הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדס ומוטי
החתונה של הדס ומוטי
חורף 2020
הפוסט של הדס, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו באולמי קדמא ב-21.2.20, עם מעל 450 אורחים, ממש ברגע האחרון, לפני הגבלות הקורונה. זו חתונת שישי צהריים, בחורף, ושנינו דתיים – מראש החלטנו שהאירוע יהיה קליל וקצר יחסית , וזה באמת יצא כמו שרצינו – קולע וכיפי. אלמנט ההפתעה – לא רצינו ריקודים בחתונה. ההורים קצת נבהלו אבל היתה אחלה חתונה גם בלי לפזז על הרחבה. אנשים התקשקשו, אכלו ונהנו מהחברה. קיבלנו פידבקים חיוביים מאוד מחברים ומשפחה בכל הגילאים. התחתנו ברבנות דרך צוהר כדי לקצר תהליכים, ואכן הטיפול היה זריז ואדיב מאוד, כולל העברת מסמכים דיגיטלית ואחראית תיק שליוותה אותנו אישית. התארסנו קצת פחות מ-3 חודשים לפני החתונה, שנינו רופאים מתמחים בעבודה לחוצה כולל לילות, והצלחנו להרים את האירוע תוך כדי מעורבות גבוהה מאוד שלנו. הכל אפשרי

מקום לאירוע
קדמא בנווה אילן
+

אולם שמתאים גם למזג אוויר חורפי, ובבוקר הבהיר והחמים שיצא לנו – היה מהמם! החופה היתה באוהל פתוח בחוץ, והשארנו את כל קירות הזכוכית של האולם חשופים כך שהתאורה היתה טבעית ונעימה. האוכל היה מעולה, כמו גם היחס מצד הצוות באולם, שהלך מאוד לקראתנו בכל בקשה, במיוחד בהתחשב בלו"ז הצפוף. תודה מיוחדת לנסים, שהיה איש הקשר שלנו מצד האולם, והעבודה מולו היתה יוצאת מן הכלל.

שמלות כלה

מכוונת לדתיות, אבל בסופו של דבר תתאים לכל אחת – היא מגמישה את עצמה לפי הבקשות שעולות מהכלה, כולל שפע של פתרונות יצירתיים. נריה מצחיקה, מתחשבת ומעניקה תחושה שאת היחידה בעולם בשבילה. היתה הרבה גמישות אל מול הלו"ז הקשוח של העבודה שלי. המחירים גם הם מעולים. נהניתי מכל רגע ויצאתי עם שמלה יפהפיה!

צילום סטילס

גילינו את מתן בשיטוט בפייסבוק – הוא לא מוגבל רק לצילום אירועים, והוא נפש אמנותית באמת – זה ניכר בכל תמונה, עם קומפוזיציות מעולות, ועין שתופסת רגעים באופן נהדר ואסתטי. מאוד נהנינו מהעבודה איתו מהפגישה הראשונה, דרך יום האירוע עצמו ועד לקבלת התמונות עוד לפני פרק הזמן שסוכם. מתן והצלם הנוסף אייל היו מקסימים, השרו רוגע והוציאו תוצרים יפהפיים.

איפור

קיבלתי המלצות מחברות ויצאתי מרוצה מאוד. האיפור עדין ולא צעקני, אבל החזיק לאורך כל היום בלי לזוז. היתה פגישת איפור נסיון שסגרנו בה את כל מה שחשוב, וביום האירוע טליה ושושנה הגיעו בזמן ועשו הכל מעולה, כולל כל השטויות ששיניתי את דעתי לגביהן ברגע האחרון.

מעצבי טבעות

נטע הכינה לנו טבעת אירוסין סופר מיוחדת ושתי טבעות נישואין. יש לה סגנון ייחודי ועדין, והיחס אישי וחם.

צילום ועריכת וידאו

אדם נעים וצלם נהדר. נהנינו מהעבודה איתו, בינתיים קיבלנו סרטון היילייטס מרגש מאוד.

Dj לחתונה

קיבלנו המלצות מכמה חברים, ונוכחנו שהן נכונות. היה כיף מאוד לעבוד עם יערה. הטעמים של שנינו לא שגרתיים והיא נשאה את ההעדפות שלנו בחן ויצרה פסקול מופלא לאירוע. יערה גם היתה זמינה מאוד לכל שאלה והצקה לפני האירוע. לא יאמן, אבל קיבלנו מחמאות על המוזיקה...

Dj לחתונה

נעימים, ברמה גבוהה והוסיפו מאוד לחופה. שולטים גם במוזיקה לחתונה דתית וגם במוזיקה ישראלית ואחרת.

רב לחתונה

הרב שלנו היה חבר ילדות של בן הזוג. שמרנו על המסגרת המסורתית עם כמה שינויים שלטעמנו תרמו הרבה, כמובן שבמסגרת ההלכה (שנינו דתיים). אחרי כל ברכה משבע הברכות עלתה אישה מהמשפחה ונשאה ברכה אישית קצרה (פחות מדקה). היה מרגש מאוד, והחופה לא התארכה באופן משמעותי. הענקתי טבעת לבן הזוג אחרי שבירת הכוס, אבל בהמשך לטקס, מה שדווקא נתן למתן הטבעת מרחב ותשומת לב בתור הסיום. טיפ – חשוב לתאם את זה עם הלהקה, למניעת בלאגן וכפיים לפני הזמן

הזמנות לחתונה ומיתוג

היה נעים לעבוד מולה והיא עשתה עבודה מצוינת, כולל בעבודה מול בית הדפוס. *אלכוהול – היבואן - אלכוהול סיטונאי לכולם (ירושלים). אדיבים, מחירים טובים מאוד ואפשרות להחזיר כמות מסוימת של האלכוהול שלא נפתח. *זר כלה – משתלת ויקטור - חנות פרחים (ירושלים). המלצה חמה!

*הסכמי קדם נישואין – קצת חפירה.. אשמח להרחיב בפרטי למי שתרצה. בגדול, המטרה היא למנוע שני סוגים מרכזיים של עגינות: הראשון הוא סרבנות גט מודעת של אחד הצדדים, כהפעלה של לחץ כלכלי או אחר על הצד השני. השני הוא מצב בו הגבר לא מסוגל לתת גט – למשל, אם הוא חולה במצב קשה, איבד את שפיותו או נעדר. יש כמה סוגים של פתרונות. אנחנו בחרנו להתחתן דרך הרבנות, ולחתום על שני מסמכים. -הסכם קדם נישואין – הסכם משפטי שמקובל הלכתית, שנחתם בפני נוטריון *לפני הנישואין* ודואג למצב שבו לא ישתלם לאף צד ללחוץ בסירוב גט על צד אחר. ההסכם משית קנס כספי כבד מאוד על הצד שמעכב גט לאחר שהצד השני מעוניין בגט. אנחנו בחרנו בנוסח של ההסכם לכבוד הדדי (של הרב קנוהל ורחל לבמור) עם מעט שינויים. -הרשאה לגט – מסמך שנחתם בפני עדים (בצורה הלכתית) *אחרי הנישואין*. אנחנו בחרנו לחתום במעמד שבע הברכות של סוף החתונה. המסמך בא לפתור את בעיית מתן גט כאשר הגבר אינו כשיר לכך (למשל, צמח). החתן חותם שהוא מאשר לבית דין למנות עבורו שליח למתן גט במצבים מסוימים, על מנת שהאישה לא תהיה עגונה. הכל הוחלט והתבצע עם ליווי הלכתי. מזל טוב לכולן!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
מעצבי טבעות
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
Dj לחתונה
רב לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג