הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יסמין ואביעד
החתונה של יסמין ואביעד
חורף 2019
הפוסט של יסמין, חברת הקבוצה הסודית:

אז מצאתי זמן לעשות את זה סוף סוף. קרדיטים! אני אשתדל לעשות את זה קצר וקולע ! אני ואביעד התחתנו ב25/12/19 עם מזג אוויר סוער אך זה לא הפריע לנו להנות מהיום. הספקים המושלמים עשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. אז נתחיל.

מקום לאירוע

המקום המושלם לחתונת חורף וגם קיץ ! עברנו בהמוןןן מקומות אבל גני כנען נתפסו לנו בעין ובלב. מקום מהמם ביופיו כמו חממה ירוקה וחמימה, עם אנשים מדהימים!!! קיבלנו מהם שירות מדהים ונהנינו מכול פגישה + מיליון מחמאות עליהם מהמשפחה הרחבה והאורחים אחרי האירוע. תקתקו את הכול. בחירה מושלמת!!

צילום סטילס

עדייי!!!!!! אחד האנשים התותחים שפגשתי!!! עדי מההתחלה היה אחלה איתנו , היה זורם עזר לנו להשתחרר מהמבוכה של המצלמה , הרגשנו שהוא אחד מהחברים הקרובים שלנו. היה מקצועי ביותר ובו זמנית גם נתן יחס אישי . עדי צלם מוכשר ומהמם וכול תמונה ממחישה את זה... גם אם היתי חוזרת בזמן היתי בוחרת בו שוב ושוב. פשוט בן אדם מדהים

קייטרינג ושירותי בר

הבר שאיתו גני כנען עובדים- טירוף!!!! אלעד מנהל הבר אחלה של בן אדם מפרגן ומלא בסבלנות ובכללי בן אדם קורע. מפרגן במחירים ומפנק בהפתעות! הברמנים שלו אלופים אחד אחד עשו לנו ולאורחים אקסטרה שמח והיו מקצועיים מאוד. אליפות!

צילום סטילס

חברה עם הרבה צלמים שאפשר לבחור על פי סגנון התמונות. שירות מהיר ונוח. אני בחרתי בעדי עמראן כי היתה לי תחושת בטן טובה לגביו , וואלה צדקתי כי הוא תותחחח!!!!! עדי מצלם מדהים , מבין עניין ועושה הכול באווירה טובה ובאהבה. צלם וידאו מיכאל המקסים , עדיין לא קיבלתי את הסרטים אבל אני בטוחה שזה יהיה מהמם!!!

התארגנות וליל כלולות

התארגנתי שם מהבוקר וישנו שם בליל החתונה. מקום מהמם, יש בו הכוללל הכוללל (עד כפתורים לתפירה) מתאים לצילומים ופשוט מקום קסום. ממליצה מאוד!

איפור

מורי המאפרת התותחית שלי , בחורה עדינה ומקסימה שעושה את העבודה שלה באהבה ענקית ונהנית מכול רגע ורואים את זה בתוצאות...האיפור לא זז גם טחרמ הנשיקות הבכי והזיעה! פשוט ידי זהב !! והאיפור שלה טבעוני שזה בכלל מהמם!

עיצוב שיער

טלטול היא החיים שלי בעצם כי התאהבתי בה, נוגעת בשיער וכמו אבקת קסמים הכול במקום. עושה עבודה מדהימה ומעבר לכך כול כך כיף איתה שרציתי שלא תלך. התסרוקת נראתה בסוף הערב בדיוק כמו בהתחלה

תכשיטים ואקססוריז

אמאלה איזה שלמות של תכשיטים!!!! מאוהבת בהם ונהנית לראות אותם בתמונות... נותנת שירות מהמם ושווה כול שקל.

שמלות כלה

טוב , אז השמלה המושלמת שלי , היתה במחיר מדהים כמו כול השמלות אצלם. התאהבתי עוד כשדפדפתי באתר וכשהגעתי גיליתי כי זה הרבה יותר מדהים ממה שחשבתי. יחס אישי, חם ואוהב, מענה לכול שאלה , בנות מקסימות ושמלות שלמות כשהשמלה הנבחרת נתפרת במיוחד במידותייך! בקיצור- ממליצה עליהן בחום, חוסך כסף , כאב ראש ודאגות.

רב לחתונה

עשה את הטקס בצורה מדהימה , לא ארוך מדי , היה מעניין עם הרבה פרטים אישיים עלינו , קיבלנו עליו הרבה מילים חמות וביקשו מאיתנו את השם שלו לא מעט מאז החתונה...

ניהול אירוע ואישורי הגעה

תוכנה נוחה לחלוטין הכול זורם איתם ושירות מצוין. ממליצה בחום!

זהו , לכול שאלה ניתן לפנות אליי בכיף!! :)

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
התארגנות וליל כלולות
איפור
עיצוב שיער
תכשיטים ואקססוריז
שמלות כלה
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה