הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נוי ושחר
החתונה של נוי ושחר
חורף 2019
הפוסט של נוי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים - הרבה יותר חופר משציפיתי שיצא אז אני מזהירה התחתנו ב 19/12/19 אחרי שנה וחצי של אירוסים. היו כל מיני נסיבות כאלו ואחרות ויצא שבפועל את החתונה תכננו בחודשיים וחצי. לפי דעתי זה לגמרי מספיק ויש מצב שאם זה היה יותר זמן היינו קצת מאבדים את עצמנו. עשינו חתונת הארי פוטר, וזה התבטא בבגדים, בשיער, בשולחנות ובעיצוב הכללי של הערב, מה שאומר המון diy ☺️ קבענו מההתחלה שניפגש עם 2-3 מכל תחום ופשוט נסגור, כדי לא להיגרר למלא פגישות ולהתבלבל וזו היתה החלטה מעולה.

מקום לאירוע

וואו! מעבר לזה שהמקום מהמם ברמות, אני טבעונית ובן זוגי לא, אז היה לנו חשוב שגם אם החתונה לא טבעונית לחלוטין יהיה היצע טבעוני מרשים ולא מה שלרוב קורה בחתונות. אומנם לא היו להם הרבה מנות טבעוניות שהתחברנו אליהם (חוץ מהטורטליני שהוא אלוהות) אבל הם הכי באו לקראתנו והיו פתוחים להכנת מנות מיוחדות שלא קיימות רק בשבילנו (!) לפי מה שביקשנו. בסוף הכל היה מושלם והיה ים מבחר טבעוני טעים ומרשים. שירות מדהים ומנהל האירוע דוד היה זמין לכל טלפון לחוץ שלי ושינוי של הרגע האחרון (והיו הרבה בכמה ימים שלפני החתונה).

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אין מספיק מילים להגיד תודה!! היו לנו כל כך הרבה אלמנטים (עיצוב, הופעות חיות) והכל רץ חלק! והכי מדהים שאחרי כל צ׳ייסר עם חברים היא או שגיא היו מיד לידנו עם כוס מים! באמת שבזכותם היינו בראש שקט (כמה שאפשר) וגם חסכנו ברזרבות שזה בכלל חשוב

איפור

את צבעי השיער עשינו שנינו אצל קרן בניסטי עיצוב שיער ואיפור מיקצועי בחיפה, ספרית שאני עובדת איתה כבר שנתיים ורק ככה השיער שורד את כל השינויים ותמיד יוצא מהמם

איפור

לאיפור ושיער ביום החתונה סגרתי עם דפנה בר-אל, שהיה ברור לי מהרגע שהתארסנו (מעל לשנה לפני) שאותה אני ארצה בחתונה. גם כי כל המוצרים שלה לא נוסו על בעלי חיים וגם כי ידעתי שהיא תקלע בול. היא מקסימה וגרמה לי להרגיש כל כך נוח כבר מהאיפור ניסיון. באמת שבחיים לא הרגשתי יפה יותר מבאותו יום.

איפור

איפור מלוות (דרך דפנה) - טליה ניימן. פשוט מקסימה! המלוות נהנו ממש וכולן יצאו מרוצות (אחת מהן פחות אוהבת איפור וטליה לא ויתרה עד שהיא יצאה בהרגשה טובה וזה היה מדהים בעיניי).

צילום סטילס

ארתור חבר הרבה לפני שהוא צלם, והיה לנו כל כך כיף איתו והכי בנוח. הוא בן אדם מדהים וכיפי וזה ממש ממש חשוב ביום הזה, גם כשהיה עיכוב בלוז ומלא דברים שהשתבשו (כמו ששכחתי את הקרינולינה לשמלה בדירה כשיצאנו לצילומים מהלחץ), התמונות מושלמות ולגמרי מדברות בשם עצמן.

צילום ועריכת וידאו

אווירה זורמת וקיבלנו את הסרטים סופר מהר. אני ובן זוגי יוצרי תוכן אז ביקשנו את חומרי הגלם ואותם קיבלנו כבר ביום שבת (כשהחתונה היתה בחמישי)! את הסרטים הערוכים קיבלנו גם תוך כמה ימים.

אטרקציות

היסטרי! הם מגיעים 2 עם עמדה שתופסת ממש מעט מקום והאורחים עפו על זה. זו אחת החוויות המצחיקות בכללי, אז בחתונה בכלל עם האלכוהול זה היה גאוני!

Dj לחתונה

אחלה אווירה ואנשים ממש נהנו ורקדו. גם משפחה שלרוב לא רוקדים חח בקבלת הפנים היו המון שירים שהיו חשובים לנו שיהיו, בריקודים קצת פחות. האורחים נהנו בטירוף ודיברו איתנו על המוזיקה גם אחרי אז אנחנו מרוצים :) סגרנו דרכם גם את חבילת הסלואו והיה מהמם.

ולסיום, היו עוד המון אלמנטים קטנים וסידורי שולחנות אבל אני אכתוב על ה diy הכללי יותר - על הבר היו סוכריות ברטי בוטס עם כל הטעמים לאמיצים בלבד בצנצנת, ועל השולחנות היו שקיות (אבל רק של הטעמים הטובים). ֿ הכנו כ 116 שרביטים, ובנוסף הזמנו צהלולים בהתאם לצבעי הבתים לחופה. הכנו את הסניץ׳ (ברבים חח) שהיו תלויים ברחבי האולם, את ספר המפלצות, ובקבוקי שיקוי עם פיירילייטס פוזרו באולם ובחוץ. לעמדת המגנטים הכנו פרופס של הארי פוטר לצילומים (עניבות הבתים, המשקפיים עם הצלקת, טקסטים ועוד).

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
איפור
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה