ערב יום כיפור דרך צוהר :) אתחיל מהספק הכי נדיר שבחרנו! שאין ספק שאני ממליצה לכולן לקחת אותו האחד והיחיד

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

הגענו לעידן דרך הקבוצה כאן והתוצאה היא שאני כלכך מרוצה מהתמונות שאין לי מילים לתאר! מעבר לזה שהגלריה יצאה נדירה גם האורחים עפו על צוות הצילום בטירוף!!! עוד מה-SAVE THE DATE ומהחתונה בכלל! היה לי כל כך קשה לבחור תמונות! היינו בפגישה לפני עידני עם צלמים נוספים (מאד מוכרים בשוק) והוא עלה על כולם! עידן מעבר לצלם הוא נשמה מאד גדולה וטובה והוא עושה את זה באהבה כל כך גדולה למקצוע! הוא הביא איתו צוות צלמים כל כך מקצועי ליום החתונה- נתי שוקו ודניאל אדרי ובהתארגנות היה כל כך קליל וכייףףף באמת יום מושלם! במהלך החתונה הם רקדו עם כולם כולל הסבתות! פשוט צוות של נדירים!

שמלות כלה

האחת והיחידה שהפכה חלום למציאות! מהרגע הראשון ידעתי שאבחר ביאנוש היא נורא מקצועית ומביעה דעה על מה שנראה לה מתאים ומה שנראה לה פחות מתאים. מעבר לכך בכל מדידה היא הייתה קשובה נעימה וסבלנית - התהליך היה כייף איתה והיא ידעה להבין בידיוק מה אני רוצה-כתופרת צעירה היא הייתה מאד בראש שלי ופשוט עפנו ביחד! חייבת לציין שהשמלה גרפה ים מחמאות!

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

מותאמות בידיוק לגוף והבן זוג היה מאד מרוצה והוא לא אחד שמתפשר.!

מקום לאירוע
בית - חלל אירועים אורבני
+

מקום קסום עם אווירה כל כך טובה! אחרי שראינו יותר מעשר מקומות הגענו ל"בית" וכשזה זה פשוט יודעים לא היה לנו צל של ספק ששם אנחנו רוצים להתחתן...האוכל טעים, האווירה קסומה ומעבר להכל... המנהל אירוע שלנו לירן פשוט ידע להרגיע להצחיק ולהיות שם איתנו כל הערב! היה כל כך טוב ומטורףףף וזה לא רק האורחים ואנחנו אמרנו אלה גם הוא...שתאמינו לי הוא ראה מספיק חתונות!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

יוליה-עיצוב היה לי חשוב בשביל האווירה במקום אבל לא רציתי לקרוע את הכיס עליו ויוליה המדהימה פשוט ידעה לקלוע בול לסגנון האורבני המודרני שעליו דיברנו והאמת מי שאומר שאורחים לא זוכרים עיצוב אז במקרה שלנו זכרו כי זה פשוט עשה אווירה כל כך מדהימה!

Dj לחתונה

טוב כשהדיג'יי מסיים את האירוע אחרי 2:00 והדבר הראשון שהוא אומר שמזמן לא הייתה חתונה כזאת והיה לו כל כך כייףףף ומטורףףף זה לא אומר שרק הוא נהנה זה אומר שהאורחים עפו עליו גם!!! אחד המקצוענים והטובים שפגשנו!!!

עיצוב שיער

אירוש הנסיכה הייתה איתי כל הדרך מההתייעצות מה לעשות בשיער ועד האירוע עצמו היא ידעה לקלוע לטעם ולהציע הצעות שנראות לה מתאימות התוצאה הייתה וואו! התסרוקת החזיקה בצילומים ואפילו לא היה צורךך בליווי לחופה כי לא באמת נפל...! ולגבי התסרוקת השניה...פשוט מה שראינו מתאים באותו רגע וזה לא יותר מידיי

איפור

לא ראיתי צורך באיפור ניסיון מכיוון שבאמת התוצאה בחיים לא תהייה דומה למה שיהיה באירוע...ולא טעיתי... לא היה צורך. מתן מגיע עם הרבה ידע ומתאים את עצמו באותו רגע וכבר בפגישה יש לו ויז'ן מה הוא הולך לעשות...והאמת הוא פשוט קלע!

רב לחתונה

הרב שלנו מצהר היה עומר שלו, הוא פשוט איש כל כך מדהים! היה מרגש בחופה ברמה של בכי מצד האורחים ולא ארוך ומעבר להכל הוא ידע איך לקרא אותנו וכבר בפגישה הוא שאל אם ארצה לתת טבעת והאם אנחנו רוצים להגיד כמה מילים וממש לא הייתה הרגשה של כפייה דתית בשום צורה. אפילו מבחינת כיסוי הוא אמר לי "מה שאת מרגישה איתו בנח זה מה שיהיה ..." הוא הפתיע אותי בחופה בקטע חיובי שהביא לי לתת טבעת כי בפגישה אמרתי לו שזה לא קריטי לי ודווקא בחופה זה היה ממש במקום וגם לדבר בחופה מה שלא תוכנן...ויצא נורא אותנטי ❤️ אשתו- מוריה המקסימה עשתה לנו ביחד את ההדרכת כלה ולבסוף הם היו מוזמנים לחתונה כי היה פשוט חיבור מטורף... צוהר פשוט זכו בהם!

טיפ לכל המאורסות: תהנו מהתהליך, קחו זמן לעצמכן כשאתן מרגישות צורך ואל תשכחו לעשות דייט שבועי שלא קשור לחתונה

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
בית - חלל אירועים אורבני+
בית - חלל אירועים אורבני
6 ממליצים
מקום לאירוע
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
לחתן
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
עיצוב שיער
איפור
רב לחתונה