הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ועידו
החתונה של נועה ועידו
חורף 2020
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

היידה קרדיטים: אתחיל בטיפ הכי גדול ממני אליכן- תתחתנו בחורף! אותה שמחה, אותם אורחים, אותו אוכל, אותו אושר- בחצי מחיר! אני אישית לא חושבת שצריך לשלם ביוקר על תאריך. התחתנו ביום גשום (2.1.2020) והיה לנו אירוע מהמם!

מקום לאירוע
מערבה | Maarava
+

אללי, איזה מקום! הכל עד לפרטי פרטים שם מושלם. הצוות, היופי והאוכל- הו האוכל... מקום חלום!

איפור

נראה לי שהתמונות מדברות בעד עצמן. אני לא אדם מתאפר ויפעת קשובה לרצונות ובעיקר ללב שלי, דייקה אותי ברמה הכי גבוהה שיש ואם אתן תוהות על הדמיון של שם המשפחה שלנו אז כן, יפעת היא אחותי הקטנה והייתי בוחרת אותה גם אם היא לא היתה. אין על המקצועיות שלה ואין עליה בכללי!!!

שמלות כלה

שתי המעצבות המוכשרות האלה הם כל מה שחלמתי בשמלת כלה. הכי שיק, הכי נח, הכי הכי יפה שיכולתי להיות בערב החתונה וסליחה שאני מחמיאה לעצמי אבל בואו, איזו שמלה?! אה והיה גם אוברול מושלם!! אבל עדיין לא הגיעו התמונות מהצלמים אז אשים אותו פה בתגובות מבטיחה.

Dj לחתונה

תעשו לעצמכן טובה גדולה ומיד אחרי שסגרתן תאריך חתונה, תסגרו את מיטל שבח! אין, פשוט אין כאלה!!! על כל הצעת נישואין שאראה אכתוב את זה. איזו בחורה מופלאה ואיזו dj היסטטטטרית שמעיפה את הרחבה!

צילום סטילס

איזה אנרגיות אלוהים! כמה מתיקות וצחוקים בשני אנשים מקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש. כאמור- יום גשום בחוץ. ישר מתקתקים ומורידים אותנו לחניון בשיא היצירתיות, משם- לסופר! עם כל המלווים עוברים חוויה שלא נשכח, ועד לסוף הערב היו איתנו באנרגיות שיא. וידאו וסטילס ביחד בלי בלבולי מח לטפל בשניהם לחוד.

אטרקציות

לא לקחנו עיצוב לאולם כי לא צריך בעינינו! תתחתנו במקום יפה ואל תבזבזו כספים סתם. מה שכן, רקפות וצמחי תבלין לשולחנות, שהכספים גם נתרמים למטרה טובה, זה נחמד מאוד וגם מתנה יפה לאורחים.

התארגנות וליל כלולות

הרבה זמן לא היתה לנו חווית שירות כזו טובה. צוות קבלה מקסים שישר שידרג אותנו לחבילת הכלולות וכמובן לסוויטה שלהם מבלי שהזמנו אותה (ציינתי כבר שכדאי להתחתן בחורף?!). ישנו שם בלילה שאחרי החתונה וזה לדעתנו המלון הכי מפנק שיש!

תכשיטים ואקססוריז

היו לי את עגילי החתונה הכי יפים שיכולתי לבקש לעצמי. שני היא המעצבת המושלמת שגם עיצבה לי את טבעת האירוסין. ממליצה לכן עליה בחום הכי לוהט שיכול להיות!

*חופה- לא דרך הרבנות* ערכנו חופה יהודית לכל דבר כולל כל הטקס והכללים שפשוט לא עברה דרך הרבנות/צוהר. חיתן אותנו חבר הנפש שלנו דניאל מורשת בטקס הכי מרגש שיכולנו לבקש ואנחנו מאמינים שגם הוא ראוי להתחתן במדינה שלנו. *חליפת חתן- זארה* תתחתנו בחורף! יש סיילים מטורפים והכל יחד עלה לנו 600 ש״ח :) זהו בגדול, אנחנו בעד להוציא איפה שצריך ולחסוך איפה שאפשר. השמחה זה בגדול מה שעושה את האירוע. מזל טוב לכולן!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות
תכשיטים ואקססוריז