הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שי ופולי
החתונה של שי ופולי
סתיו 2019
הפוסט של שי, חברת הקבוצה הסודית:

#פוסטקרדיטים #חתונתשטח פולי ואני התחתנו ב6/10 – חתונה הפוכה בשטח עם 220 אורחים. מהרגע שהתחלנו לדבר על חתונה הבנו שאין סיכוי שנתחתן בגן או אולם והתחלנו לברר על חתונה בשטח. ידענו שאנחנו לא רוצים להקים הכל מאפס אלא מקום שהתשתיות קיימות בו אבל רק הבסיסיות. עוד דבר שהיה לנו חשוב בארגון החתונה- שנינו דרומיים במקור ובארבע השנים האחרונות גרים בעוטף עזה ומאוד מחוברים לאזור. היה לנו מאוד חשוב שהחתונה שלנו תתקיים בדרום ושהספקים שלנו (רובם לפחות) יהיו מהאזור.

הפקת אירועים

אני סטודנטית ועובדת במקביל ופולי עובד במשרה מלאה לכן ידענו מראש שאין סיכוי שאנחנו מארגנים חתונה בלי הפקה. עשינו רשימה של מפיקים שהתעניינו בהם והראשונה (והיחידה) שהתקשרנו אליה הייתה טל מפשוט להתחתן. היא הייתה הראשונה ברשימה שלנו כי היא דרומית אבל כבר מהפגישה הראשונה היא שבתה את ליבנו. הרגשנו שטל באמת מבינה אותנו ואת החתונה שאנחנו מדמיינים. טל פירקה את החתונה לגורמים ועברה אתנו על כל החלקים והתקצוב של כל דבר וגרמה לנו להרגיש שחתונה בשטח בתקציב נורמלי היא אפשרית מאוד. ביום החתונה עצמו טל והצוות המעולה שלה תפקדו בצורה מושלמת ונתנו לנו את האפשרות לא לדאוג משום דבר חוץ מהחגיגה עצמה.

מקום לאירוע

את החווה הכרנו בתור מקום לבילוי לילדים בשבתות. במקרה נתקלתי בתמונות של אירועים שעושים במקום ופשוט התאהבתי. ברגע שהגענו למקום לא היה צריך להתלבט יותר מדי. האווירה של המקום, הנוף והנראות היו קסומים בדיוק כמו בתמונות ובתור בונוס ענק – צופיה בעלת המקום שאין מילים לתאר אפילו כמה מקסימה היא. גרמה לנו להרגיש בנוח והיא עוד סיבה לרוץ להתחתן שם. בחווה יש תשתיות של חשמל ומים ויש רחבת ריקודים, בר וחופה בנויים. אני חייבת לומר שהיו הרבה הרמת גבות בקרב האורחים שלנו כשבחרנו להתחתן בכזה "חור" (החווה ליד אופקים) אבל בסופו של דבר כולם נשבו בקסם של המקום.

קייטרינג ושירותי בר

רצינו קייטרינג בשרי ובהגשה עצמית ושיהיו מהדרום. היינו בטעימות של כמה ספקים אבל רק עם קומידה ישר היה קליק. בן קלט אותנו והבין בדיוק מה אנחנו רוצים. המחיר שלו היה סופר הוגן, הבשר מעולה וגם שאר האוכל לא נופל מהבשר (מה שעלול לקרות כשמתמקדים בעיקר בבשר). אהבנו שהייתה אפשרות למנה טבעונית- שלפי כמה אורחים טבעונים הייתה מצוינת. חשוב לציין שעשינו חתונה הפוכה- קודם האוכל ובלי קבלת פנים ובן הלך לקראתנו עם שינויים בתפריט- שילב מנה מתפריט קבלת הפנים שעפנו עליה בתור מנה עיקרית. בנוסף התפריט בעמדת האפטר היה הצעה שלנו ובן זרם אתנו (אמפנדס בשריים וצמחוניים שהתאימו בול). הצוות של קומידה היו מעולים והיינו ממש מרוצים מההתנהלות.

צילום סטילס

על דנה קיבלנו המלצות מחברים בעבודה שמכירים אותה באופן אישי (כן, גם היא דרומית) והיא אחת הבחירות הכי טובות שלנו בכל ארגון החתונה. כבר מהפגישה הראשונה (שהייתה אצלנו בדירה) שנינו התאהבנו בה ובוויב שהיא מביאה איתה. היינו בקשר איתה בכל הזמן שלפני החתונה והיא הייתה פשוט מקסימה. ביום האירוע דנה הגיעה בצהריים ודאגה להפוך את כל עניין הצילומים, שדאגנו ממנו מאוד, לכיף ומצחיק ובעיקר נעים ולא מרתיע. דנה קלטה אותנו והבינה בדיוק מתי נמאס לנו מלהצטלם, זרמה עם כל השיגעונות והבקשות של המשפחות שלנו ועשתה בוק לחתול שלנו. בקבלת פנים הצטרף רונן שעובד עם דנה בתור צלם שני וגם הוא היה אחלה. כבר ביום שאחרי החתונה קיבלנו טעימות מהתמונות וגם המחיר שלה מעולה והוגן.

קייטרינג ושירותי בר

בעזרת טל קיבלנו הצעות מחיר מכמה ברים וברקוד היו אלה שהתאימו לנו. התקשורת מול אייל הייתה מעולה והמחיר היה הוגן. הוספנו דרכם שני בקבוקי ואן גוך אסאי. באירוע עצמו, ממה ששמענו מהאורחים, הברמנים היו אחלה ותפקדו בצורה טובה ויעילה וזרמו עם בקשות של האורחים (קפה קר למשל...) . בלי קשר לברקוד- קנינו בקבוקי יין שהונחו על השולחנות לטובת האורחים שפחות באים לבר.

איפור

בתור מתולתלת ממש דאגתי מעניין השיער אז חיפשתי מישהי שתדע איך להתעסק עם שיער מתולתל, בנוסף רציתי מישהי שעושה גם איפור ודרך הרבה חיפושים באינסטגרם ובפייסבוק הגעתי להודיה המקסימה. הודיה עשתה ניסיון אצלה בבית בירושלים שהפיג לי את כל החששות. היא הבינה שאני בקושי מתאפרת ביום יום ואיפרה אותי בצורה סופר עדינה ויפה. מבחינת השיער הודיה שזרה פרחים שהבאתי ועיצבה אותו בצורה שבדיוק התאימה לי ולאווירה של האירוע. הודיה הגיעה עד אליי לשדרות והשרתה אווירה ממש נעימה ומרגיעה.

אטרקציות

ארגנו לחברים שלנו הסעה מתל אביב , לא עשינו יותר מדי סקר שוק, קיבלנו הצעה טובה והוגנת מטיולי הנשיא והלכנו עליהם. ההסעה יצאה מתל אביב, עצרה בדרך באשקלון ומשם לחווה (ליד אופקים) ואותו הדבר בחזור. ההתנהלות הייתה טובה בסך הכל.

הזמנה – שנינו עובדים בבית דפוס, את ההזמנה אני עיצבתי (אני ציירתי את הציורים) ביחד עם אחת הגרפיקאיות של הדפוס והדפיסו לנו בחינם בדפוס. עיצוב- למרכזי שולחן אספנו בקבוקי בירה וצבענו אותם ובתוכם היה סידור פרחים, היו עוד סידורי פרחים ברחבי החווה וליד החופה (את כל סידורי הפרחים עשתה חברה של ההורים שלנו שמגדלת פרחים ונתתי לה יד חופשית בעניין הפרחים) . בנוסף היו מספר עציצי תבלין מפוזרים (מבת האיכר- משק סטרשנוב – חברה טובה שלי מהבית ומומלצת בחום) והרבה פיירילייטס תלויים בכל מיני מקומות. בכניסה למקום יש מעין פרגולה שבה עשינו מעין גלריה – גם סבא שלי וגם סבא של פולי היו אמנים (אחד בברזל ואחד בעץ) ושניהם לצערנו נפטרו ולא זכו להיות בחתונה, החלטנו להזכיר אותם בצורה לא עצובה והבאנו כמה מהיצירות שלהם שעמדו בפרגולה והיו מעין גלריה קטנה. חוץ מהיצירות בפרגולה היו גם תמונות שלנו שפיתחנו עם ציטוטים שאנחנו אוהבים. נשנושים- קנינו 3 קילו גומי ו3 קילו בוטנים שהיו בבר בדליים. כל הגומי נגמר ונשאר בערך קילו בוטנים. חוץ מזה מתי שיצאה עמדת האפטר של הקייטרינג הוצאנו גם כריכים עם שוקולד שהכנו. קנינו 6 כיכרות לחם ושתי אריזות גדולות של שוקולד השחר (פרווה) והכנו ביום החתונה מלא כריכים. האורחים עפו על זה וזה אחלה לאוכל של אפטר ובא בול לכל השיכורים ברחבה. מתוך המיליון כריכים שהכנו נשארו בודדים. בקיצור- היה כיף בטירוף ! מכל הדיבורים של אחרי החתונה המחמאה שהכי היה לי כיף לשמוע הייתה שהרגישו שזאת החתונה שלנו, שזה הדבר שהיה לנו הכי חשוב בכל התהליך הזה של ארגון החתונה.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
איפור
אטרקציות